کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اظهارات جدید کارشناس ارشد رسانه‌های اصلاح طلب:

باید معنی مقاومت را برای مردم بگوییم/ با مقاومت و مبارزه، گشایش اقتصادی نمی‌شود!

29 مرداد 1399 ساعت 15:02

هاشمی طبا گفته است: باید معنی مقاومت را برای مدیران و مسئولان و مردم بگوییم و نگوییم می‌خواهیم معیشت مردم را ارتقا دهیم.


گروه سیاسی جهان نیوز: سید مصطفی هاشمی طبا، فعال اصلاح طلب و کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری سال 96 که به کارشناس همه چیزدان رسانه های اصلاح طلب تبدیل شده است، به تازگی یادداشتی در روزنامه شرق منتشر کرده و در ادعایی بامزه از مسئولان خواسته تا به مردم گویند که با گشایش اقتصادی، «مقاومت» -اصطلاحا- شدنی نیست.

هاشمی طبا نوشته است: «مشکل اینجاست که مسئولان و از جمله رئیس دولت به جای تحلیل حکم صادر می‌کنند. می‌گوییم، نه‌فقط خطاب به رئیس‌جمهوری؛ بلکه به کل حاکمیت! اگر محاصره اقتصادی هستیم، اگر مقررات FATF را قبول نکرده‌ایم، اگر دشمنان علیه ما کار می‌کنند و اگر معتقد به استقامت و صبر و حوصله و مقاومت هستیم، باید معنی مقاومت را برای مدیران و مسئولان و مردم بگوییم و نگوییم می‌خواهیم معیشت مردم را ارتقا دهیم. فراوانی و گشایش اقتصادی با مقاومت و مبارزه و قطع رابطه بانکی با دنیا و ادامه تحریم و محاصره اقتصادی همزاد نیست».

احتمالا خود آقای هاشمی طبا باید بهتر بداند که روحیه مقاومت ارتباطی با تنگی معیشت ندارد. این مدیریت ناکارآمد است که باعث رخ نمایی مشکلات در پایین ترین سطوح زندگی مردم می شود. تعلیق اقتصاد کشور بزرگی مثل ایران به چرخاندن نگاه تروریستی به نام ترامپ و اعوان اروپایی او، و همزمان غفلت از توان داخلی کشور سرشار از منابعی مثل ایران، جفا در حق مردم است. چاره مشکلات کشور، اقتصاد مقاومتی است که تضمین کننده رفاه، پیشرفت و عزت ملت ایران به طور توأمان است.

گفتنی است در کارنامه این فعال اصلاح طلب نظریاتی همچون «بزرگترین دشمن ما وضعیت آب است نه آمریکا»، «اگر اقتصاد خوب می‌خواهیم باید با آمریکا آشتی کنیم»، «FATF دوگانه عمل می‌کند ولی باید عضو آن بشویم» و «مردم در صندوق‌‌ها آرای باطله بياندازند!» وجود دارد.


کد مطلب: 737401

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/737401/باید-معنی-مقاومت-مردم-بگوییم-مبارزه-گشایش-اقتصادی-نمی-شود

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com