کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جواد امام، چهره نزدیک به خاتمی:

خاتمی با یک «تکرار می‌کنم» روحانی را با اکثریت آرا روی کار آورد/ اصولگرایان نگران اثرگذاری خاتمی هستند/ به جای خوشحالی از آمدن بایدن ناراحت شده‌اند

15 دی 1399 ساعت 9:24

برخی اصولگرایان برای قاتل شهید سلیمانی یعنی ترامپ که رأی نیاورده، ناراحت هستند و از آمدن بایدن به جای اینکه خوشحال باشند ناراحت هستند.


گروه سیاسی جهان نیوز: جواد امام، فعال اصلاح طلب و چهره نزدیک به خاتمی، برخی اصولگرایان را ناراحت از شکست ترامپ و پیروزی بایدن معرفی کرده و گفته است که حامیان سردار سلیمانی باید از شکست ترامپ و پیروزی بایدن خوشحال باشند. احتمالا آقای امام اصرار دارد تا در مقابل فهم این قضیه ساده مقاومت کند وگرنه همه ملت ایران از شکست ترامپ خوشحال هستند اما هیچ آدم عاقلی نباید از پیروزی بایدن خوشحال باشد چرا که سگ زرد برادر شغال است و تلاش اصلاح طلبان در این راستا چیزی جر فریب افکار عمومی و تلاشی برای حفظ قدرت نیست. جو بایدن معاون اوبامای تشکیل دهنده گروهک تروریستی داعش است و همان کسی است که بعد از ترور سردار سلیمانی با صدور بیانیه ای از دستور ترامپ برای به شهادت رساندن فرمانده نیروی قدس صریحا حمایت کرد.

این فعال اصلاح طلب که قبلا خاتمی را دارای یک مرجعیت درون نهاد مردم توصیف کرده بود این بار نیز گفته است که خاتمی با «تکرار می کنم» دولت روحانی را با اکثریت آرا روی کار آورد. البته آقای امام به تنوع فریب های افکار عمومی در سال 96 اشاره نکرده است که حدود شش ماه بعد از آغاز به کار دولت دوم روحانی بخش مهمی از همان سبد رای روحانی خواستار کنار گذاشتن او شدند و امروز نیز در کمترین میزان محبوبیت به سر می برد. باید یادآور شد که بسیاری از مردم هنوز منتظر عذرخواهی خاتمی هستند. این نکته را هم باید اضافه کرد که علی رغم توهم جواد امام افول جدی جایگاه خاتمی به جایی رسیده که اصلاح طلبان جایگاه خاتمی را از رهبری اصلاحات به مقام مشورت و نظردهی تقلیل داده اند.

به گزارش جهان نیوز، گزیده اظهارات امام را در ادامه خواهید خواند:

*خاتمی از همه این سخنانی که دوستان شریعتمداری به آن متهم هستند، منزه است و مورد اقبال مردم است همین که با یک «تکرار می‌کنم»، دولتی با اکثریتی روی کار آمد و دوستان شریعتمداری نیز با همه توانشان آمدند و موفق نشدند و نتیجه این شد که با رأی مردم مقابله کردند و دولت را تحت فشار قرار دادند، قبل از روی کارآمدن برجام، زیر برجام زدند و این فشارهایی که امروز روی مردم سنگینی می‌کند اینها نتیجه عملکرد شریعتمداری و همفکرانش است. 

بیشتر بخوانید:
یک عده در داخل کاری کردند که برجام با مشکل روبرو شود!
دلواپسان و دولت آمریکا دو روی یک سکه هستند!
اصلاح طلبان در سال ۹۲ و ۹۶ مصلحت نظام را در نظر گرفتند

*طبیعتا این دوستان به رغم همه امکانات، سرمایه و پشتوانه‌ای که داشتند از آن پایگاهی که باید برخوردار باشند نیستند از این رو هم از اصلاح‌طلبان و خاتمی نگران هستند و این نگرانی‌هایشان نیز رو به افزایش است و هر چه به زمان انتخابات نزدیک تر می‌شویم این نگرانی بیشتر می‌شود.

*برخی اصولگرایان برای قاتل شهید سلیمانی یعنی ترامپ که رأی نیاورده، ناراحت هستند و از آمدن بایدن به جای اینکه خوشحال باشند ناراحت هستند.

* کسی که دم از شهید سلیمانی می‌زند اما از شکست ترامپ که قاتل شهید سلیمانی است ناراحت می‌شود همین برای او کافی است.


کد مطلب: 750385

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/750385/خاتمی-یک-تکرار-می-کنم-روحانی-اکثریت-آرا-روی-کار-آورد-اصولگرایان-نگران-اثرگذاری-هستند-جای-خوشحالی-آمدن-بایدن-ناراحت-شده-اند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com