کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گزافه گویی به خواننده‌ها رسید؛

خواجه‌امیری: امان از قوانین ایران/ کاش زمان دایناسورها زندگی می‌کردم!/ حمایت اصفهانی از احسان جان!

15 تير 1398 ساعت 12:07

احسان خواجه امیری خواننده مشهور کشور در جدیدترین پست خود در اینستاگرام به مجوز ندادن و کم لطفی به کلیپ جدیدش واکنش نشان داده است.


گروه فرهنگی جهان نیوز: احسان خواجه امیری خواننده مشهور کشور در جدیدترین پست خود در اینستاگرام در واکنش به مجوز ندادن و کم لطفی به کلیپ جدیدش نوشته است:

«عزیزان سلام کلی کار کردیم این چند وقت که به گوش و چشم شما برسه ولی امان از قوانین ایران بخدا دوست داشتم در زمان عصر دایناسور ها زندگی میکردم که آزادی داشتم کلیپ باید برگشت که با زحمت خیلی زیاد تولید شده هنوز مجوز پخش نگرفته و مورد کم لطفی قرار گرفته آهنگ جدیدم که ماه پیش میخواستم منتشر کنم به همین شکل جالبه شعر اهنگ حدید و قبلا مجوز گرفته بودم خودم یه جاشو تغییر دادم حالا اون جایی که قبلا مجوز گرفته رو گیر دادن !!!! بخداااا نمیدونم باید با این حجم‌از خوشبختی چه کنم»
 

 
در همین مورد محمد اصفهانی دیگر خواننده مشهور کشور کامنتی در واکنش به عصبانیت خواجه امیری درج کرده و نوشته است: «احسان جان آنقدر خشخاش روی زمین ایران ریخته توی این روزگار که اگر هشتاد میلیون مته به دست هم بیارن نمی تونن سفره این شکسته دلی ها رو جمع کنن... این حجم از خوشبختی... رو عالی اومدی انشالا تو حال مردم رو بهتر می کنی با کارهات و مشکلات هم انشالا رفته رفته کم رنگ تر میشن»

هرچند درباره پست عصبانی خواجه امیری باید وزارت ارشاد پاسخگو باشد و ابهام زدایی کند اما ادبیات به کارگرفته شده توسط هنرمندانی نظیر خواجه امیری و محمد اصفهانی که شهرت خود را مدیون فضای هنری جمهوری اسلامی و خصوصا آنتن رسانه ملی هستند، بویی از نمک نشناسی ناشی از فراموشی راه طی شده می دهد که امروز از جایگاه مدعی و طلبکار سخن به میان آورده و به فرض یک اشتباه در محیط تخصصی آرزو می کنند تا در زمان دایناسورها زندگی می کردند و به تمسخر دم از خوشبختی با زندگی در ایران می زنند. قطعا انتظار از هنرمندانی مانند خواجه امیری و اصفهانی که حواشی کمتری تا امروز داشته اند به مراتب بیشتر است وگرنه کم نبوده اند سلبریتی‌هایی که طی چند سال گذشته با اظهارتی از این جنس رخ نمایی کرده و امروز از اعتبار و محبوبیت آنها به طور جدی کاسته شده است.


کد مطلب: 693082

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/693082/خواجه-امیری-امان-قوانین-ایران-کاش-زمان-دایناسورها-زندگی-می-کردم-حمایت-اصفهانی-احسان-جان

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com