جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۴
۱۲۴
ادامه حملات به تولیت آستان قدس

روزنامه ابتکار: ابراهیم رئیسی، احمدی نژاد دوم و ناتوان در هضم شکست است!/ نماینده پرحاشیه: رئیسی نه مدیریت دارد و نه اطلاعات سیاسی و اقتصادی

شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۴
کد مطلب: 587948
این فرد نشان داده است که مدیری که توانایی جمع کردن اوضاع را داشته باشد، نیست و توانایی فردی که بتواند نیروها و ستادهای خود را مدیریت صحیح کند را ندارد
روزنامه ابتکار: ابراهیم رئیسی، احمدی نژاد دوم و ناتوان در هضم شکست است!/ نماینده پرحاشیه: رئیسی نه مدیریت دارد و نه اطلاعات سیاسی و اقتصادی
گروه سیاسی جهان نيوز: سید ابراهیم رئیسی رقیب قدرتمند حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری، با وجود گذشت یکسال از آن رقابت ها همچنان مورد هجمه قرار دارد.

به گزارش جهان نيوز، روزنامه حامی دولت و اصلاح طلبان پس از هر سخنرانی تولیت آستان قدس رضوی، موجی از تخریب ها علیه وی را آغاز می کنند و تا مدت ها آن را ادامه و به صورت زنجیره ای تکرار هم می کنند!

ترس از حضور مجدد رئیسی در انتخابات آتی ریاست جمهوری و احتمال کنش های اجتماعی و سیاسی وی در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی سبب شده که تخریب آیت الله سید ابراهیم رئیسی یک دستورالعمل همیشگی تا 1400 باشد.
 

 
*ناتوان در هضم شکست!
روزنامه ابتکار در همین راستا با گذشت ماه ها از انتخابات ریاست جمهوری طی مطلبی با عنوان "ناتوان در هضم شکست" نوشته است: " در همان ابتدای امر مهم‌ترین انتقادی که در خصوص نامزدی وی در انتخابات ریاست جمهوری مطرح می‌شد نداشتن تجربه و سابقه در حوزه مدیریتی و اجرایی بود که این امر در مناظره‌ها به شکل مشهودی قابل درک بود. در کنار این مسئله، حاشیه‌های وی در خصوص همکاری با سایر احزاب نیز تردید برانگیز است. رئیسی در ابتدا با دعوت جمنا حاضر به شرکت در انتخابات ریاست جمهوری شد اما در ادامه خود را کاندیدای مستقل عنوان کرد و با حزب پایداری ارتباط نزدیک تری بر قرار کرد، این اتفاق پیامدهای را در پی داشت. اوضاع به گونه ای تدام یافت که اعضای جمنا محمد باقر قالیباف را به عنوان نامزد مورد تایید خود معرفی کردند. در پایان هم قالیباف به سود رئیسی از ماجرای انتخابات کناره‌گیری کرد تا آرای اصولگرایان در مقابل روحانی ریزش نداشته باشد اما در میان اصولگرایان اختلاف بسیاری در این زمینه ایجاد شد که تا به امروز همچنان ادامه دارد. شاید ابراهیم رئیسی توانست آرای زیادی را جمع کند اما تاثیری در نتیجه نداشت و در نهایت این فرد در مقابل روحانی شکست خورد، حال دیگر تفاوتی ندارد که با چند میلیون حامی این اتفاق افتاده باشد اما هضم این مسئله برای رئیسی زمان برد."
 

 
*جعفر زاده: رئیسی اطلاعات چندانی در حوزه سیاسی و اقتصادی ندارد/ او توانایی مدیریت نیروها و ستاد خود را هم ندارد/ سیاه‌نمایی‌ها در نهایت دامن خود این افراد را هم خواهد گرفت
غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی  نماینده بسیار پرحاشیه مجلس در گفت‌و گو با «ابتکار» در خصوص تداوم فعالیت سیاسی ابراهیم رئیسی در انتخابات مجلس عنوان کرد: «برای اینکه احزاب و گروه‌ها در انتخابات فعال باشند، مانعی وجود ندارد اما تقاضا دارم به مسئله فضای قبل و بعد از انتخابات توجه داشته باشند.»

 وی در ادامه افزود: «بهتر است که هر فردی از طریق تشکیلات و احزاب پا به این عرصه بگذارد و در این انتخابات سعی کنند تا مصالح ملی را هم در نظر داشته باشند و بدانند که این سیاه‌نمایی‌ها در نهایت دامن خود این افراد را هم خواهد گرفت.»

این فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به فضایی که پس از انتخابات 96 ایجاد شد، اظهار کرد: «پس از انتخابات هم پایان یافتن آن را بپذیرند و طاقت باخت را داشته باشند. هنوز هم صحبت‌های برخی بوی انتخابات را می‌دهد. اگر این مواد رعایت شود مشکلی در خصوص حضور هیچ یک از چهره‌ها و احزاب وجود ندارد. منتها ادبیات سیاسی انتخابات را هم رعایت و از تخریب، دروغ و سیاه نمایی اجتناب کنند.»

جعفرزاده ضمن اینکه حضور رئیسی در مسائل انتخابات مجلس را بعید دانست،عنوان کرد:«این اتفاق را به آقای رئیسی توصیه نمی‌کنم. چراکه جمنا یک مشکل اساسی دارد واین است که ژنرال زیاد دارد و این از اشکالات بزرگ جمنا محسوب می‌شود. بنابراین، این مسئله را از ذهن خود بیرون کنید که زیر چتر آقای رئیسی قرار بگیرند.»

وی تصریح کرد: « بسیاری وی را مقصر اصلی شکست در انتخابات 96 می‌دانند و این فرد نتوانست گفتمانی ایجاد کند و در نهایت مردم از اصولگرایان فاصله گرفتند. این قبیل گله‌مندی‌ها در خصوص وی وجود دارد و در مناظرات هم نشان داد که اطلاعات چندانی در حوزه سیاسی و اقتصادی ندارد.»

 وی با اشاره به مسائل پیرامون انتخابات ریاست جمهوری مطرح کرد: «بسیاری معتقدند که رئیسی باید کناره‌گیری می‌کرد و این مسیر را اصولگرایان با آقای قالیباف ادامه می‌دادند، من نیز با این گروه هم عقیده هستم.»

وی تصریح کرد: «به نظر من هم اصرار رئیسی برای ادامه حضور در انتخابات 96 یکی از عوامل اصلی شکست اصولگرایان در برابر روحانی بود و در مجموع آقای قالیباف رقیبت خطرناک‌تری برای روحانی محسوب می‌شد.»

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به شخصیت ابراهیم رئیسی اظهار کرد: «این راهم باید در نظر بگیریم که بنابر شرایط ممکن است اوضاع تغییر کند اما این فرد نشان داده است که مدیری که توانایی جمع کردن اوضاع را داشته باشد، نیست و توانایی فردی که بتواند نیروها و ستادهای خود را مدیریت صحیح کند را ندارد.»
 
*ظهور احمدی نژاد دوم!
روزنامه ابتکار همچنین با تیتر "ظهور احمدی نژاد دوم!" می نویسد: در این میان گفتنی است که برخی رفتارهای ابراهیم رئیسی در همان ایام انتخابات هم چندان قابل دفاع نبود، بهترین مثال برای اثبات این قضیه می‌توان به دیداری که با خواننده‌ای به نام تتلو داشت، اشاره کرد.
این عمل و سخنرانی‌های پوپولیستی وی در خصوص مسائل اقتصادی که همان زمان با هشدارهایی از سوی کارشناسان مواجه شد، کارشناسان در مجموع این صحبت‌ها را نشانه‌های ظهور یک احمدی نژاد دیگر می‌دانستند.

جعفرزاده نیز در این خصوص عنوان کرد: درست است که جبهه پایداری در کنار رئیسی بود اما فکر نمی‌کنم این اتفاق در آینده مجددا رخ دهد، این فرد با توجه به داستانی که با تتلو داشت، نشان داد که امکان لغزش برایش وجود دارد.

وی در ادامه افزود: «در گذشته جبهه پایداری یک بار با حمایت از احمدی‌نژاد آبروی خود را به میان گذاشت و کدهایی هم که آقای رئیسی ازخود می‌دهد مشابه همان وضعیت است. رفتاری که این فرد با تتلو داشت، بهترین مثال است.»

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: البته در آن زمان نمی‌توانستند با صراحت اعلام موضع داشته باشند، چراکه آبروی خود را به آن فرد گره زده بودند. از این به بعد، جبهه پایداری نامزدهایی را از میان خود انتخاب می‌کند. با توجه به اتفاقاتی که در انتخابات 96 افتاد، بعید می‌دانم بار دیگر به شخصی از بیرون از حزب خود اعتماد کنند.

 جعفرزاده در پایان مصاحبه مطرح کرد: «در شرایط کنونی، اصولگرایان منتظر هستند که تیم آقای روحانی گل به خودی بزند تا بتوانند از این طریق امتیازی جمع کنند، چراکه اعضای این جریان سیاسی توان اینکه در جامعه جایگاهی برای خود دست و پا کنند را ندارند.»

روزنامه ابتکار در انتها نیز می نویسد: "با این تفاسیر، حضور فردی همچون ابراهیم رئیسی نه تنها سودی برای اصولگرایان ندارد بلکه به زیان آنها هم تمام خواهد شد. اصولگرایان یک بار از این چهره سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری استفاده کردند و اگر قرار بر این بود که رئیسی قابلیت این را داشت که برگ برنده یک جریان سیاسی باشد در همان اردیبهشت ماه باید این اتفاق رخ می‌داد. از سوی دیگر، با توجه به فرکانس‌هایی که این فرد با گرایشات پوپولیستی داده است، توجه به چنین فردی فارغ از گرایش‌های سیاسی به زیان کشور به پایان خواهد رسید."
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ح
Iran, Islamic Republic of
ومن شر حاسد اذا حسد ........
دقت فرمایید
Iran, Islamic Republic of
بخشی از حکم انتصاب آیت الله رئیسی به عنوان تولیت آستان قدس رضوی توسط مقام معظم رهبری : " جنابعالی را که خود نشأت‌یافته‌ی آن دیار پر برکت، و برخوردار از صلاح و امانت، و کارآزموده در مدیریت‌های کلان می‌باشید، به تولیت آن آستان نورانی و مقدس منصوب می‌کنم "
Iran, Islamic Republic of
معلومه حریف قدریه که هنوز دارن بزدلانه ضعفشونو با چنگ زدن به صورت ایشون پنهان میکنن.
Iran, Islamic Republic of
اون بی شرفی که نا توان در هضم شکستش بود کشور رو 8 ماه به آشوب کشید

الان هم ... اصلاح طلب خواهان رهاسازیش به ... هستند
Iran, Islamic Republic of
بهتر بود جناب رئیسی این حکم را قدر دان بوده و در همان جا خدمت می کرد.
Iran, Islamic Republic of
ایشون فکر کرده اصولگراها و جبهه پایداری و مردمی که به آقای رئیسی رای دادند منتظرن تا اون بیاد و راه و چاه نشونشون بده و مثلا بگه که اومدن رئیسی برا خودتون بده! من برا خودتون میگم و الا من که ...
داداش شما بهتره به فکر سال 98 خودت باشی!
در ضمن هیچی از آقای رئیسی پیدا نکردید گیر دادید به ملاقات تتلو با رئیسی! واقعا که روی سنگ پای قزوین رو سفید کردید ...
Iran, Islamic Republic of
من سواد سیاسی کمی دارم ولی نمی تونم درک کنم که با آنهمه هجمه و کارهای بدیع دولت و دوربری هاش چگونه آیت ا... رییسی 16 میلیون رای آورد؟ کم کم شک میکنم اینا دیگه بیشتر نمیشد کمش کرد
Iran, Islamic Republic of
اولا عنوان آیت الله برا یایشان زیادی بزرگ است دوما ایشان 16 میلیون رای نیاورد بلکه 16 میلیون به روحانی رای نداند در واقع این 16 میلیون همه شون از طرفداران رئیسی نبودند بلکه مخالف روحانی بودند
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز 11-45پس نظرتان است که به راحتی امکان تقلب وجود دارد شاید حق با شما باشد
Iran, Islamic Republic of
شماهم که حرف های کروبی و موسوی که فتنه بودند را میزنی
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
آقای کروبی از آرای باطله شکست خورد، گفتار بازنده به آرای باطله چندان تاثیرگذار نیست
علی
Iran, Islamic Republic of
کروبی سال 84 بیشتر از 5 میلیون رای داشت. اونوقت چطور میشه بدون هیچ دلیل خاصی یهو سال 88 رایش بشود 300 هزارتا؟؟ هاشمی طبا که هیچ تبلیغی نکرد و ستاد هم نداشت و گفت خودم به یکی دیگه رای میدهم، 200 هزار تا رای داشت؟ حالا شما خود پیدا کن جواب مجهول را.
Iran, Islamic Republic of
خیلی ساده است رای کروبی رفت تو کیسه موسوی؛ اصلا مجهول نیست
سلام
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز آخه سال ۸۸ هاشمی خودش کشت تا موسوی رای. بیاره اما سال ۹۶ که ایشان در ملکوت بودن
Iran, Islamic Republic of
آقای رفسنجانی هم سال ۶۸ بیش از ۱۵ میلیون رای داست پس چرا سال ۷۲ شد ۱۰ میلیون
این تحلیلها آبکیه
پس چرا
مهدی
جوابش تو همون قضیه ننجون و اون 300 تومنه اخوی. مردم رو دست خودشون زدند که چطور این ادم سالها مناصب مهمی مثل ریاست مجلس داشته و ما فکر می کردیم کیه مثلا؟
انصافی
Iran, Islamic Republic of
اگر خواسته باشیم مخالفان روحانی رو حساب کنیم باید به این 16 میلیون، آرا سایر نامزدها و همه کسانی که رای ندادن رو هم اضافه کنیم
اما این 16 میلیون نه تنها فقط به روحانی رای ندادن بلکه خواهان رئیسی بودن
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا استدلال کسانی که به آقای رییسی رای ندادند نیز همین است، آنان می گویند که ما برای رای ندادن به آقای رییسی به آقای روحانی رای دادیم. پس طبق استدلال شما آقای روحانی نیز رای کمی داشت و رای او رای مخالفین آقای رییسی بود
Iran, Islamic Republic of
کسی که اکثریت جامعه مخالفش باشند چه پایگاهی برای به قدرت رسیدن داره.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
در هر صورت ۱۶ میلیون ایرانی مخالف اینی که الان مسند ریاست جمهوری رو دارد
در حال حاضر آمار این مخالفین بیشتر هم شده. تو هر جور میخوای حساب کن.
Iran, Islamic Republic of
تازه این 16ملیون کار سه یا چهار ماهه که مردم ایشان را با این همه تخریب شناختند
Iran, Islamic Republic of
دقیقا برعکس گفتی در مورد روحانی این حرف صدق می کنه همه کسانی که در عمرشان هرگز رای نداده بودند ... این دفعه آمدند پای صندوق و به روحانی رای دادند چه در ایران چه در کشورهای دیگر
مهدی
یعنی مخالفین نظام بهش رای دادند؟
Iran, Islamic Republic of
...
حمید
Iran, Islamic Republic of
آن 24 میلیونی که به روحانی رای دادن فکر کردن دارن به برجام با دست آورد برد= برد ؛ اقتصاد شکوفا، اشتغال و رفاه اجتماعی رای میدن؛ رای آونا نه به رئیسی نبود بلکه آری به یک وعده ها بود.
جهت اطلاع
Iran, Islamic Republic of
جهت اطلاع :
در ساختار انتخاباتی ایران امکان تقلب به کلی وجود نداره اگر چه ممکنه تخلفاتی صورت بگیره که البته در این دوره تخلفات به نفع دولت مستقر بیشتر از دوره های گذشته بود
اما در مورد آراء آیت الله رئیسی خوبه برگزار کننده انتخابات خود دولت روحانی بوده
رای معنادار 16 میلیونی مردم به ایشون نشانه ضعف شدید کارآمدی دولت مستقر بود.
Iran, Islamic Republic of
تا کنون هیچ وقت رقیب رئیس جمهور مستقر به اندازه رئیسی رای نیاورده حتی موسوی که در سال۸۸ رقیب احمدی نژاد بود ۱۳میلیون رای داشت
Iran, Islamic Republic of
همین که برای جناب رئیسی از لفظ آیت الله استفاده کرده اید مشخصه که سیاسی هستید.
صالح، امانتدار و کارآزموده
Iran, Islamic Republic of
اصلا آیت الله نه یک طلبه ، اما به صفاتی که حضرت آقا در حکم ایشون لحاظ کردند توجه کنید : " جنابعالی را که خود نشأت‌یافته‌ی آن دیار پر برکت، و برخوردار از صلاح و امانت، و کارآزموده در مدیریت‌های کلان می‌باشید، به تولیت آن آستان نورانی و مقدس منصوب می‌کنم "
Iran, Islamic Republic of
پس لطفا به حکم امام و رهبری به آقای خاتمی هم نگاه کنید-رهبری برای احمدی نژاد هم این کلمات اغراق آمیز را استفاده می کردند ولی بعدها همه فهمیدند که اشتباه بوده.
صالح، امانتدار و کارآزموده
Iran, Islamic Republic of
مقام معظم رهبری و حتی هیچ یک از مراجع عظام اغراق گو نیستند
در احکام خاتمی و احمدی نژاد چنین صفاتی نیست
Iran, Islamic Republic of
هنرمندانی که برای مستقر تبلیغ کردن و رای دادن که به صراحت اعلام پشیمانی کردن که
Iran, Islamic Republic of
آقای جعفز زاده اینستاگرامتون چطوره؟

از پوشک گرفتیش؟

راستی فیش حقوقیتون بهتر شدند انشالله؟
Iran, Islamic Republic of
آقای جعفرزاده :
اولا :کسی که محاسن احمدی نژاد را داشته باشد ومعایبش را نداشته باشد روی دست میگیریم
ثانیا:جعفرزاده بجای توهین وحمله به این و آن پاسخگوی حمایت خود از روحانی باشد که نقاط ضعف همه روسای جمهور قبل از خود را دارد ونقطه قوت هیچ کدامشان را ندارد
Iran, Islamic Republic of
معلوم نیست جعفرزاده با خودش چند چند است؟!


جعفرزاده: از برنامه میرسلیم لذت بردم/ هاشمی‌طبا شوکه است/ قالیباف کنار نرود خودش ضرر می‌کند
https://www.khabaronline.ir/detail/658852/Politics/election
Iran, Islamic Republic of
این نشان از ترس زیاد اصلاح طلبان از آیت الله رئیسی است . اگر ایشان ناتوان است پس چرا تیتر اول روزنامه شده . آیت الله رئیسی در عرض دو ماه مانده به انتخابات ریاست جمهوری توانستند 16 میلیون رای جمع کنند البته اگر آن سه میلیون رای باطله و سه میلیون رای نگرفته را حساب نکنیم
Iran, Islamic Republic of
شاید باورش براتون سخت باشه اما هر بچه ای می فهمه که آرا رئیسی همچین بگی نگی یه 30 - 40 درصدی تقویت شده بود . والا با آن گندی که با تتلو زد فکر نمی کنم رایش بیشتر 5 تا 7 میلیون بوده باشه .
موجک
Iran, Islamic Republic of
اول موز بخور بعدش فکر کن. فکرهای فاقد فسفر، میشه خزعبلات. شما که الحمدلله با شگردهای رحمانی فضله 24 میلیون رای آوردید چرا حقوقدانتون توی مدیریت کشور مونده. قیمت دلار رو داری؟
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
جناب سلام بنده ارادت دارم خدمتتون ولی نام کسی رو با توهین نبرید هر چند بنده مخالف این دولت هستم. قول قرآن است ولاتسبواالذین ...سوره انعام . همین سه کلمه اش را سرچ کنید کل آیه را بخوانید موفق باشید
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
من اسم موجک را برده بودم تا صمیمانه به ایشان سلام کنم جهان نیوز متاسفانه حذف کرد نمی دانم ملاک حذف هایشان چیست
موجک
Iran, Islamic Republic of
حق باشماست . پوزش. برایشان دعا می کنم.
صادق
Iran, Islamic Republic of
سلام اگر اینطوری است که شما می گوئید چرا بر علیه این فرد که بقول خودتان و همفکران و هم حزبی هایتان چیزی نداره هر روز یک تیتر و مطلب می زنید؟ ظاهراٌ عملکرد شما و هم فکرانتان چیزی جز ترس و وحشت از این نوع اشخاص چیزی دیگری را به ذهن متبادر نمی کند.
ضعف اطلاعات دینی
Iran, Islamic Republic of
رفتار ایشون با تتلو دقیقا ( تاکید می کنم دقیقا ) منطبق بر آموزه های دین ماست
سارا
Iran, Islamic Republic of
توبرو یه فکری به حال وضعیتی که درست کردید و تو تاریخ موند بکن.گزارش تفریق بودجه ی 95 رو که دیوان محاسبات ارائه داد 80 درصد بودجه گم و گوره و در جای خودش خرج نشده، ...
نادیا
Iran, Islamic Republic of
...
امید
Iran, Islamic Republic of
اینا میدونن که از چشم افتادن و پشیمونیم .حالا از ترس اینکه مردم به سمت کار بلدا نرن میخوان همون موج سواری و بد اخلاقی های دوران انتخابات رو ادامه بدن.اینقدر دنیا طلب و بدبختن که میخوان القا کنن تو مملکت قحط الرجاله و بهتر از ما هیچکی نیس.حتی اگه این... برای نظام و مملکت هزینه آور باشه ....
خوشرو
Iran, Islamic Republic of
ایشون اونقدر پرکار وفعال وخوش فکره که با وجود اینکه مدت کمیه در این سمت منصوب شده،کارنامه ش پر از اقدامات مناسبه ،جلوگیری از روند برخی اشتباهات گذشته نظیر سرمایه گذاری های نافرجام و کمک به روستاییان فقیر وحتی فعال در کمک به زلزله زدگان کرمانشاه، برخلاف منتخب محترم که کارنامه ش اینقدر غیر قابل دفاعه که اونایی که تا دیروز واسش یقه جر میدادن،الان یا منتقد سر سختشن یا با فرا فکنی کل نظامو زیر سوال میبرن تا مثلا بگن سیستم مریضه و مشکل داره و ناکارآمده،البته خودشون هم می دونن که مثل ...
Iran, Islamic Republic of
اون لشگر سلبریتیها ووفوتبالیستها که برای رای جمع کردن اوردین ،یادت رفته؟! اگه الزایمر داری برو فیلمهاشو سرچ کن.
Iran, Islamic Republic of
آراء دکتر رئیسی خیلی بیشتر از 16 میلیون بود که کمبود تعرفه در برخی از شعبات و تعرفه های فاقد مهر مقداری از آراء ایشان کم کرد.
Iran, Islamic Republic of
منم فکر میکنم حق آقای رئیسی خورده شد والا ایشون بیش از دویست میلیون رای داشت!حیف که دولت مستقر دولت احمدی نژاد نبود.
Iran, Islamic Republic of
تمام تهمتهایی که به احمدی نژاد زدن مثل افزایش حقوق و سهام عدالت و... چندبرابر بیشتر اجرا کردن
در کنار تهدید و تطمیع روستاییان و کارگران
حتی داداشم که سر صندوق از طرف فرمانداری به روستا رفته بود میگفت بخشدار و دهیار علنی به مردم میگفتن باید به ... رای بدی


اما احمدی نژاد بلافاصله بعد انتخابات صندوق به صندوق رایها رو اعلام کرد
اما این دولت شورای نگهبان رو تهدید کرد و تا تایید نهایی توسط شورا نتایج کلی شهرستانها رو اعلام نکرد
نتایج هر صندوق پیشکش
مهدی
از گند واریز مجدد یارانه قطع شده ها چند روز مونده به انتخابات که بدتر نبود
Iran, Islamic Republic of
خدا بدور سه میلیون رای باطله و سه میلیون رای نگرفته داریم مگه میشه مگه فلسفه بافی تا کی باورکنیم که در انتخابات ضعیف عمل کردند
Iran, Islamic Republic of
بیست ملیون نفر هم رای ندادند.اگر دوست دارید اونم به سبد آقای رئیسی اضافه کنند؟
Iran, Islamic Republic of
همه مردم دیگه فهمیدن کی نمی‌تون یه بحران ساده مثل برف کم حجم تهران رو جمع بکنه و یا مشکل پابرجای زلزله‌زده‌هارو حل کنه کیه
حتی اونایی که رأی دادن قبل از انتخابات سینه چاک بودن الان فهمیدن چه خبره



و این هم مشخصه که از شکست آینده دارید می‌ترسید و خودتونو مشغول کردید به تخریب و تحریف رقیب از همین الان
Iran, Islamic Republic of
با روزنامه ابتکار مخالفم به شدت اما تنها تیتری که تو این روزنامه به درستی زده شده همین تیتر در مورد رئیسیِ .
حسین
Netherlands
با سلام
برای اینکه فرمایش شما پذیرفتنی بشود نیاز به دانستن دلایل است تا مجددا به ایشان رائی داده نشود.
از قبول زحمت شما پیشاپیش متشکرم
اما اینکه ایشان هضم شکست ندارد ، شاید . اما نتایج و عملکرد پیروز انتخابات ، خود از هر شکستی بزرگتر است.
اینکه اطلاعی از سیاست و مدیریت ندارد اینهم فال نیکی است. چه کزیده شدگان از متخصصین سیاست و مدیریت ( و "حقوق" را هم اضافه کردم) ، از این ببعد از هر چه مدیر و مدیریت / سیاست و سیاستمدار است گریزانند.
باور کنید اگر به اره کردن این شاخه ادامه دهید اولین سقوط ، سقوط خود شماست.
دست حق بهمراه حقپرستان
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
اوضاع اقتصادی امروزه نشان میدهد که روحانی توان مدیریت کشور و سر و سامان دادن اقتصاد رو نداره و روزنامه ابتکار باید در مورد روحانی اینگونه تیتر را می زد .
Iran, Islamic Republic of
و نتیجه انتخاباتم نشون داد رئیسی رو مردم قبول ندارن
Iran, Islamic Republic of
جان برادر
اگه برادر ریس جمهور و برادر معاون اول ریس جمهور رو گروگان بگیرند به جان عزیزت بن سلمان هم هیچ کاری از دستش بر نمیاد.
Iran, Islamic Republic of
قطعا عقده دکتر احمدی نژاد همه سی ساله شما ها را خواهد کشت..
... اما سعی کنید خودتون را با امثال خود مقایسه کنید...
Iran, Islamic Republic of
این فعال سیاسی اصولگرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!
این اقا که به هیچ اصولی پایبند نیست چجوری اصولگرا شده


البته برای پیشبرد اهداف خوبه

نه اصول نه اصلاح فقط راه مستقیم

الهم عجل لولیک‌الفرج
Iran, Islamic Republic of
ایشون فعال اینستاگرا هستن!

با جشن تولد البته!!
Iran, Islamic Republic of
قیاس. قیاس مع الفارق است
Iran, Islamic Republic of
اخرش از دست احمدی نژاد دق مرگ میشن
Iran, Islamic Republic of
جناب جعفرزاده شما همان بهتر به افزایش حقوق خودتان بچسپید و امتحان خود را پس دادید در حد و اندازه اظهار نظر در موردرئیسی و امثال وی نیستید.
Iran, Islamic Republic of
...
سارینا
Iran, Islamic Republic of
امثال جعفر زاده که به گفته خودش به خاطر خوابش هم از هیئت علمی دانشگاه 7 یا 8 میلیون میگرفته و معترض به حقوق کم نماینده هاس!!!!!!!!!!!بره بخوابه ...بهتره. تنها تهرانی ها نباید به خاطر نماینده هاشون خجالت بکشن.
حسین
Netherlands
فَإِنَّ مَعَ الْعُسْرِ يُسْرًا. ترجمه الهی قمشه‌ای
پس (بدان که به لطف خدا) با هر سختی البته آسانی هست.
در نظر شما آسانی می بینم. ماشاآلله. قومیت گرائی در بین امت (متاسفانه در بین مسئولین بر عکس) در حال کم رنگ شدن است و این جای شکر دارد. الحمدالله
التماس دعا
Iran, Islamic Republic of
بهعض ها ازسیدمحرومان میترسندهمین الان رعشه بربدنشان افتاده که اگر۱۴۰۰رئیس جمهورشوداول دزدان وشریک دزدهارامحاکمه خواهدکرد...
Iran, Islamic Republic of
سید محرومان کدومه بابا ؟! رئیس جمهور آینده یعنی چه ؟! حالت خوشه عموجان ؟! مگه نمی بینی حضرات منظور دیگه ای دارند ؟!
Iran, Islamic Republic of
اینها بزعم ذهن کوته بینشان میخواهند آقای رئیسی را بزنند ! غافل از اینکه عزت رو خداوند متعال به مستحقش میده و کسی قادر به گرفتن اون نیست
حمید
Iran, Islamic Republic of
مشکل اینها بانیروهای خدوم انقلاب است.اینهابرای ساقط کردن احمدی نژاد.هرکاری کردند.ازگران کردن ارزگرفته تاتخم مرغ هایی که دربیابانهای سمنان رهاکردند. آقای رئیسی اززمان قبولی مسئولیت آستان قدس کارهای بزرگی کرده است.اینهاازالان می بینندکه باخته اند.هم به خودشان وهم به مردم ایران. دولت بی تدبیرشان هم خودشان و مردم را باسیاست های واهی راناامیدکرده است.اونایی هم که درانتخابات به حسن فریدون رای داده اندپشیمانند.
انشاالله به زودی معلوم خواهدشد که اینهادراین پنچ سال درسفره احمدی نژادنشسته انددرآمدهایی که ازمسکن مهرمالیات ارزش افزوده.بورس وخیلی ازچیزهای دیگر.این سودسهم عدالت مال دولت احمدی نژاد که اگردردولت بی تدبیربابی تدبیری بورس زیان نمی دادالان چندین برابرسودبه جیب مردم می رفت.و....الی آخردوستان یک ذره انصاف اگرداشته باشیم.مسائل رابهترمی فهمیم.اینهانیامده اندبرای خدمت به مردم چرابی خودوچشم بسته طرفداری می کنید.ممکنه فرداهم بگویندمسکن مهرومالیات افزوده وغیره مارادرست کردیم چون کسی نیست به اینها اعتراض کند.
Iran, Islamic Republic of
هیچکس از رایی که به روحانی داده پشیمان نیست.خیر الموجودین ایشان بود.تفکری که بخواد فرهاد رهبر و میرکاظمی را دوباره برگردونه هیچ وقت پایگاه اجتماعی نداره.بزرگترین اشتباه جناب رئیسی هم همین بود که بخاطر عدم تسلطش بر موضوعات اختیارش بدست اطرافیانش بود.روزی که عکسهای ثبت نامش با این افراد معلوم الحال منتشر شد مشخص بود شکست خواهد خورد.
مینابی
آقای جعفر زاده کم و کاستی از جهت حقوق و مزایا داشتی بفرما تعارف نکنیا
احمد
Iran, Islamic Republic of
اگرمنظورشان از مدیریت همین مدیریتی است که الان بردولت ومجلس حاکم است واوضاع واحوال مملکت را به نقطه ناامیدی مردم رسانده است پس به بهتر که رییسی یک همچنین مدیریتی ندارد
مقداد
Iran, Islamic Republic of
آقای جعفرزاده فقط به این سوال پاسخ دهد که پیش از نمایندگی در دانشگاه چه می کرده که حقوق می گرفته است؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
ایشون طبق فرمایش خودش اونجا چرت می زده و از مجلس هم بیشتر درآمد داشته!!!

ضمنا اگر حقوقش بیشتر نشه احتمال داره به شغل سوم دزدی هم رو بیاره!

اینم خودش گفته ها!
Iran, Islamic Republic of
خودش رسما گفت ،برای خوابیدن حقوق میگرفته!
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
خودشان اعتراف کردند که می خوابیدند
Iran, Islamic Republic of
داداچ داری اشتباه می زنی
احمدی‌نژاد مث شما اصلاح طلبای مدعی تو انتخابات و با رأی مردم هیچوقت بازنده نبود، اگه بذارن بیاد بازم برنده است و این شمایید که همیشه بازنده اید ، هضم شکست هم ارزوست
رستمی
Iran, Islamic Republic of
من این دوره به اصلاح طلب ها رای دادم اما العان می بینم اشتباه کردم کاشکی 50% غیرت احمدی نژاد در اعضای این دولت مردان بود و مطلبی که علیه رئیسی از سوی اصلاح طلب ها در روزنامه های شان می زنند احساس خطر از حضور امثال آقای رئیسی در انتخابات آتی کرده اند وگرنه همه می دانند که این دولت چه گلی بر سر مردم زده که بقیه نتوانند بزنند با توجه به سابقه جمهوری اسلامی ضعیف ترین دولت و تنبل ترین دولت همین دولت یازدهم و دوازدهم بوده ...
یونس
Iran, Islamic Republic of
انتخابات تمام شده و مردم با بصیرت واگاهی رای دادن و منتخب خودرا با ۲۴ میلیون رای به جهان معرفی کردند
و با این رای آگاهانه نشاک دادن نمیخواهند به قهقرا بروند و ۸ سال احمدی نژاد با سرعت بیشتری رخ بدهد
رییسی هم در حد همان استان هست نه ریاست جمهوری و گردم اینو ثابت کردن
تشنه عدالت
Iran, Islamic Republic of
الحسود لا یسود
میخوان عقده احمدی نژاد رو از سید محرومان باز کنند....

تاریکدلان از این سید نورانی خراسانی عجیب واهمه دارند چون چیزهایی از حقیقت به گوشهای ناپاکشان خورده...!!!

سید رئیسی بوی ارزشهای انقلاب رو میده مخالفانشان به نان حرام عادت دارند میترسن از اینکه سید بیا دستان پلیدشان را از بیت المال با گیوتین قطع کنه ان شائالله...

یا حیدر کررا ممد کار سید ابراهیم بت شکنت باش..
Iran, Islamic Republic of

...
Iran, Islamic Republic of
اعتراضات اخیر ثابت کرد که مردم از انتخاب روحانی به شدت پشیمان شده اند.
Iran, Islamic Republic of
بزرگترین اشتباه اصولگرایان در انتخابات اخیر به صحنه آوردن آقای رئیسی بود و بزرگترین اشتباه زندگی آقای رئیسی این بود که فریب عده ای قدرت طلب در جمنا را خورد.هم ناتوانیش آشکار شد.هم حیثیت سیاسیش رفت-هم مهره سوخته شد.هم پایگاه مردمیش را از دست داد.کسی که یک روز سابقه در دولت و مجلس ندارد و هیچ جایگاهی در انقلاب 57 و جنگ نداشته و از سیاست و دیپلماسی سررشته ندارد و کلمه اقتصاد را در عمرش نشنیده و بخاطر حضور در دستگاه قضا نقطه ضعف دارد نباید فریب سیاست بازان را می خورد.بالاتر از ریاست جمهوری ایشان شانس کاندیداتوری در روز مبادا در خبرگان را هم از دست داد.
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
آقای حقوقدانان که حقوق بین الملل از لندن دارند، فعلا با برجام کل مملکت را تعطیل کرده است. برای کنترل تورم، مملکت را به رکود کشاند. فاجعه این است که با وجود رکود باز هم تورم داریم. در علم اقتصاد، اقتصاد با رکود تورمی را به بیمار مرگ مغزی تشبیه می کنند.
تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل
Iran, Islamic Republic of
برجام ارتباطی به رکود نداره-لغو تحریمهای هسته ای هست.اگر میدانستید شرایط صادرات نفت و جا به جایی پول قبل از برجام چگونه بود اینگونه قضاوت نمی کردید.
ساسان
Iran, Islamic Republic of
مگه قراره هرکسی در انتخابات شرکت کرد رای بیاورد؟ ایشان به این جمع بندی رسیدند و شرکت کردند حالا 16 میلیون از مردم پسندیدند. اشکال این موضوع کجاست.
امینی
Iran, Islamic Republic of
سوابق کاری ایشان درگیلان کاملا اظهرومن الشمس است.
Iran, Islamic Republic of
جهان‌نیوز عزیز؛ باور کن این... اصلا ارزش انتشار نداره. شما از اول تا آخر این متن اثری از تحلیل میبینی؟!
اتفاقا اون چیزی که برای اینها قابل هضم نیست اینه که حجة‌الاسلام رئیسی نجیبانه و از مسیر قانون حقوق خودش و مردم رو پیگیری کرد و با اینکه حتی کودک و نوجوان در سیاه‌چادرهای عشایری هم میدونستن انتخابات ...، ولی مثل اینها زیر میز نزد
Iran, Islamic Republic of
جهان‌نیوز عزیز؛ چرا شانتاژ میکنی؟ مگه من چی گفتم؟!
Iran, Islamic Republic of
اگر منظور روزنامه ابتكار از سياسي نبودن سياست غربي يا پدر سوختگي است درست است ايشان بلد نيست اما اگر منظور تدبير امور است كهدارد ولي عقل شما نمي رسد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
فقط انسان... میتونه اینطوری حرف بزنه، هر چی... بلد بودید و ... بهش زدید رای نیاره،رای نیورد سپردیمتون به خدا....
Iran, Islamic Republic of
نه شما اصلاح مدریت کردید مملکت همه به حق خودشان رسیدند .شما در رفاه نمی دانید تو روستاها مردم محتاج نان شب هستند.
Iran, Islamic Republic of
بله فردی سالم و متدین است ولی این دلیل توانایی و مدیریت نیست
Iran, Islamic Republic of
اگه مدیر و مدبر نبود حضرت آقا ایشون رو به مدیریت آستان قدس و با این انشای حکم نمیگذاشتن
Iran, Islamic Republic of
تا آنجا که به یاد داریم در سال88کاندیدای مورد حمایت ابتکار پس از شکست در انتخابات لشکر کشی خیابانی راه انداخت
کاملا درست گفتن
این بنده خدا تو مناظره و برنامه های تبلیغاتی فقط یه شعار کلی می داد
اگر شایستگی لازم رو داشتند چرا بعد از چند سال معاون اولی قوه قضائیه به ریاست قوه قضائیه منصوب نشد!!!!!!!

کشور با کلی گویی اداره نمیشه و گرنه هر ادمی می تونه شعار بده
Iran, Islamic Republic of
مگه روحانی تا حد معاون یکی از قوای سه گانه پیش اومده بود؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
وخدا تدبیر امور رو در دست داره؛ اگه این سید مظلوم رای آورده بودالآن تموم گندکاریهای برجام و تحریمهای بدتر و گسترده تر آمریکا و فشارهای اروپائیها و.... همش گردون رئیسی میوفتاد؛ خدا ارحم الراحمینه
Iran, Islamic Republic of
راست گفتی ها. رقیبای رئیسی با کلی گوئی نتونستن کشور را اداره کن ها. الحق که راس گفتی. ...
حامد
Iran, Islamic Republic of
جعفر زاده همان نماینده ای است که گقته بود من در دانشگاه می خوابیدم و 8 میلیون می گرفتم
Iran, Islamic Republic of
خوب راست میگن جهان چرا از ماجرای حمایت از هاله ی نور درس عبرت نگرفتی , لجاجت هم حدی داره
Iran, Islamic Republic of
هاله نور حسن روحانی غم داشت مختص به محمود نیست
Iran, Islamic Republic of
جناب رئیسی با دو تا عکس سوخت عکس نمایشی با نیازمندان بعنوان حامی و عکس نمایشی با تتلو بعنوان ناجی و مردم ستمدیده بخوبی تشخیص دادند ...و زیبا به ایشان " نه "گفتند .و جهان توصیه می شود خود را خرج مهره سوخته نکنید بهتر است بدنبال گزینه ای مقبول باشید
Iran, Islamic Republic of
رئیسی رئیس جمهور آینده است..شونزده ملیون رایش رو که داره مطمئنا هم ریزش های روحانی خیلی بیش از اونیه که فکرش رو میکنید
دانا
Iran, Islamic Republic of
الان تو سیستم باید دنبال کسی بگردیم که داره پاپوش واسه این و اون درست می کنه تا کاراش رو بپوشونه وگرنه انتخابات خیلی وقته تموم شده اون چیزی که تو طرح و برنامه و چنتتونه رو کنید ...
Iran, Islamic Republic of
درود بر حجت السلام ریسی سید اولاد حضرت زهرا (س) آنقدر مرد بود که پس از پایان انتخابات به حریف برنده خود تبربک گفت
مثل بعضی ها که باختند اصل نظام را نشانه رفته وخیابانها را آتش زدند وباعت تعریف و پشتیبانی دشمنان نظام از آنها شدند و خیانت به مردم وشهدا و انقلاب و امام خمینی کردند خدا بداد شان در روز قیامت برسد که در آن روز رو سیاه به محضر شهدای خود به جبهه فرستاند حاضر خواهند شد
وسلام
Iran, Islamic Republic of
جنجال نيوزيان عزيز ! با سانسور راه به جائى نميبريد و نخواهيد برد. سانسور در درجه اول نشونه احساس ضعفه ، يعنى تا احساس ضعف نكنيد دليلى نداره حرف ديگران رو سانسور كنيد. در درجه بعدى سانسور نشونه اينه كه هم به حقانيت فكر و ايده خودتون هم قلباً اعتقاد نداريد وگرنه اينهمه ترس و وحشت كه با دو تا كامنت به وجود مياد خيلى عجيبه
Iran, Islamic Republic of
برو جشن تولد اینستاگرامت وب گیر ...
ایرونی
Iran, Islamic Republic of
چه ایشون بیان و چه نیان شما اصلاح طلبا و طرفدارای دولت روحانی از الان به خاطر افتضاحات این دولت قافیه رو بدجوری باختین. به همین خاطره که گاهی قالیباف و گاهی رییسی رو هدف انتقادات بی اساستون میکنید. حتی اونقدر احساس ضعف کردید که هنوز دست از سر یه کسی مثل احمدی نژاد برنداشتید. کلا اصلاح طلبا چون عاشق سیاسی کاری هستن و اصولا اهل کار و فعالیت نیستند سعی میکنند ضعفهاشون رو با تخریب رقبا بپوشونن.
Iran, Islamic Republic of
اتفاقاً به نظر من رئیسی در مدت کوتاهی که آمد رای بالایی علیرغم تخریب شدید سه رقیب حاضر در مناظره ها و حتی نجابت به خرج دادن در مورد اینکه همه چیز از رقیب می دانست ولی بخاطر شرع مقدس اسلام رو نکرد و بلکه رقیب مطالبی به ناحق به همه مردم گفت، این رای سالم را بدست آورد که تبریک دارد. لذا نصف راه را که نه تمام راه را رفته. اگه بیا حتماً رای میاره. انش
Iran, Islamic Republic of
هرچه بلد بود که گفت-دیگه سخیف ترین تهمت رو در مورد برادر رئیس جمهور تو مناظره زد.بعد معلوم شد پروژه دوستان ایشون برای انتخابات بوده
سعید
Iran, Islamic Republic of
این حرف ها نشان دهنده بلند شدن بوی الرحمن اصلاح طلبان و جریان غرب گراست
بهروز
Iran, Islamic Republic of
اينا عجب رويي دارن رو كه رو نيست سنگ پاي قزوينه
Iran, Islamic Republic of
جعفرزاده وکیل الدوله
United Arab Emirates
فضای جامعه که حتما برای انتخابات آینده تندتر خواهد شد نشان میدهد که رئیس رقیبی برای طیف مقابل بشمار نخواهد رفت.
علی اکبر
Iran, Islamic Republic of
تازه دارم به رئیسی امید وار میشم
سعید
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد را با رییس مقایسه نکیند... احمدی نژاد یه چیز دیگه بود... درود بر احمدی نژاد