کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دولتی‌ها دست از حاشیه‌سازی بر نمی‌دارند

ترکان: رقبای انتخاباتی روحانی کینه‌توز هستند!/ شبانه روز فعال هستند و می‌خواهند دولت را ناکارآمد نشان دهند

11 شهريور 1398 ساعت 11:32

در مورد حسن روحاني به صراحت مي‌توان گفت كه رقباي انتخاباتي او نه تنها به كناري نرفتند بلكه شبانه‌روز به فعاليت مشغولند تا دولت را ناكارآمد نشان دهند.


گروه سیاسی جهان نیوز: اکبر ترکان، صاحب تئوری غرور آفرین آبگوشت بزپاش در یادداشتی که در روزنامه اعتماد منتشر کرده است، پیروی از مرام «ناطق نوری» را توصیه کرده و ضمن تهمت به منتقدان دولت های یازدهم و دوازدهم و رقبای انتخاباتی حسن روحانی، آنان را کینه توز نامیده است. البته که باید به ترکان همچون دیگر مسئولان دولتی حق داد چرا که کارنامه خالی‌شان اگر باعث خجالت زدگی آنان نشده باشد حداقل باعث عصبانیت‌شان شده و برای فرار از این نارضایتی عمومی از مدیریت دولت، مشغول به آسمان ریسمان بافی مانند حمله به منتقدان دولت با توهین و تهمت شده اند. ای کاش دولتمردان از همت خود برای حمله به منتقدان می کاستند و بر تلاش خود برای حل مشکلات می افزودند؛ چرا که شش سال حمله به منتقدان داخلی و خنده به خارجی ها دردی از کشور دوا نکرد بلکه حجم عظیمی بر مشکلات کشور اضافه کرد.

نکته دیگر آن است که شش سال خیرخواهی و همراهی با دولت مستقر که حتی از برخی خطوط قرمز هم عبور کرد -بدین معنی که هرکار مورد اراده را انجام دادند- در نهایت کار را به جایی رساند که فریاد اصلاح طلبان هم از ناکارآمدی دولت به آسمان رفت. آقای ترکان باید پاسخ دهند که اگر بنا بر سنگ اندازی در کار دولت های یازدهم و دوازدهم بود، الان کار دولت به کجا کشیده بود؟ بهتر است همان طور که رهبری عزیز انقلاب فرمودند دولت در دو سال باقیمانده دست از حواشی و فروع بردارد. البته که وقت آن رسیده گوش «ترکان‌ها» یک فرمان «به جای خود» شنیده و با ترک بسیاری از موقیعت‌های خدمتی، مشکل را از ریشه حل کنند.

به گزارش جهان نیوز، بخش هایی از یادداشت ترکان را در ادامه خواهید خواند:

*در تمام كشورهاي توسعه‌يافته و در حال توسعه به وضوح مي‌توان ديد كه بعد از پايان انتخاباتي در سطح رييس‌جمهوري، كانديدايي كه نتوانسته نظر مردم را به خود جلب كند و رقابت را به طرف مقابل واگذر كرده، بعد از انتخابات به رقيب خود تبريك گفته و به كناري مي‌رود تا براي دور بعد انتخابات خود را آماده كند، ولي در جمهوري اسلامي چنين نيست. مثلا در مورد حسن روحاني به صراحت مي‌توان گفت كه رقباي انتخاباتي او نه تنها به كناري نرفتند بلكه شبانه‌روز به فعاليت مشغولند تا دولت را ناكارآمد نشان دهند.

*امروز شرايط به‌گونه‌اي است كه جناحي كه در انتخابات تمايلي به حسن روحاني و حضور او در كاخ رياست‌جمهوري نداشت، مدام به رييس‌جمهوري مستقر مي‌تازد و اين همان تفاوت قابل‌توجه بين نقد و كينه‌توزي است.

*آنچه ما شاهدش هستيم عملا كينه‌توزي است و براي حل اين معضل، لازم است اخلاق كينه‌توزانه را نابود كنيم و به مرامي تن دهيم كه نگارنده آن را «مرام ناطق‌نوري» نام نهاده است. او بعد از شكست خود در رقابت با سيدمحمد خاتمي نه‌تنها به كينه‌توزي نپرداخت بلكه به او تبريك گفت و به حمايت از رييس‌جمهوري وقت پرداخت.

بیشتر بخوانید:
انگلیس بی‌حساب کاری نمی‌کند، نباید اقدام متقابل کنیم!
فیلم/ طومار‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ناکارآمدی دولت درمناظره با ترکان
نظریه جدید ترکان: مقاومت منطقی یعنی همین برجام!


کد مطلب: 699737

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/699737/ترکان-رقبای-انتخاباتی-روحانی-کینه-توز-هستند-شبانه-روز-فعال-می-خواهند-دولت-ناکارآمد-نشان-دهند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com