کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مرتضی مبلغ، فعال اصلاح‌طلب:

بخش کمی از مشکلات کشور تقصیر دولت روحانی است/ درباره عملکرد فراکسيون اميد تبليغات منفی شده

18 آبان 1398 ساعت 9:11

معاون سیاسی وزارت کشور در دولت اصلاحات گفته است: بخش اندکي از مشکلات کشور به برخي خطاها يا كاستي‌ها يا ناکارآمدي‌هاي دولت باز مي‌گردد.


گروه سیاسی جهان نیوز: مرتضی مبلغ، فعال اصلاح طلب و معاون سیاسی وزارت کشور در دولت اصلاحات که چندی مدعی شده بود: «موج پشیمانی از رای به روحانی با تدبیر اصلاح طلبان فروکش کرد» این بار در گفتگو با روزنامه اصلاح طلب آرمان گفته است: «بخش اندکي از مشکلات کشور به برخي خطاها يا كاستي‌ها يا ناکارآمدي‌هاي دولت باز مي‌گردد». وی همچنین تبلیغات منفی درباره عملکرد فراکسیون امید را زیاد دانسته که با واقعیت منافات دارد. ظاهرا دست‌های خالی اصلاح طلبان در آستانه انتخابات باعث شده که تریبون داران این جریان به سراغ تحریف وقایعی بروند که نه تنها از حافظه مردم پاک نشده بلکه روزانه در حال لمس آن هستند.

به گزارش جهان نيوز، بخش های مهم این گفتگو را در ادامه خواهید خواند:

*همواره اين دغدغه مطرح است که آيا تضعيف دولت در بين افکار عمومي وضعيت كشور ومردم را بهتر خواهد کرد و يا اينکه چالش‌هاي بيشتري براي آنان به وجود خواهد آورد. تفاوت اصلاح‌طلبان با جريان تندرو دقيقا در اين است که تندروها همواره به‌دنبال تحقق منافع فردي و باندي خود هستند در حالي که اصلاح‌طلبان با نگاهي ملي با مسائل برخورد مي‌کنند.

*بخش اندکي از مشکلات کشور به برخي خطاها يا كاستي‌ها يا ناکارآمدي‌هاي دولت باز مي‌گردد. سهم ساير قوا و دستگاه‌ها به‌ويژه برخي سياست‌ها و رويكردهاي نادرستي كه در طول ساليان گذشته دركشور دنبال شده است سهم بيشتر و مهمتر را در بروز وضعيت فعلي داشته است.

بیشتر بخوانید:
ما به مردم امید می‌دهیم ولی بخش‌های دیگر مردم را مایوس می‌کنند!


*درباره عملکرد فراکسيون اميد تبليغات منفي زيادي در جامعه صورت گرفته که تا حدود زيادي با واقعيت منافات دارد. اگر فراکسيون اميد ارتباط عميق‌تري با افکار عمومي برقرار مي‌کرد و اقدامات سازنده خود را براي مردم تشريح مي‌کرد حداقل قضاوت‌ها درباره آن واقع‌بينانه و منصفانه‌تر بود.

*در انتخابات سال94 ما با مجلسي مواجه بوديم که تندروها در آن جولان مي‌دادند و اجازه نمي‌دادند رويکردهاي منطقي و عقلايي در تصميم‌گيري‌هاي کشور نقش تعيين‌کننده داشته باشد. به همين دليل نيز جريان اصلاحات به‌دنبال تشکيل يک مجلس معتدل و منطقي بود.


کد مطلب: 706545

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/706545/بخش-کمی-مشکلات-کشور-تقصیر-دولت-روحانی-درباره-عملکرد-فراکسيون-اميد-تبليغات-منفی-شده

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com