کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اظهارات جالب تحلیل‌گر برجسته اصلاح طلبان؛

زیباکلام: «فائزه هاشمی» شایسته‌ترین فرد برای ریاست جمهوری است!/ اگر همین الان احمدی‌نژاد را رها کنید سفارت آمریکا را آب و جارو می‌کند/ روحانی مثل یک مرد بی‌پول در سالگرد ازدواج است

1 بهمن 1399 ساعت 14:59

حکایت آقای روحانی مانند مردی است که سالگرد ازدواجش است. همسرش به او می‌گوید من می‌دانم که تو پول نداری که کادو بخری ولی یک دوستت دارم هم نمی‌توانستی بگویی؟


گروه سیاسی جهان نیوز: صادق زیباکلام، تحلیل گر برجسته جریان اصلاحات به تازگی با یکی از سایت های اصلاح طلب گفت‌وگو داشته است و اظهارات جالبی را مطرح کرده است. برای نمونه او فائزه هاشمی، دختر حاشیه ساز آیت الله هاشمی را را فارغ از زن و مرد بودن شایسته ترین فرد برای ریاست جمهوری دانسته است!

فارغ از بامزه گویی های صادق زیباکلام نظیر آنچه در بالا ذکر شد و یا عباراتی نظیر «تنها راه نجات ایران و امریکا از  باتلاق برجام ۹۹ است» و «نذر می‌کنم ترامپ و روحانی با هم ملاقات کنند» باید او را فردی دانست که گهگاه تحلیل های درونی درستی از اصلاح طلبان ارائه می کند. برای نمونه از گفتارهای زیباکلام باید به «اعلام خبر پایان عمر اصلاح طلبان»، «خود خاتمی هم شانسی در انتخابات ندارد» و «هیچ کس به جهانگیری و محسن هاشمی رأی نمی‌دهد» نیز اشاره کرد.

اما درباره فائزه هاشمی نیز باید یادآور شد که به اذعان فائزه هاشمی که هرچند به شوخی مطرح کرده بود اما خانواده هاشمی اگر قرص هایشان را نخورند موجودات خطرناکی می شوند. هفته پیش هم فائزه هاشمی علاقه و اشتیاق خود را به پیروزی ترامپ برای فشار بیشتر به ایران علنی کرد و دستاوردهای شهید حاج قاسم سلیمانی را زیر سوال برد که باعث از بین رفتن دوستان ایران شده است.

به گزارش جهان نیوز، بخش هایی از مصاحبه زیباکلام را در ادامه خواهید خواند: 

*حکایت آقای روحانی مانند مردی است که سالگرد ازدواجش است. همسرش به او می‌گوید من می‌دانم که تو پول نداری که کادو بخری ولی یک دوستت دارم هم نمی‌توانستی بگویی؟ آقای روحانی یک دوستت دارم هم نگفت.

*من تصور می‌کنم او خودش را کاندیدای بالقوه رهبری برای سالهای بعد، ۱۰ سال بعد می‌داند.

*به نظرم اصلی‌ترین خواسته‌ی اصلاح‌طلبان باید دموکراسی و آزادی باشند.

*باید آزادی معرف اصلاح‌طلبان باشد. این شروع احیای جریان اصلاحات خواهد بود.

*قالیباف یا جلیلی رئیس جمهور بعدی ایران خواهد بود، دهقان و گزینه‌ سپاهی به نظرم خیلی جدی نیست.

*اگر الان احمدی‌نژاد را رها کنید سفارت آمریکا را برای آنها آب و جارو می‌کند. او این اعتقاد را در سال ۸۴ نداشت.

*اصولگرایان می‌گویند چرا من پاسخگوی‌ روحانی نیستم، مگر شما در این ۴۲ سال پاسخگوی مردم بودید؟

*من معتقدم که فائزه هاشمی شایسته‌ترین فرد (نگفتم زن یا مرد گفتم فرد) برای ریاست جمهوری است. منتها زن است و نمی‌تواند انتخاب شود.


کد مطلب: 752155

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/752155/زیباکلام-فائزه-هاشمی-شایسته-ترین-فرد-ریاست-جمهوری-اگر-همین-الان-احمدی-نژاد-رها-کنید-سفارت-آمریکا-آب-جارو-می-کند-روحانی-مثل-یک-مرد-بی-پول-سالگرد-ازدواج

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com