کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جعفرزاده ایمن آبادی:

دلواپسان اجازه ندادند از فرصت دوره اوباما استفاده کنیم!/ دنيا با آمدن روحانی به سمت کاهش تنش تمايل پيدا کرد!/ قالیباف فقط اسمش بزرگ است!

17 فروردين 1399 ساعت 10:36

وقتي دلواپسان ديدند که کاهش تنش خارجي يکي از عوامل موفقيت دولت محسوب مي‌شود شروع به افزايش تنش‌ها کردند.


گروه سیاسی جهان نیوز: غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، رئیس فراکسیون به اصطلاح مستقلین مجلس دهم و کاندیدای ردصلاحیت شده مجلس یازدهم که جزو حامیان دولت روحانی و نزدیکان لاریجانی شناخته می‌شود، در گفتگو با روزنامه اصلاح طلب آرمان گفته است: «سياسيون ما در عالم سياست بزرگ نشدند و فقط اسم‌ها بزرگ شد و نه افراد. البته آدم‌هاي بزرگي داشتيم که در گذشتند و برخي در خلوت نشسته‌اند. من توانم بگويم احمد توکلي، صادق زيباکلام، علي مطهري آدم‌هاي بزرگ سياسي‌اند، چراکه از خيلي از چيزها گذشتند و خيلي از چيزها براي اينها حل شده است. البته يکسري افراد داريم که بزرگ نشدند قصد توهين ندارم اما وقتي اخبار آقاي ضرغامي يا گاه صحبت‌هاي آقاي قاليباف را مي‌بينم، نگران مي‌شوم»!

به گزارش جهان نيوز، بخش های مهم اظهارات جعفرزاده را در ادامه خواهید خواند:

*در کرونا ديديم که تمام تصميمات خوب با تاخير دوهفته‌اي انجام شد که وقتي زمان از دست رفت ديگر فايده‌اي ندارد و اثر خود را از دست مي‌دهد. نه به آقاي احمدي‌نژاد که گاه بدون مشورت و في‌البداهه قانون وضع مي‌کرد و دستور مي‌داد و نه به اين دولت که آنقدر مسائل را در مراحل و پيچ و خم کارشناسي مي‌اندازد که اثر کار از بين مي‌رود.

*هر چند برخي مي‌گويند کندي دولت از پير‌بودن است که شايد يکي از عوامل است اما من صرفا پير و خسته‌بودن دولت را دليل اصلي نمي‌بينم. وجه غالب دولت محافظه‌کاري است.

*در 4 سال اول دولت آقاي روحاني شانسي آورد که دولت اوباما در آمريکا روي کار بود. دولت اوباما براي ما فرصت بود که دلواپسان اجازه ندادند از اين شانس استفاده کنيم. اوباما خيلي عاقل‌تر از ترامپ بود و واقعا من فکر مي‌کنم در زمان اوباما يک فرصت طلايي را از دست داديم.

بیشتر بخوانید:
پناهیان دنبال شهرت و ديده شدن است!
مردم ناتوانی اقتصادی را به فشار اجتماعی ترجیح می‌دهند
آقای جعفرزاده! در دانشگاه بخوابید و همان هشت میلیون را بگیرید!


*دنيا با آمدن آقاي روحاني به سمت کاهش تنش، ارتباطات و... تمايل پيدا کرد و يک اقبالي ايجاد شد. شايد اکنون که فکر مي‌کنم مي‌گويم که همه استفاده‌ها را از آن مقطع نبرديم. کاهش تنش خارجي در 4 سال اول خيلي کم بود. کما اينکه وقتي دلواپسان ديدند که کاهش تنش خارجي يکي از عوامل موفقيت دولت محسوب مي‌شود شروع به افزايش تنش‌ها کردند.

*سياسيون ما در عالم سياست بزرگ نشدند و فقط اسم‌ها بزرگ شد و نه افراد. البته آدم‌هاي بزرگي داشتيم که در گذشتند و برخي در خلوت نشسته‌اند. من توانم بگويم احمد توکلي، صادق زيباکلام، علي مطهري آدم‌هاي بزرگ سياسي‌اند، چراکه از خيلي از چيزها گذشتند و خيلي از چيزها براي اينها حل شده است. البته يکسري افراد داريم که بزرگ نشدند قصد توهين ندارم اما وقتي اخبار آقاي ضرغامي يا گاه صحبت‌هاي آقاي قاليباف را مي‌بينم، نگران مي‌شوم.

*من فکر مي‌کنم رئيس دولت اصلاحات خدمات خيلي خوبي براي کشور انجام داده ولي برخي قدر ندانستند و برخي نيز اصلا اين چيزها را قبول ندارند و شعارزدگي تمام مغز اينها را پر کرده است.


کد مطلب: 723367

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/723367/دلواپسان-اجازه-ندادند-فرصت-دوره-اوباما-استفاده-کنیم-دنيا-آمدن-روحانی-سمت-کاهش-تنش-تمايل-پيدا-قالیباف-فقط-اسمش-بزرگ

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com