کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اظهارات جدید مشاور لاریجانی:

بهتر است رئیسی همین مسئولیت فعلی را ادامه دهد/ لاریجانی قوه مجریه را سامان می‌دهد!/ جلیلی فقط تنور انتخابات را گرم می‌کند

3 مهر 1399 ساعت 9:28

آقای لاریجانی می تواند راهکارهای معقول و مناسبی را برای خروج کشور از بعضی بن بست ها ارائه کند.


گروه سیاسی جهان نیوز: منصور حقیقت پور، مشاور ارشد رئیس مجلس دهم بار دیگر گفته است: «لاریجانی مسائل و مشکلات نظام را می شناسد، روی آن کار کرده است. اگر آقای لاریجانی اراده کند و اقبالی باشد او می تواند گزینه بسیار خوبی برای انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 باشد». پیش تر هم حقیقت پور در توصیف شرایط لاریجانی براری ریاست جمهوری گفته بود: «لاریجانی بسیار باهوش است؛ سلامت رفتاری و اخلاقی دارد؛ در سطح بین المللی هم وزن قابل قبولی دارد و مورد تأیید مراجع قم و نجف نیز هست».

گفتنی است دو روز پیش سید محمد جواد ابطحی، نماینده مجلس دهم گفته بود: «آن طور که من از یکی از نزدیکان آقای لاریجانی شنیدم شرط او برای نامزدی در انتخابات این است که همه (اصولگرایان سنتی، اصلاح طلبان و اعتدال و توسعه) حمایتش کنند. آقای لاریجانی فعلا دارد رایزنی می کند و جلساتی با نمایندگان ادوار و دیگران دارد.  چون به دلیل حاشیه هایی که برای خودش و اخوانش درست شد می داند که چنین حمایتی لازمه رأی آوری اش است. او در گذشته نیز شانس خودش را امتحان کرد و توفیقی به دست نیاورد. آقای لاریجانی حسابگر خوبی است و نمی آید. نیامدنش هم در انتخابات مجلس به دلیل همین حسابگری خوبش بود».

به گزارش جهان نيوز، بخش های مهم اظهارات حقیقت پور را خواهید خواند:

*آقای رئیسی سرمایه بزرگ و ارزشمندی برای نظام است اما این اضطرار الان وجود ندارد که ساماندهی امور یک قوه ناقص بماند تا یک قوه دیگر سامان پیدا کند. شاید معقول باشد که تقسیم کار صورت گیرد، یعنی آقای رئیسی همین مسئولیت فعلی خود را ادامه دهد چون باعث امیدواری در جامعه شده، در عوض عزیزان لایق دیگری وارد عرصه ریاست جمهوری شوند.

*آقای لاریجانی می تواند راهکارهای معقول و مناسبی را برای خروج کشور از بعضی بن بست ها ارائه کند. او مسائل و مشکلات نظام را می شناسد، روی آن کار کرده است. اگر آقای لاریجانی اراده کند و اقبالی باشد او می تواند گزینه بسیار خوبی برای انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 باشد.

*او سه دوره رئیس مجلس شورای اسلامی بود و بیش از 500 رفیق در آن حوزه دارد. قدر مسلم این رفقا به او سر می زنند و احوالپرسی می کنند، اگر ایده و حرفی دارند می گویند. سایرین شخصیت ها نیز چنین جلساتی را دارند.

*آقای جلیلی مثل دفعات گذشته می آید و عرصه انتخابات را گرم می کند.

بیشتر بخوانید:
جامعه نگران است که تندروها در انتخابات ۱۴۰۰ هم موفق شوند
یک عده بزرگان نظام مثل لاریجانی را لگدمال کردند!
وزن سیاسی لاریجانی به وقت خروج از پارلمان چقدر است؟


کد مطلب: 740550

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/740550/بهتر-رئیسی-همین-مسئولیت-فعلی-ادامه-دهد-لاریجانی-قوه-مجریه-سامان-می-دهد-جلیلی-فقط-تنور-انتخابات-گرم-می-کند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com