کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گرامی مقدم، فعال اصلاح طلب:

اگر سید حسن خمینی کاندیدا شود، موج عظیمی راه می‌اندازد/ می‌تواند جامعه را تکان دهد/ عارف تصمیمش را گرفته که نامزد شود

11 اسفند 1399 ساعت 10:30

اگر سید حسن خمینی بیاید، حتماً می‌تواند موج عظیمی برانگیزد و جامعه را تکان دهد.


گروه سیاسی جهان نیوز: اسماعیل گرامی‌مقدم، عضو حزب اعتمادملی و صاحب نظریه «اگر بایدن رای بیاورد افزایش قیمت‌ها تمام می‌شود» این بار گفته است که مردم وقتی متوجه غیبت چهره‌های اصلاح‌طلب در انتخابات مجلس شدند انگیزه‌شان برای رأی دادن را از دست دادند! اینگونه حرف ها برای آرام کردن اعصاب اصلاح طلبان کارایی دارد اما با واقعیت همخوانی ندارد. ناکارآمدی اصلاح طلبان و عصبانیت مردم از دولت مستقر و مجلس دهم باعث شد تا لیست اصلاخ طلبان در تهران با وجود چهره های شاخصی نظیر مجید انصاری، کواکبیان، محجوب، وکیلی و دیگر اعضای فراکسیون امید با شکست سنگینی مواجه شود. اوضاع در سایر استان ها نیز به همین گونه بود. اینگونه سخنان صرفا یک زمنیه چینی برای توجیه شکست احتمالی اصلاح طلبان در خرداد 1400 است.

در قاموس فکری جریان اصلاحات اگر برنده انتخابات شوند، آن انتخابات بهترین بوده است ولی اگر بازنده باشند یا در انتخابات تقلب بوده و یا مهندسی شده! اگر فرد پیروز خوب کار کند اصلاح طلب است ولی اگر باعث نارضایتی شود رحم اجاره‌ای و قرضی و انتخاب از سر ناچاری بوده است.

به گزارش جهان نیوز، بخش هایی از اظهارات گرامی مقدم را در ادامه خواهید خواند:

*همه احزاب اصلاح‌طلب معتقدند باید در انتخابات و هر کنش سیاسی دیگری مشارکت جدی داشته باشند تا بتوانند حتی‌المقدور تاثیرگذار باشند. البته این اصلاً به معنی کنار آمدن با هر شرایطی نیست. در واقع اصلاح‌طلبان به دستگاه‌های نظارتی چک سفید نخواهند داد.

 
*جریان اصلاحات برای ورود به انتخابات باید مهره‌های مورد نظرش برای کاندیداتوری تایید صلاحیت شوند و حتماً این‌طور نخواهد بود که «تحت هر شرایطی» تصمیم به حمایت از یک کاندیدا بگیرد؛ این یعنی اگر شرایط مهیا نشود، اصلاح‌طلبان به همان تصمیمی خواهند رسید که در انتخابات مجلس یازدهم رسیدند.

درباره «گرامی مقدم» بیشتر بخوانید:
اگر بایدن رای بیاورد اصلاح طلبان دوباره رئیس جمهور می‌شوند
روحانی باید استعفا دهد، مگر اینکه اختیارات ویژه بگیرد!
اگر حاکمیت هم نگذارد مردم باز ما را انتخاب می‌کنند
روحانی کشور را از تحریم نجات داد و به سمت رونق اقتصادی برد
 
*از سویی برای مشارکت بالا ورود اصلاح‌طلبان ضروری است. همان‌طور که در دوم اسفند سال ۹۸ مشخص شد، مردم وقتی متوجه غیبت چهره‌های اصلاح‌طلب در انتخابات شدند انگیزه‌شان برای رأی دادن را از دست دادند تا نمایندگان فعلی با کمترین رأی ممکن وارد مجلس یازدهم شوند.
 
*همچنین درباره غیبت آقای عارف در مجمع انتخاباتی اصلاح‌طلبان باید متذکر شوم که ایشان هیچ دلخوری‌ای نداشت و از آنجا که تصمیم دارد ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کند، به حکم اخلاق در این نشست حاضر نشد.

بیشتر بخوانید:
عارف پرچم استقلال سیاسی برداشته است؟

*اگر سید حسن خمینی بیاید، حتماً می‌تواند موج عظیمی برانگیزد و جامعه را تکان دهد. بحث کاندیداتوری ایشان در میان است و اگر شخصیت‌های سیاسی و روزنامه‌نگاران چنین مطالبه‌ای از ایشان داشته باشد، شاید به بحث انتخابات ورود کند.

درباره «سید حسن خمینی» بیشتر بخوانید:
وضعیت سید حسن مثل جواهر لعل نهرو و بوتو است!
مخالفت با ریاست جمهوری سید حسن، مخالفت با اندیشه امام است!
فیلمی که حسن خمینی دوست ندارد دوباره دیده شود
شرایط موجود حاصل عملکرد فضلای مدنظر حسن خمینی است


کد مطلب: 756266

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/756266/اگر-سید-حسن-خمینی-کاندیدا-شود-موج-عظیمی-راه-می-اندازد-می-تواند-جامعه-تکان-دهد-عارف-تصمیمش-گرفته-نامزد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com