کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پروانه مافی، عضو فراکسیون امید:

مجلس دهم از مظلوم‌ترین مجالس بعد انقلاب بود!/ در آینده فعالیت‌های این مجلس دیده می‌شود

20 ارديبهشت 1399 ساعت 11:09

در آینده‌ای نه چندان دور که هجمه‌ها و شعارها پایین بیاید و قضاوت‌های منصفانه آغاز شود قطعا فعالیت‌های مجلس دهم دیده می‌شود.


گروه سیاسی جهان نیوز: پروانه مافی، عضو فراکسیون امید مجلس دهم که همراه با سایر اعضی لیست اصلاح طلبان از ورود به مجلس یازدهم جا ماند، در گفتگو با خبرگزاری ایسنا مجلس دهم را یکی از مظلوم ترین مجالس بعد از انقلاب دانسته است که مورد هجمه خودی و رقبا بود. بخش های مهم اظهارات او را در ادامه خواهید خواند:

*مجلس دهم در بین مجالس ده‌گانه بعد از انقلاب یکی از مظلوم‌ترین مجالس بود، چرا که هم از جانب خودی‌ها و طرفدارانش مورد هجمه و حمله قرار گرفت و هم از طرف رقبا و جناح‌های مقابل مورد حمله بود.

*طبیعتا حملات جناح مقابل و رقبای این مجلس که قصد به دست آوردن کرسی‌های مجلس یازدهم را داشتند قوی‌تر بود، ولی مجلس در برابر تمام این هجمه‌ها و تهاجم‌ها ایستاد. طرح‌ها و لوایحی که در این مجلس به تصویب رسید خود گواهی این است. در آینده‌ای نه چندان دور که هجمه‌ها و شعارها پایین بیاید و قضاوت‌های منصفانه آغاز شود قطعا فعالیت‌های مجلس دهم دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید:
وعده پوچ خانم کاندیدای اصلاح طلب
سیاه‌نمایی نماینده اصلاح‌طلب در مورد زنان ایرانی


*اگر مصوبات مهمی که در مجلس دهم به تصویب رسید بیش از مجالس قبل نباشد قطعا کمتر از آنها نیست. اما از نظر من این مجلس گام‌های مهم‌تر و اثرگذارتری حتی نسبت به مجالس گذشته برداشته است، اما از حمایت جدی حتی طرفداران خود نیز برخوردار نبود و این مشکلی است که در جریان اصلاحات بوده و هنوز نیز هست.

*مجلس یازدهم روزهای سختی را پیش رو دارد. زمانی که به سوابق منتخبان مجلس یازدهم می‌نگریم تجارب جدی و موثری در حوزه اجرایی و قانون‌گذاری دیده نمی‌شود و بیش از ۶۰ نفر از منتخبان هرگز  سابقه نمایندگی مجلس شورای اسلامی را ندارند پس با توجه به عقبه نمایندگان مجلس یازدهم، این مجلس کار سختی را خواهد داشت.


کد مطلب: 727087

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/727087/مجلس-دهم-مظلوم-ترین-مجالس-بعد-انقلاب-آینده-فعالیت-های-این-دیده-می-شود

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com