جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۳

فیلم‌های پربازدید جهان نیوز در هفته‌ای که گذشت/ از پشت پرده تشییع حاج قاسم از زبان قالیباف تا گریه «آقا» از روضه سوزناک مهدی رسولی

جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۴
کد مطلب: 716983
جمعه بهترین فرصت است تا فیلم های پربازدید هفته‌ای که گذشت را مرور کنیم. هم اکنون بسته دهم از فیلم‌های پربازدید جهان نیوز در مقابل دیدگان شماست.
فیلم‌های پربازدید جهان نیوز در هفته‌ای که گذشت/ از پشت پرده تشییع حاج قاسم از زبان قالیباف تا گریه «آقا» از روضه سوزناک مهدی رسولی
گروه فیلم و صوت جهان نيوز: هفته ای که گذشت با خبر تحریم رسانه ای و مسدود نمودن دامنه دات کام  تحریم خبرگزاری فارس آغاز شد.

همچنین فضای کشور در هفته گذشته به نام متبرک فاطمه زهرا(س)متبرک شد. مراسم های فاطمیه امسال در کشور و بخصوص در بیت رهبری در فراق سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی حال و هوای دیگری داشت.

بیشتر فیلم های پربازدید این هفته جهان نيوز مختص این اتفاق معنوی، یعنی حواشی ایام فاطمیه و مداحی مادحین شاخص در حسینیه امام خمینی(ره) بود.

جمعه بهترین فرصت است تا فیلم های پربازدید هفته‌ای که گذشت را مرور کنیم. هم اکنون بسته دهم از فیلم‌های پربازدید جهان نيوز پیش روی شماست.
 

روضه سوزناک محمود کریمی در حضور رهبری

دومین شب مراسم عزاداری حضرت فاطمه‌زهرا سلام‌الله‌علیها با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی، جمعی از مسئولان و هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم با سخنرانی حجت الاسلام رفیعی و ذکر مصیبت محمود کریمی در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.

دانلود فیلم روضه سوزناک محمود کریمی در حضور رهبری

دانلود صوت روضه سوزناک محمود کریمی در حضور رهبری

پشت پرده تشییع حاج قاسم از زبان قالیباف

محمد باقر قالیباف عضو مجمع تشخیص مصلحت و یار قدیمی حاج قاسم در مسجد لولاگر در مورد ابعاد مختلف تشییع شهادت حاج قاسم سلیمانی نکاتی را اشاره می کند.

دانلود فیلم پشت پرده مراسم تشییع حاج قاسم از زبان قالیباف
 

گریه «آقا» از روضه سوزناک مهدی رسولی

اولین شب مراسم عزاداری حضرت فاطمه‌زهرا سلام‌الله‌علیها در حسینیه امام خمینی (ره) با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی، جمعی از مسئولان و هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.
 
دانلود فیلم/ گریه حضرت «آقا» از روضه مهدی رسولی

دانلود صوت / گریه «آقا» از روضه مهدی رسولی
 

تسلط کامل دختر حاج قاسم به زبان عربی

زینب سلیمانی، روز پنچ‌شنبه، در مراسم یادبودی که به مناسبت شهادت سپهبد سلیمانی در جنوب لبنان برگزار شد، تاکید کرد خون‌های شهدا، اکنون تبدیل به شمشیر ذوالفقاری شده که به دشمنان حمله‌ور می‌شود.

دانلود فیلم تسلط کامل دختر حاج قاسم به زبان عربی

چادرت را بتکان روزی ما را بفرست

نماهنگ چادرت را بتکان روزی ما را بفرست با صدای محمد حسین پویانفر را در ادامه خواهید شنید.

دانلود نماهنگ صوتی چادرت را بتکان روزی ما را بفرست

اثر جدید فاطمه عبادی برای حضرت زهرا(س)

فاطمه عبادی که در برنامه عصر جدید شبکه سه سیما با رای مردم به عنوان نفر اول معرفی شد با نقاشی بر شن به حضرت فاطمه الزهرا(س) عرض ارادت کرد.

دانلود فیلم اثر جدید فاطمه عبادی برای حضرت زهرا(س)




 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *