کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

باز هم آقای «ما اصولگراها»؛

مهاجری: سخنان روحانی سوال‌های جامعه است!/ روحانی قطعا اطلاعاتی دارد که خیلی‌ها نمی‌دانند

20 آبان 1398 ساعت 14:52

حرف رئیس جمهور این است که چطور شما بر مفاسد خیلی بزرگ چشم بسته اید و بعد کوچکتر ها را مطرح می کنید؟ از نظر رئیس جمهور این کارها شائبه سیاسی بودن دارد.


گروه سیاسی جهان نیوز: محمد مهاجری، همان روزنامه نگار اصلاح طلب حامی دولتی که هم خودش و هم اصلاح طلبان اصرار دارند او را اصولگرا معرفی کنند، این بار و در اوج انتقادات به اظهارات دیروز روحانی که حتی صدای اصلاح طلبانی نظیر محمود صادقی و دعایی هم در آورد، وارد میدان حمایت از روحانی شده است.  عضو برجسته خبرآنلاین به عنوان رسانه حامی روحانی و لاریجانی در گفتگو با «جماران» مدعی شده است که سوال های روحانی سوال‌های مردم است و «حالا اسمش را می خواهید دوقطبی، سه قطبی یا هرچه می خواهید بگذارید!».

به گزارش جهان نیوز، بخش های مهم اظهارات مهاجری را در ادامه خواهید خواند:

به نظرم حرف‌های آقای روحانی ویژگی های مثبتی داشت که خیلی خوب است قوه قضاییه با آن منطقی برخورد کند؛ آقای روحانی از سه چهار پرونده ای که پرونده های دانه درشتی هستند اسم می برد.

 
*حرف رئیس جمهور این است که چطور شما بر مفاسد خیلی بزرگ چشم بسته اید و بعد کوچکتر ها را مطرح می کنید؟ از نظر رئیس جمهور این کارها شائبه سیاسی بودن دارد.

*رئیس جمهور قطعا بر اساس اطلاعاتی حرف می زند که آن اطلاعات حتی در اختیار من به عنوان یک روزنامه نگار نیست؛ احتمالا در اختیار جامعه هم نیست. اما او اطلاعاتی را با کد مطرح می کند که قوه قضاییه باید بیاید و توضیح دهد که پرونده بابک زنجانی چه شد؟

بیشتر بخوانید:
امثال خبرآنلاین تروریست‌ رسانه‌ای هستند
روحانی باید برود تا مردم قدرش را بدانند!
استفاده ابزاری از بیانات رهبری شیوه‌ اصولگرایان است!


*این روزنامه نگار اصولگرا با تاکید بر آنکه سوال روحانی سوال مردم هم هست گفت: وقتی بابک زنجانی الان در زندان است، بدهی دارد، حکم اعدامش صادر شده، نه پول ها برمی گردد و نه اعدام می شود برای مردم سوال پیش می آید. از طرفی آقای بابک زنجانی ادعایی کرده است که پولها را به یک سری افراد داده ام. به هرحال در این موارد قوه قضاییه سکوت می کند و شائبه هایی ایجاد می شود.

*من اصلا منکر این نیستم و قبول دارم که برخوردهای قوه قضاییه با مفاسد اقتصادی به جامعه آرامش بخش است. اما اینکه پرونده های خیلی کلان را رها کنیم و به پرونده های کوچکتر برسیم برای جامعه شائبه ایجاد می کند. رئیس جمهور هم جرقه این شائبه را زده است. حالا اسمش را می خواهید دوقطبی، سه قطبی یا هرچه می خواهید بگذارید! اینها سوالاتی است که باید در جامعه جواب داده شود.


کد مطلب: 706955

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/706955/مهاجری-سخنان-روحانی-سوال-های-جامعه-قطعا-اطلاعاتی-خیلی-ها-نمی-دانند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com