کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وضوح روحیه ضدایرانی در بین اصلاح طلبان؛

حمایت پروانه سلحشوری از فائزه هاشمی/ مردن بهتر از زندگی در این فقر و بدبختی است/ نظر مردم هم مشابه نظرات فائزه است!

23 دی 1399 ساعت 10:30

در محاوره‌های مردم یا در گروه‌های مجازی بعضا شنیده یا دیده می‌شود که آنان نیز نظراتی مشابه «فائزه» دارند و می‌گویند «اگر ترامپ بیاید، حتی اگر از جنگ و تحریم بمیریم بهتر از مرگ تدریجی با کرونا و زندگی در فقر و بدبختی است.»


گروه سیاسی جهان نیوز: پروانه سلحشوری، نماینده اصلاح طلب مجلس گذشته و جزو چهره های برند حاشیه سازی که فارغ از اظهاراتی نظیر «امر به معروف حال مردم را بد می‌کند» و «عمل گردن و درد دستم، ثمره سال‌ها پوشیدن چادر بود» از تریبون مجلس شورای اسلامی برای حمایت از محکومان امنیتی سوءاستفاده کرد، به حمایت از فائزه هاشمی و تائید اظهارات ضدایرانی او برخواسته است و اشتیاق فائزه برای پیروزی ترامپ و فشار بیشتر به ایران را حرف بسیاری از مردم دانسته است! گفتنی است محسن هاشمی برادر بزرگ تر فائزه از او خواسته است به خاطر این مواضع از ملت ایران عذرخواهی کند.

گفتنی است اظهارات فائزه هاشمی و پروانه سلحشوری در ابراز علاقمندی برای فشار بیشتر به ایران و در نتیجه تغییر مسیر انقلاب اسلامی، جدای از آنکه نشان دهنده عصبانیت از مردم و همچنین پشت کردن به ملت عزتمند و مقاوم ایران است یادآور اظهارات مقامات صهیونیست در سال های پیش است که اصلاح طلبان را خط مقدم اسرائیل در مبارزه با نظام جمهوری اسلامی معرفی کردند و البته که تکذیبیه‌ای هم در داخل ایران صادر نشد.

نکته واضح در رفتار برخی اصلاح طلبان آن است که تسلیم ملت ایران را به هر شکل دنبال می کنند. یک روز این موضوع با بزک کردن مذاکره است، یک روز با آمدن بایدن است و یک روز هم این نیت شوم به طور صریح در حمایت از ترامپ برای فشار بیشتر به ایران رخ نمایی می کند.

به گزارش جهان نیوز، گزیده یادداشت منتشر شده از سلحشوری را در ادامه خواهید خواند:

*آنچه در بیان «فائزه» پیداست، آن است که او احتمال رخدادهایی از درون که منجر به تغییرات ثمربخش در ایران امروز شود، را ناممکن می‌داند از این رو معتقد است با فشارهای ناشی از تحریم که احتمالا منجر به فروپاشی اقتصادی می‌شود، نظام وادار به تغییراتی گردد که نهایتا برای مردم نیز مفید واقع شود.

*این فقط فائزه هاشمی نبود که چنین می‌گفت. در محاوره‌های مردم یا در گروه‌های مجازی بعضا شنیده یا دیده می‌شود که آنان نیز نظراتی مشابه «فائزه» دارند و می‌گویند «اگر ترامپ بیاید، حتی اگر از جنگ و تحریم بمیریم بهتر از مرگ تدریجی با کرونا و زندگی در فقر و بدبختی است.»

بیشتر بخوانید:
یک عده معتقدند که می‌شود به صندوق رأی اعتماد داشت!

جواب اعتراض مردم را با گلوله و بازداشت دادند!
همه برای شورای نگهبان برابرند، اما خودی‌هایشان برابرتر!

*برای واشنگتن، ایرانی که مدام «مرگ بر امریکا» بگوید به مراتب مفیدتر از کشوری است که به دنبال روابط عادی با کشورهای دیگر است. آنها از این که در ایران مرگ بر این و آن گفته شود ‌واهمه ندارند. به منطقه نگاه کنیم: پس از سال‌ها اعراب و اسرائیل صلح کرده‌اند، سلاح‌های امریکایی در منطقه به فروش می‌رسد اما فرماندهان، جوانان و تجهیزات ما در سوریه در یک جنگ نیابتی نابود می‌شود و همه اینها باب طبع روسای جمهوری امریکا است. باید بپذیریم که ملتی که خود را ناتوان از ایجاد تغییرات مثبت ببیند، شرایطش با رفتن ترامپ و آمدن بایدن بهتر نمی‌شود.


کد مطلب: 751308

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/751308/حمایت-پروانه-سلحشوری-فائزه-هاشمی-مردن-بهتر-زندگی-این-فقر-بدبختی-نظر-مردم-هم-مشابه-نظرات

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com