کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سلطان تیپ‌های مضحک و عجیب در سینما +تصاویر

23 اسفند 1399 ساعت 10:29

این روزها تصاویری از «نوید محمد زاده» بازیگر سینما که می توان آن را سلطان تیپ‌های نامنظم لقب داد مشاهده می کنید.


گروه فرهنگی جهان نیوز، حسام زبیراوی: این روزها فضای مجازی پر شده از مانور سلبریتی‌هایی که با پوشش‌های عجیب و نامتعارف خود به الگویی غلط برای جوانان و مخاطبان تبدیل شدند.

نوید محمد زاده هم یکی از چهره های جوان سینمای این روزهای ماست که خیلی زود توانست به چهره ای مشهور تبدیل شود.

چهره ای که حالا طرفداران و مخاطبان زیادی دارد که او را دنبال می کنند.

اما این چهره ای که طرفداران خود را دارد تبدیل شده است به الگویی غلط برای طرفداران و مخاطبان جوان خود و همیشه با مدل لباس و استایل عجیب خود، مورد توجه و تعجب بسیاری از افراد شده است. این بازیگر که تیپ خاص خود را دارد هر بار  با پوشش های غیر متعارف در انظار عمومی و جشنواره های سینمایی حضور پیدا کرده است.

اما این بازیگر سینما که خیلی زود به شهرت رسید و با تیپ های عجیبی که می زند نشان می دهد که این شخص جدا از هنر بازیگری و علاقه به بازیگری به شهرت و چهره شدن بیشتر توجه می کند و با تیپ های عجیب خود می خواهد بیشتر خود را در صدر اخبار رسانه ها بشناساند و معرفی کند و از این راه به شهرت برسد.

اما آیا این بازیگر که به سینما ورود کرده و شهرت خود را مدیون سینماست و در مصاحبه های مختلف خود را عاشق بازیگری معرفی می‌کند نباید هم خودش و هم از طرف دیگر از سمت مسئولان فرهنگی و سینمایی به آن توجه و نظارت بیشتری شود تا هم خودش به بیراهه نرود و هم مخاطبان و طرفدارانش را به سمت الگویی غلط نکشاند.

انتظار می رود به این چهره‌هایی که بعضاً به سینما ورود می‌کنند و به شهرت می رسند توجه و نظارت بیشتری شود تا به الگویی غلط برای طرفداران و مخاطبان خود تبدیل نشوند.

در ادامه تصاویری از تیپ های عجیب و پوشش های غیر متعارف این بازیگر سینما را مشاهده می کنید:

 






























کد مطلب: 756985

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/756985/سلطان-تیپ-های-مضحک-عجیب-سینما-تصاویر

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com