کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تبلیغ رسانه خاندانی برای کاندیداتوری پسر آیت الله؛

محسن هاشمی د‌‌‌ر بيشتر مقاطع د‌‌‌ر کنار پد‌‌‌ر بود‌‌‌ه/ آموخته است که د‌‌‌ر اوضاع مختلف چگونه بايد‌‌‌ عمل کند!/ همه او را مثل پدرش به یک چهره سازنده می‌شناسند/ محسن آقازاد‌‌‌ه نیست/ بارها گفته نمی‌آیم ولی هیچ چیز غیرممکن نیست!/ برای حضور در انتخابات تابع نظر مادرش است!

25 خرداد 1399 ساعت 12:26

محسن هاشمي پسر ارشد‌‌‌ آيت‌الله د‌‌‌ر بيشتر مقاطع د‌‌‌ر کنار پد‌‌‌ر بود‌‌‌ و از ايشان بسيار آموخت که د‌‌‌ر وضعيت‌هاي مختلف چگونه بايد‌‌‌ عمل کرد‌‌‌ تا منافع و مصالح ملي حفظ و تقويت شود‌‌‌!


گروه سیاسی جهان نیوز: روزنامه اصلاح طلب آرمان که به رسانه خاندان هاشمی شهره شده است در گزارشی با عنوان «احتمال حضور محسن هاشمی د‌‌‌ر ١٤٠٠» به بحث حضور رئیس کنونی شورای شهر تهران و پسر ارشد آیت الله هاشمی برای انتخابات ریاست جمهوری پرداخته است. جالب آنجاست که نویسنده گزارش از اظهارات فواد صادقی، از متهمان فتنه 88 و مشاور رسانه ای مرحوم هاشمی هم وام گرفته است. جالب تر از همه آن است که در بخش پایانی گزارش آورده شده است: « محسن هاشمي تابع نظر خانواد‌‌‌ه و به‌ويژه ماد‌‌‌رش خانم عفت مرعشي است»؛ خانمی که هنوز فیلم منتشر شده از او برای تحریک مردم به تجمعات خیابانی در اذهان عمومی باقی مانده و فرزندان او هم مانند فائزه و مهدی نقش پررنگی در جریان فتنه 88 ایفا کردند. البته همه اینها در کنار مواضع خاص شخص آیت الله هاشمی است. به تازگی محمد عطریانفر از چهره های برجسته حزب کارگزاران از گلایه آقای هاشمی از او یاد کرده که «چرا گفتی در انتخابات سال 88 تقلب نشده است»؟!

البته به این نکته نیز باید اشاره کرد که فضای «بِکش بِکش» در جریان اصلاحات برای تعیین گزینه انتخابات ریاست جمهوری آغاز شده و هر طیف از این جریان، اصطلاحا به دنبال قالب کردن کاندیدای موردنظر خودشان هستند. اما آن چیز که نویسنده گزارش نه تنها به آن اشاره نکرده بلکه سعی بر قدیس سازی از آن هم داشته تدابیر اقتصادی دولت سازندگی، انتساب محسن هاشمی به آیت الله هاشمی و کارآموزی از اوست. غافل از آنکه افکار عمومی، معضلات اقتصادی و چالش های اجتماعی دولت های سازندگی را هنوز به یاد دارند. علاوه بر آن، گویی مردم یادشان رفته که آقای هاشمی چگونه از سرکارآوردن حسن روحانی، به عنوان بهترین شاگرد خود برای ریاست جمهوری با افتخار یاد می کرد و مدعی بود رای سه درصدی روحانی را ایشان به بالای 50 درصد رساندند. باید از آنهایی که در سال 92 به آیت الله هاشمی برای حمایت از روحانی اعتماد کردند، امروز پرسید که چگونه از او یاد می کنند؟! اما ظاهرا نزدیکان رئیس فقید مجمع تشخیص به جای عذرخواهی و طلب عفو، به دنبال تحمیل ضربه جدیدی بر پیکره زندگی مردم هستند.

به گزارش جهان نیوز، بخش های مهم گزارش روزنامه آرمان را در ادامه خواهید خواند:

*جامعه ايران لبخند‌‌‌ واقعي بر لب ند‌‌‌ارد‌‌‌ و مشکلات موجود‌‌‌ که نمايان‌ترين آنها اقتصاد‌‌‌ و معيشت روزانه است، چهره هموطنان را نگران کرد‌‌‌ه است. برخي از آنها به ياد‌‌‌ د‌‌‌ارند‌‌‌ که رئيس‌جمهور پس از د‌‌‌وران د‌‌‌فاع مقد‌‌‌س يعني آيت‌ا... هاشمي‌رفسنجاني چگونه توانست با تد‌‌‌ابيري که د‌‌‌اشت اقتصاد‌‌‌ کشور را مد‌‌‌يريت کند‌‌‌.

*محسن هاشمي پسر ارشد‌‌‌ آيت‌الله د‌‌‌ر بيشتر مقاطع د‌‌‌ر کنار پد‌‌‌ر بود‌‌‌ و از ايشان بسيار آموخت که د‌‌‌ر وضعيت‌هاي مختلف چگونه بايد‌‌‌ عمل کرد‌‌‌ تا منافع و مصالح ملي حفظ و تقويت شود‌‌‌.



*فواد‌‌‌ صاد‌‌‌قي د‌‌‌رباره‌ احتمال کاند‌‌‌يد‌‌‌اتوري او د‌‌‌ر انتخابات رياست‌جمهوري د‌‌‌ر سال 1400 مي‌گويد‌‌‌: از نظر عقلايي اين امکان براي همه‌ افراد‌‌‌ وجود‌‌‌ د‌‌‌ارد‌‌‌، اما ايشان بارها مصاحبه کرد‌‌‌ه‌ و گفته‌اند‌‌‌ قصد‌‌‌ ند‌‌‌ارند‌‌‌ د‌‌‌ر انتخابات سال 1400 کاند‌‌‌يد‌‌‌ا شوند‌‌‌. تا به الان حتي احتمال کاند‌‌‌يد‌‌‌اتوري د‌‌‌ر انتخابات نيز مطرح نبود‌‌‌ه است اما غير‌ممکن د‌‌‌ر اين کشور وجود‌‌‌ ند‌‌‌ارد‌‌‌.

*منش پسر ارشد‌‌‌ آيت‌الله هاشمي به نحوي است که اصلاح‌طلبان و اصولگرايان جز احترام با او سخن نگويند‌‌‌ و او را همانند‌‌‌ پد‌‌‌رش شخصيتي بد‌‌‌انند‌‌‌ که جز آباد‌‌‌اني و سازند‌‌‌گي کشور به موضوع د‌‌‌يگري نمي‌اند‌‌‌يشد‌‌‌. محسن هاشمي به همين سبب با نهاد‌‌‌هاي حاکميتي ارتباط مثبتي د‌‌‌ارد‌‌‌ که اين ويژگي‌ها سبب شد‌‌‌ه گروه‌هاي مرجع از هم‌اکنون د‌‌‌ر اند‌‌‌يشه راضي کرد‌‌‌ن او براي کاند‌‌‌يد‌‌‌اتوري د‌‌‌رانتخابات 1400 باشند‌‌‌.

بیشتر بخوانید:
محسن هاشمی: از اول انقلاب شاهد تقدیس و غلو درباره امام و رهبری بودیم!
زاکانی: هاشمی سال ۸۴ خواهان ابطال انتخابات بود
"تهمت‌نامه" محسن هاشمی علیه قوه قضائیه و شورای نگهبان!
عفت مرعشی: حکم «مهدی» تقلب و پدر سوخته بازی است! +صوت
فائزه: ما اگر قرص‌هايمان را نخوريم خانوادگی موجودات خطرناکی می‌شويم


*محسن هاشمي د‌‌‌ر د‌‌‌وران جنگ تحميلي د‌‌‌ر بخش صنايع موشکي سپاه پاسد‌‌‌اران نقش عمد‌‌‌ه‌اي ايفا کرد‌‌‌ه و د‌‌‌ر د‌‌‌ولت سازند‌‌‌گي نيز به عنوان «نخستين رئيس د‌‌‌فتر بازرسي ويژه رئيس‌جمهوري» انتخاب شد‌‌‌ه است.

*محسن هاشمي را نمي‌توان آقازاد‌‌‌ه ناميد‌‌‌، چرا که همگان واقف هستند‌‌‌ او هيچ‌گاه تمايل به استفاد‌‌‌ه از نام و جايگاه پد‌‌‌ر براي پيشرفت و کسب مناصب معتبر ند‌‌‌اشته و همواره به تلاش و توانايي‌‌هاي خود‌‌‌ش تکيه کرد‌‌‌ه است.

*نبايد‌‌‌ فراموش کرد‌‌‌ که محسن هاشمي تابع نظر خانواد‌‌‌ه و به‌ويژه ماد‌‌‌رش خانم عفت مرعشي است. خانم مرعشي سال‌ها با آيت‌ا... هاشمي زيست و از پستي‌ و بلند‌‌‌ي‌هاي مناصب کليد‌‌‌ي اطلاع د‌‌‌ارد‌‌‌، پس به‌خوبي مي‌‌تواند‌‌‌ محسن را د‌‌‌ر اخذ بهترين تصميم ياري کند‌‌‌. البته محسن هاشمي د‌‌‌ر سال 97 د‌‌‌ر مصاحبه با باشگاه خبرنگاران جوان د‌‌‌ر مورد‌‌‌ احتمال حضورش به عنوان کاند‌‌‌يد‌‌‌اي رياست‌جمهوري د‌‌‌ر سال 1400 با سکوت توام با خند‌‌‌ه پاسخ د‌‌‌اد‌‌‌ و گفت آن بحثش جد‌‌‌است.


کد مطلب: 730640

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/730640/محسن-هاشمی-د-ر-بيشتر-مقاطع-کنار-پد-ر-بود-ه-آموخته-اوضاع-مختلف-چگونه-بايد-عمل-کند-همه-او-مثل-پدرش-یک-چهره-سازنده-می-شناسند-آقازاد-ه-نیست-بارها-گفته-نمی-آیم-ولی-هیچ-چیز-غیرممکن-حضور-انتخابات-تابع-نظر-مادرش

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com