کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

واکنش حاج محمود کریمی به حذف نام شهدا از معابر/ حواستان هست انقلاب دست نااهلان نیفتد؟

3 مهر 1398 ساعت 9:44

جنگ، جنگ خیر و شر است. اگر تمام عمر ما هم گریه کنیم ولی بی خیال شهدا بشویم، در حقیقت بی خیال امام حسین(ع) شده ایم.


گروه جامعه جهان نیوز: حاج محمود کریمی، مداح انقلابی و با اخلاص اهل بیت شب گذشته قبل از شروع به روضه خوانی در مراسم شب شهادت امام سجاد(ع) که در مسجد امیر(ع) برپا شده بود، در اظهارتی کوتاه به موضوع مهم این روزها یعنی «حذف نام شهدا از معابر» اشاره کرد و گفت: جنگ، جنگ خیر و شر است. اگر تمام عمر ما هم گریه کنیم ولی بی خیال شهدا بشویم، در حقیقت بی خیال امام حسین(ع) شده ایم. امام حسین(ع) «سیدالشهداء» است.

وی در ادامه ضمن کنایه به کم تحرکی شهرداری در خدمت رسانی و مقایسه آن با دوره قبل هشدار داد: حواستان جمع باشد که می‌خواهند بین مردم انشقاق ایجاد کنند. اسم فلان هنرمند یا فلان استاد و دکتر را بر خیابان بگذارند و نام شهید را پاک کنند. بعد مردم بگویند که چرا اسم شهید را پاک کردید؟ و از این طریق بین شهید و استاد دودستگی ایجاد کنند.

این مداح اهل بیت که پدر و برادر وی جزو شهدای دفاع مقدس هستند، با تاکید بر اینکه مساجد و علما باید در این باره موضع بگیرند، گفت: حواستان هست که انقلاب دست نااهلان نیفتد؟ سیصد هزار شهید داده‌ایم.

بیشتر بخوانید:
تقدیر رهبرانقلاب از چهارپایه‌خوانی محمود کریمی
مداحی مهدی رسولی درباره حذف عنوان «شهید»


کد مطلب: 702036

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/702036/واکنش-حاج-محمود-کریمی-حذف-نام-شهدا-معابر-حواستان-هست-انقلاب-دست-نااهلان-نیفتد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com