کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

هاشمی همچنان زنده است!

آرزوهای آیت‌الله هاشمی برای ایران ۹۸ هم منتشر شد/ از برجام صیانت کنید و در انتخابات حق‌الناس رعایت شود!

17 فروردين 1398 ساعت 12:28

آیت‌الله هاشمی میراث ظهور احمدی‌نژاد را علاوه بر تباهی‌های مهم اعتقادی و اقتصادی، دو قطبی ملت-حکومت می‌دانست


گروه سیاسی جهان نیوز: در حالیکه این روزهای بسیاری از مردم کشورمان با مشکلات دولت روحانی به عنوان آخرین محصول عمر هاشمی رفسنجانی دسته و پنجه نرم می کنند، برخی روزنامه های اصلاح طلب از آرزوهای آیت الله هاشمی برای ایران 98 نوشتند.

به گزارش جهان نیوز، دبیر پایگاه اطلاع رسانی آیت‌ا... هاشمی طی یادداشتی با عنوان "۸ آرزوی آیت‌ا... هاشمی برای ایران ۹۸" در یکی از رسانه‌های اصلاح‌طلب نوشت: زرگترین آرزوی آیت‌ا... هاشمی برای ایران ۹۸ قطعا رونق تولید بود!

 در بخشی دیگر از این یادداشت آمده است: آیت‌ا... هاشمی میراث ظهور احمدی‌نژاد را علاوه بر تباهی‌های مهم اعتقادی و اقتصادی، دو قطبی ملت-حکومت می‌دانست و تنها راه علاج آن را هم وحدت ملی بر پایه تمکین به نظر اکثریت ملت می‌دانست و آرزو داشت اولا همه دست از حذف محبان ملت بردارند.

این یادداشت همچنین درباره آرزوهای هاشمی درباره برجام نیز نوشت: آیت‌ا... هاشمی خوب می‌دانست برجام معجزه‌ای دیپلماتیک برای جمهوری اسلامی ایران -همانند قطعنامه ۵۹۸- بود که شاید تا سال‌های سال دیگر امکان تحقق آن برای هیچ کشوری مهیا نشود و از همین رو قطعا آرزوی صیانت آن را برای ایران ۹۸ هم -برخلاف ترامپ و نتانیاهو و...- داشت.

در بخشی دیگر از آرزوهای آیت الله هاشمی آمده است: یکی از آرزوهای آیت‌ا... هاشمی در سال ۹۸، سرباز ماندن و به تبع آن محبوبیت نظامیان نزد مردم ایران خواهد بود، درست شبیه روش سردار قاسم سلیمانی که بارها گفته است می‌خواهم همیشه سرباز نظام باقی بمانم.

این یادداشت به آرزوهای انتخاباتی هاشمی نیز اشاره کرده و نوشته است: قطعا یکی از آرزوهای آیت‌ا... هاشمی برای ایران ۹۸، برگزاری انتخاباتی مردم پسند و حق الناس محور برای تحقق حماسه سیاسی دیگری در گام دوم انقلاب خواهد بود.


کد مطلب: 680088

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/680088/آرزوهای-آیت-الله-هاشمی-ایران-۹۸-هم-منتشر-برجام-صیانت-کنید-انتخابات-حق-الناس-رعایت-شود

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com