کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پشت سر علی مطهری و محمود صادقی نماز می‌خوانم

ادامه ناراحتی از ردصلاحیت و تلاش برای تخریب مجلس جدید/ آقای جعفرزاده! در دانشگاه بخوابید و همان هشت میلیون را بگیرید!/ جشن تعداد فالوورها فراموش نشود

10 اسفند 1398 ساعت 15:33

کاندیدای ردصلاحیت شده نزدیک به دولت و شخص لاریجانی گفته است: آقاي قاليباف به‌دليل قول‌هايي که به مردم داده و توانايي عملي کردن همه آنها وجود ندارد دچار مشکل در مجلس شود.


گروه سیاسی جهان نیوز: غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، رئیس فراکسیون به اصطلاح مستقلان مجلس کنونی که صلاحیت وی برای مجلس یازدهم رد شد، در ادامه توافق نانوشته جدید اصلاح طلبان و اعتدالیون برای حمله به مجلس جدید و القای ناکارامدی اصولگرایان در دوره جدید مجلس که هنوز حدود سه ماه به آغاز آن باقی مانده، گفته است: «مشکلات اقتصادي و اجتماعي همچنان باقي مي‌ماند و اين افراد نمي‌توانند پاسخگوي وعده‌هايي باشند که در دوران انتخابات به مردم داده‌اند». به آقای جعفرزاده باید گفت اندکی صبر پیشه کند و به جای عصبانیت و اجرای تئوری‌ نخ نما شده اختلاف افکنی، به همان مباحثی نظیر جشن برای تعداد فالوورها بپردازد و غصه دوری از صندلی خدمت(!) بهارستان را نخورد. گفتنی است جعفرزاده در سال 96 گفته بود: «حقوق مجلس فاجعه است!/ در دانشگاه می خوابیدم هشت میلیون می‌گرفتم!».

به گزارش جهان نيوز، بخش های مهم اظهارات جعفرزاده را در ادامه خواهید خواند:

*اراده‌اي از پيش تعيين شده به‌دنبال ردصلاحيت بنده و برخي ديگر از نمايندگاه مجلس بود و گوش شنوايي نيز براي شنيدن استدلال ما وجود نداشت. فضاي ردصلاحيت‌ها به شکلي بود که احتمالا از قبل تصميم گرفته شده که عده‌اي در مجلس نباشند اين برداشتي بود که بنده از شرايط ردصلاحيت‌ها داشتم.

*در حدود نود نفر از نمايندگان مجلس دهم رد صلاحيت شده‌اند که قاطبه اصلي آنها افراد سالم، صالح و متعهدي بودند. بنده پشت سر آقايان علي مطهري، محمود صادقي و محمدرضا تابش نماز مي‌خوانم. خواهران بنده خانم سياوشي و زرآبادي خانم‌هاي لايق و شايسته‌اي بودند که رد صلاحيت شدند.

*آقاي قاليباف به‌دليل قول‌هايي که به مردم داده و توانايي عملي کردن همه آنها وجود ندارد دچار مشکل در مجلس شود. مجلس آينده بايد بتواند براي مسائل اقتصادي و اجتماعي ريل گذاري کند.

بیشتر بخوانید:
خاتمی در کمال آرامش در حال خدمت به انقلاب است
ترامپ «نامردی» کرد/ مشکلات کشور به این دلیل است

*به‌نظر مي‌رسد اين قابليت در مجلس آينده وجود ندارد. به همين دليل مشکلات اقتصادي و اجتماعي همچنان باقي مي‌ماند و اين افراد نمي‌توانند پاسخگوي وعده‌هايي باشند که در دوران انتخابات به مردم داده‌اند.

*اجماع اصولگرايان در مجلس آينده سخت به‌نظر مي‌رسد. هرسه گروه داراي غرور کاذبي هستند که اين غرور اجازه نمي‌دهد بين آنها اجماع صورت بگيرد. تجربه نشان داده که جبهه پايداري در ميان اصولگرايان همواره خود را تافته جدا بافته مي‌دانند و به راحتي با اصولگرايان کنار نمي‌آيند. از سوي ديگر احمدي‌نژادي‌ها احساس مي‌کنند حق آنها در بين اصولگرايان تضييع شده است. اين در حالي است که آقاي‌قاليباف و نزديکان ايشان نيز با شعارهاي خاص وارد فضاي انتخابات شده‌اند و وعده‌هايي به مردم داده‌اند.


کد مطلب: 720295

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/720295/ادامه-ناراحتی-ردصلاحیت-تلاش-تخریب-مجلس-جدید-آقای-جعفرزاده-دانشگاه-بخوابید-همان-هشت-میلیون-بگیرید-جشن-تعداد-فالوورها-فراموش-نشود

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com