کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

باز هم داماد آقای رئیس جمهور/ این قسمت حمله به حجت الاسلام پناهیان +عکس

3 شهريور 1398 ساعت 14:59

داماد رئیس جمهور که چند وقتی است وارد بازی های سیاسی شده در قسمت اول با یک مغلطه پدر همسر حدود 70 ساله اش را با حجت الاسلام پناهیان 54 ساله مقایسه کرده است.


گروه سیاسی جهان نیوز: ‏کامبیز مهدی زاده، داماد حسن روحانی که چند وقتی است نامش به دلیل انتصاب به معاونت وزارت صنعت و همچنین دخالت در برخی حواشی بر سر زبان ها افتاده است، این بار به انتقادات حجت الاسلام پناهیان از رئیس جمهور واکنش نشان داده و خود را در این موضوع داخل کرده تا از پدر همسرش دفاع کند!

مهدی زاده با انتشار توئیتی نوشته است: «آقای علیرضا پناهیان؛ زمانی که حسن روحانی در دوران قبل از انقلاب علیه حکومت پهلوی در حال مبارزه بود و بعد از پیروزی انقلاب معاونت فرماندهی جنگ را بر عهده داشت و تا امروز پای آرمان خود ایستاده، آیا با این سابقه شما انقلاب را درک کرده اید یا ایشان؟؟ کجا بودی تا حالا!!»
 

داماد رئیس جمهور که چند وقتی است وارد بازی های سیاسی شده در قسمت اول با یک مغلطه پدر همسر حدود 70 ساله اش را با حجت الاسلام پناهیان 54 ساله مقایسه کرده و سوابق مبارزاتی طرفین را در قبل از انقلاب پیش کشیده است. البته که باید اهل فن و دیگر مبارزان آن دوره که شناخت مناسبی از آقای روحانی دارند در مورد کمیت و کیفیت سوابق مبارزاتی ایشان علیه رژیم پهلوی نظر بدهند و قطعا این موضوع در صلاحیت داماد جوان این خانواده نیست.

نکته دوم که در اینجا باید به آن اشاره کرد آن است که هرچند مهدی زاده تصویر پدر همسرش را با لباس رزم منتشر کرده است اما باید کیفیت فعالیت‌های ایشان را از فرماندهان وقت دوران جنگ تحمیلی سوال کند چرا که مسئولیت های آقای روحانی در زمان دفاع مقدس جزو مسئولیت های حساس البته در ستاد بوده است. خصوصا آنکه داماد جوان خانواده روحانی بهتر است پیرامون ماجراهای پذیرش قطعنامه 598 یا به عبارت بهتر «جام زهر»، قضیه «مک فارلین» و یا «مجمع عقلا» که همگی بر خلاف نظر حضرت امام(ره) صورت پذیرفته بود بیشتر کسب اطلاع کند. این در حالی است که حجت الاسلام پناهیان که امروز به عنوان یک طلبه انقلابی و محبوب در حال فعالیت هستند در آن مقطع به عنوان یک طلبه بسیجی داوطلب در جبهه‌ها حاضر شده بودند.

بیشتر بخوانید:
عزم داماد روحانی برای انتخابات مجلس جدی است؟!


کد مطلب: 699035

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/699035/باز-هم-داماد-آقای-رئیس-جمهور-این-قسمت-حمله-حجت-الاسلام-پناهیان-عکس

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com