کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

محمود صادقی:

برخی‌ هنوز دنبال حوادث ۸۸ هستند و در گذشته مانده‌اند/ با FATF می‌توانیم جلوی تبادلات مالی منافقین را بگیریم!

26 آذر 1398 ساعت 9:23

عضو فراکسیون امید خوش خیالانه و یا از سر فریب افکار عمومی مدعی شده است: با مکانیسم FATF می‌توانیم در رابطه با منافقین پاریس که تروریسم هستند، فرانسه را ملزم کنیم تا جلوی تبادلات مالی آنها را بگیرد.


گروه سیاسی جهان نیوز: محمود صادق، نماینده پرحاشیه اصلاح طلب عضو فراکسیون امید که به تازگی وزارت اطلاعات علیه او به دلیل جلسه با مظنونان پرونده ترور دانشمندان هسته ای و قول های خلاف وافع به آنها شکایت کرده است، در گفتگو با یک خبرگزاری اصلاح طلب گفته است: «برخی نامزدها هنوز بعد گذشت 10 سال از حوادث سال 88 با ما تماس می‌گیرند و در مورد فتنه نظرسنجی می‌کنند. این نشان می‌دهد متاسفانه هنوز عده‌ای در گذشته مانده‌اند». این موضوع که اصلاح طلبان از توجه به فتنه سال 88 شدیدا ابراز نگرانی می کنند موضوع عجیبی نیست، اما این شورای نگهبان است که باید دقت کند که مواضع کاندیداهای مجلس یازدهم نسبت به این خط قرمز مهم نظام اسلامی چگونه است؟ صادقی همچنین حمایت غیرمستقیم خودش از بیانیه موسوم به 77 نفره اصلاح طلبان در حمایت از آشوبگران را هم اعلام داشته که این موضوع هم باید مورد توجه نهادهای نظارتی قرار بگیرد.

به گزارش جهان نيوز، بخش های مهم اظهارات صادقی را در ادامه خواهید خواند:

*عدم عضویت ایران در FATF کمک کردن به آمریکا، اسرائیل و عربستان است و یک نوع خود تحریمی محسوب می شود.

*با مکانیسم FATF می‌توانیم در رابطه با منافقین پاریس که تروریسم هستند،  فرانسه را ملزم کنیم تا جلوی تبادلات مالی آنها را بگیرد.

*من کاری به محتوای بیانیه ندارم، نامه مدنی‌ترین و مسالمت‌آمیزترین شیوه بیان اعتراض است اما آنها بعد نوشتن نامه 77نفر از اصلاح طلبان، فوری افراد را تهدید، احضار و بازجویی می‌کنند و این اقدام دادستانی تعارض در رفتار و گفتار است.

بیشتر بخوانید:
محمود صادقی: مردم نگذاشتند استعفا بدهم!
واکنش بی‌ادبانه محمود صادقی به اظهارات رهبری +عکس
دروغ جدید نماینده اصلاح‌طلب: بیت رهبری موافق FATF است!


*بررسی‌ها برای تائید یا عدم تائید نامزدهای نمایندگی مجلس از سوی شورای نگهبان در صورتی قابل قبول است که به منظور کشف فساد مالی و اخلاقی باشد و مانع تصاحب کرسی‌های مجلس توسط کسانی شود که فاقد صلاحیت اخلاقی و مالی بوده و تنها با پشتوانه‌های خاص وارد مجلس می‌شوند.

*برخی نامزدها هنوز بعد گذشت 10 سال از حوادث سال 88 با ما تماس می‌گیرند و در مورد فتنه نظرسنجی می‌کنند. این نشان می‌دهد متاسفانه هنوز عده‌ای در گذشته مانده‌اند، در حالی که شرایط حال کشور دچار مشکلات فراوانی نظیر فقر، شکاف طبقاتی و ناامیدی و یاس اجتماعی است.


کد مطلب: 711426

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/711426/برخی-هنوز-دنبال-حوادث-۸۸-هستند-گذشته-مانده-اند-fatf-می-توانیم-جلوی-تبادلات-مالی-منافقین-بگیریم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com