کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

به پهلوانان رحم کنید!

‌‌مهرعلیزاده: سیف به ورزش زورخانه‌ای لطف کرد که این پست را پذیرفت!/ نقش استاندار سابق در پست بخشی به یک مدیر ممنوع الخروج!

28 شهريور 1398 ساعت 10:08

دبیرکل فدراسیون ورزش‌های ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی و فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: آقای سیف خیلی لطف کرده که این جایگاه را در فدراسیون زورخانه ای پذیرفته است!


به گزارش جهان نیوز، ولی‌الله سیف، رئیس سابق مرکزی در دولت حسن روحانی با حکم وزیر ورزش و جوانان به‌عنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون ورزش‌های ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی انتخاب شد. این انتخاب واکنش و تعجب بسیاری از کاربران و کنش‌گران سیاسی کشور را به‌همراه داشت. در سوابق سیف ریاست بر بانک صادرات در دوران هاشمی رفسنجانی و بعدها ریاست بسیاری از بانک‌های دولتی دیده می‌شود.

او که از مشاوران حسن روحانی و تیم اصلاح‌طلب او در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۳۹۲ بود، بعد از روی کارآمدن روحانی به‌عنوان رئیس بانک مرکزی انتخاب شد. حالا این دکتر حسابداری در منصبی ورزشی مسئولیت گرفته است. نکته مهمی که در گرفتن مسئولیت سیف قابل تأمل است؛ ارتباط او با محسن مهرعلیزاده، دبیرکل  فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی است. باید به این نکته توجه کرد و این سؤال نیز مطرح می‌شود که مهرعلیزاده که از نیروهای بسیار معروف و مشهور اصلاح‌طلب و استاندار اصفهان در دولت اول حسن روحانی است، چه نقشی در گرفتن مسئولیت توسط سیف در فدراسیون ورزش‌های ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی ایران دارد؟!

ولی‌الله سیف که پرونده مفتوح در دادگاه برای مسائل ارزی بانک مرکزی دارد چگونه توانسته در فدراسیون ورزش‌های ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی مسئولیت بگیرد؟ و چه ارتباطی بین او و مهرعلیزاده در این انتصاب وجود دارد؟! آیا گرفتن مسئولیت او در فدراسیون ورزشی پیامی سیاسی به منتقدان دولت دارد؟

در همین زمینه محسن مهرعلیزاده،  دبیرکل  فدراسیون ورزش‌های ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی و فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفتگو با خبرنگار آنا، درباره نقل مکان سیف از بانک مرکزی به عضو هیئت رئیسه فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی گفت: «آقای سیف خیلی لطف کرده که این جایگاه را در فدراسیون زورخانه ای پذیرفته است!»

وی با بیان اینکه سیف به ورزش زورخانه ای بسیار علاقه‌مند است، افزود: «سیف به این ورزش لطف کرده تا در مدیریت این فدراسیون نقشی را بیافریند و کمکی به ما کند».

مهرعلیزاده خاطرنشان کرد: «این تنگ نظری‌ها در جامعه آنچنان وجود دارد که یک نفر در جایگاه مدیریت خیلی بالا در کشور در یک چنین جایگاهی در راس هیئت رئیسه اجرایی قرار می‌گیرد و برخی جوسازی می‌کنند این باید تمام شده و ادامه این روند به نفع کشور بزرگی مثل ایران و بزرگانی که در کشورمان در تاریخ داشته تناسبی ندارد».

او به سؤال خبرنگار آنا در رابطه با گرفتن مسئولیت توسط دخترش در منطقه آزاد کیش جوابی ندارد. دختر او با مدرک غیرمرتبط در این سازمان مناطق آزاد کیش مشغول به‌کار شده است!


کد مطلب: 701354

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/701354/مهرعلیزاده-سیف-ورزش-زورخانه-ای-لطف-این-پست-پذیرفت-نقش-استاندار-سابق-بخشی-یک-مدیر-ممنوع-الخروج

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com