کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اوج گیری روند آغاز شده از فردای دوم اسفند؛

عجله اصلاح طلبان برای تخریب مجلس/ از طرح‌های جعلی تا نسبت دادن اقدامات تند به خانه ملتی‌ها +تصاویر

26 خرداد 1399 ساعت 0:19

طرح هایی در رسانه‌‌ها به نام مجلس یازدهم مطرح شده است که برآیند واقعی ندارد و بیشتر برای تخریب خانه ملت طراحی و رسانه ای شده اند.


گروه سیاسی جهان نیوز: از بدو روی کار آمدن مجلس یازدهم اصلاح طلبان که حالا در مجلس حتی اقلیت هم محسوب نمی شود شروع به تخریب رسانه‌ای خانه ملتی ها کردند. در همین رابطه هنوز مجلس یازدهم تشکیل نشده بود «عباس عبدی» تئوریسن اصلاح طلب مجلس جدید را علیل نامید و سیل تخریب های پروپاگانداگونه به سمت مجلس از سوی دیگر نیروهای اصلاح طلب روانه شد.

«محمود صادقی» نماینده جنجالی اصلاحات در مجلس دهم که با توئیتهای حاشیه ساز خود در این چند سال خبرساز شده بود، در توئیتی استقبال آمیز از مجلس یازدهم با تخریب آن اضافه شدن ایران به اصطلاح به لیست سیاه FATF را نتیجه مجلس یازدهم دانست! درحالی که مجلس دهم روی کار بود و مجلس یازدهم در سال 99 شروع به کار کرد.


بیشتر بخوانید:
حمله اصلاح طلبان به مجلسی که هنوز تشکیل نشده است!
بی‌خاصیت‌ترین مجلس در جمهوری اسلامی همین مجلس یازدهم خواهد بود!

حالا که مجلس تشکیل شده است و هنوز چندصباحی نیست که نمایندگان جدید به صندلی های سبز تکیه زده اند حجم تخریب ها هم گسترده‌ تر شده و هم وارد فاز دیگری شده است. اصلاح طلبان سعی دارند تصویری که می خواهند از مجلس یازدهم در ذهن مردم القا کنند. تصویری که اصلاح طلبان می خواهند از مجلس یازدهم در ذهن مردم ایجاد کنند مجلسی تندرو و ناکارآمد و با طرح های عجیب و غریب است.

در همین رابطه، طرح هایی در رسانه‌‌ها به نام مجلس یازدهم مطرح شده است که برآیند واقعی ندارد. از جمله این طرح ها موضوع «ازدواج اجباری» است که از نام آن که با اجبار شناخته شده است، بر می آید که موضوعی منفی است. البته چنین طرحی نه قابلیت اجرایی شدن دارد و نه حتی عقلانی است. جالب است که چنین افکاری پیشتر در یک سایت خبری در دو سال پیش منتشر شده است و بعد از مدتی معلوم نیست که چطور از سوی برخی رسانه ها به عنوان طرح مجلس یازدهم برای جوانان سر در آورده است!

از سوی دیگر طرح تغییر نام فرودگاه مهرآباد به نام سپهبد شهید سرلشکر سلیمانی بود که این طرح نیز چندان برآیند واقعی ندارد.

در همین رابطه، «احمد امیرآبادی فراهانی» در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت:‌ « این روزها برخی، طرح‌هایی را منتشر می‌کنند که هدف آن تخریب مجلسی است که مردم به آن امیدوارند. مسئول طرح‌ها در هیات رئیسه بنده هستم. طرح‌هایی مثل ازدواج اجباری یا تغییر نام فرودگاه مهرآباد تحویل نشده. ضمن این که مسئول نام‌گذاری فرودگاه‌ها وزارت راه است.»
 
جالب اینجاست که با وجود اینکه طرح از سوی اعضای هیئت رئیسه مجلس تکذیب شده است اما برخی از اصلاح طلبان همواره روی آن پافشاری و دروغسازی می کنند. این موضوع به خوبی نشان می دهد که چرا این طرح های کذایی مطرح شده و هدف اصلاح طلبان برای تخریب مجلس حتی استفاده از اخبار جعلی و فیک نیوزهاست.

«مصطفی تاج زاده» اصلاح طلب تندرو در این زمینه در توئیتی نوشت: « طرحهای نمایندگانش تاکنون: ختم روزانه قرآن، تغییر نام فرودگاه مهرآباد، تقاضای شنود تلفن راه‌یافتگان به مجلس، رساندن جمعیت ایران به ۱۵۰میلیون نفر، آرزوی تداوم تحریم و نامگذاری خیابانی به اسم جورج فلوید در تهران!»

بیشتر بخوانید:
زاکانی چگونه طراحی چندماهه اصلاح طلبان برای مجلس یازدهم را بهم ریخت؟!

این درحالی است که مجلس یازدهم با پافشاری بر روی موضوعاتی مانند فسادستیزی از خود نمایندگان حاضر در مجلس شروع کرده است. اینکه اعتبارنامه برخی از نمایندگان با دقت بالایی در حال بررسی است و کسانی چون «غلامرضا تاجکردون» فعال اصلاح طلب و منتخب مردم گچساران در مجلس یازدهم هنوز نتوانسته اند تاییده اعتبارنامه خود را در مجلس بگیرند حاکی از همین موضوع است.

جالب اینجاست که اصلاح طلبان در برابر ماجرای اعتبارنامه تاجگردون که از سوی مجلس یازدهمی در صحن علنی مجلس مورد تایید قرار نگرفت و به کمیسیون تحقیق رفت تا بیشتر مورد بررسی قرار بگیرد سکوت اختیار کردند.

به نظر می رسد رویه اصلاح طلبان در برابر مجلس یازدهم کاملا سیاسی جناحی است. اصلاح طلبان چون نیروی خاصی در مجلس یازدهم ندارند سعی دارند با القاسازی رسانه ای مجلس یازدهم را مجلسی ناکارآمد جلوه دهند تا امیدواری برای حضور در ساختار قدرت در آینده داشته باشند. این درحالی است که اقداماتی که مجلس دهم از سوی فراکسیون امید انجام گرفت و طرح های واقعی همچون «سربازی رفتن دختران» و «محاکمه منتقدانی که در سخنرانی ها اعتراض خود را ابراز می کنند» ارائه شد، قابل کتمان نیست.

به هر جهت آنچه از مجلس یازدهم بر می آید این است که این مجلس به شدت چه از سوی مردم که مطالبه گر شعارهایی هستند نمایندگان درباره اقتصاد و معیشت آنان داده اند و چه از سوی اصلاح طلبان که حالا در مجلس نیستند و نظاره گر رفتار و عملکرد نمایندگان اصولگرا هستند تحت نظارت دقیق قرار دارد. نمایندگان مجلس یازدهم بایستی نشان دهند که به چه میزان نسبت به مطالبات مردم دغدغه مند هستند و با عملکرد مناسب هم پاسخ مطالبات مردم را بدهند و هم به کذبیات برخی از گروه های سیاسی در عمل جواب بگویند.


کد مطلب: 730659

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/730659/عجله-اصلاح-طلبان-تخریب-مجلس-طرح-های-جعلی-نسبت-دادن-اقدامات-تند-خانه-ملتی-ها-تصاویر

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com