کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حامیان دولت پیروزی روحانی را به هر قیمتی می خواهند!

شروع بازی های سخیف سیاسی برای پیروزی روحانی در انتخابات

16 فروردين 1396 ساعت 7:38

حامیان دولت برای انحراف افکار عمومی از عملکرد ضعیف دولت در حوزه اقتصادی و معیشتی، بازی های خطرناکی را شروع کرده اند تا سبد آرای دولت مورد تهدید قرار نگیرد. بازی هایی که هیچ ارزشی در آن مصونیت ندارد و حتی جایگاه ولایت فقیه به بازی گرفته می شود.


گروه سیاسی جهان نیوز: در روزهای اخیر اصلاح طلبان و حامیان دولت سعی می کنند دو قطبی هایی را به اجبار و به صورت جعلی به وجود آورند و با اصرار و پافشاری بر این جعلیات ماهی خود را به موقع از آب گرفته و به اهداف کوتاه مدت خود دست یابند.

به گزارش جهان نیوز، در دو ماه گذشته تلاش بسیاری از سوی اصلاح طلبان صورت گرفت که پس از رحلت هاشمی رفسنجانی به نحوی خود را به رهبر معظم انقلاب نزدیک کنند و طرح آشتی ملی از سوی رئیس دولت اصلاحات پیش کشیده شد که البته با مخالفت صریح مقام معظم رهبری مواجه شد.

فتنه گران سعی داشتند بدون هیچ هزینه ای و عذرخواهی از زیان ها و ضررهایی که در فتنه 88 به بار آوردند، پله های دستیابی به قدرت سیاسی را طی کنند و حتی طلبکارانه طرح آشتی ملی را نیاز نظام جمهوری اسلامی برای مقابله با توطئه های غرب و تلاطم های منطقه دانستند.

با شکست طرح آشتی ملی که تنها با هدف انتخابات پیش رو و دستیابی به قدرت مطرح شده بود، ایجاد دوقطبی های خطرناک از سوی حامیان دولت در دستور کار قرار گرفته که در یک سوی آن نظام و رهبر معظم انقلاب قرار داده شده است!

اصلاح طلبان و حامیان دولت در طرحی با نام 1+21، قصد دارند تا علاوه بر پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری، 21 کرسی شورای شهر تهران را نیز در دست گیرند تا شهردار آینده پایتخت، یک اصلاح طلب باشد. پروژه ای که پیاده نظام های آن در اطراف دولت و در تیم رسانه ای حامی دولت قرار دارند. خرید دهها کانال تلگرامی با صدها هزار نفر عضو، یکی از اقدامات جدی این پروژه برای تاثیرگذاری بر افکار عمومی است.

اما در این میان برای حذف رقبا و مشغول کردن بازیگران سیاسی به موضوعات حاشیه ای، ایجاد دوقطبی های مصنوعی و حتی خطرناک به کمک شبکه های اجتماعی و نیروهای رسانه ای داخلی و آنسوی مرزها به شدت دنبال می شود.

آنها برای شکل گیری دوقطبی از هیچ موضوعی دریغ نمی کنند و حتی ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی را به راحتی به بازی گرفته و مشروعیت آن را به سطح زدوبندهای سیاسی تقلیل می بخشند!

 برای نمونه  با فعال شدن رئیس دولت نهم و دهم در حمایت از یکی از اعضای حلقه انحرافی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری، کوشش فراوانی از سوی حامیان دولت، رسانه های اصلاح طلب و کانال های تلگرامی معاند برای قرار دادن اظهارات رئیس دولت سابق در مقابل رهبر معظم انقلاب صورت گرفته است.

جاییکه سخنرانی دوم فروردین احمدی نژاد در اهواز که به انتقاد صریح و تند از اقدامات دولت روحانی اختصاص یافته بود و به صورت سربسته دولت یازدهم را به شدت مورد کنایه قرار داده بود، به محلی برای ایجاد شبهه از سوی حامیان دولت تبدیل شد.

رفتارهای حساس برانگیز حامیان دولت از جمله حسام الدین آشنا، مشاور رسانه ای روحانی برای ایجاد دوقطبی های کاذب و مصنوعی سرعت شگرفی گرفته است.

احساس ترس از شکست روحانی در انتخابات، حامیان دولت را بی رحمانه به سمت تن دادن به هرنوع بازی سخیف سیاسی داده است.  مشاور رسانه ای رئیس جمهور با وجود واضح بودن تحولات سیاسی در نقد دولت، سعی کرده تا در شبکه های اجتماعی و با کمک برخی از کانال های تلگرامی معاند،‌ نیش تند انتقادات به عملکرد دولت را به سمت اصل نظام جمهوری اسلامی بکشاند تا به این صورت با سیاه نمایی نقد دولت را به معنای نقد عملکرد نظام جلوه گر کند.

اما با وجود نشانه های آشکار از عدم اشاره احمدی نژاد به مقام معظم رهبری در سخنرانی اهوازش، رسانه های اصلاح طلب و معاند همچنان اصرار دارند تا بر دوقطبی های مصنوعی خود دامن بزنند.

 در بازی جدیدی که آنها به راه انداخته اند، رئیس دولت نهم و دهم به عنوان یک سوی این دوقطبی مطرح شده ولی این پایان بازی نیست و حامیان دولت دوقطبی های مصنوعی متنوعی را در ذهن دارند.

 آنها با قوت یافتن احتمال نامزدی، آیت الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری، سرعت ایجاد یک دوقطبی میان روحانی و رئیسی را افزایش داده اند. در این دوقطبی رئیسی به عنوان نامزد اصلی نظام و ارگان های نظامی و امنیتی کشور جانمایی شده و در سوی دیگر روحانی به عنوان نامزد اصلی قشر خاکستری و افکار عمومی که خواهان ریئس جمهور مردمی هستند!

 این در حالی است که تاکنون آیت الله رئیسی هیچ واکنشی به خبر ورود به انتخابات نشان نداده ولی اصلاح طلبان و حامیان دولت از همان روزهای اول احتمال نامزدی وی، تخریب او را شروع کرده اند و یکی از بازی های تخریبی آنها ایجاد دوقطبی نامزدی مردمی و غیرمردمی است.

تجربه ای که در سال 76 و با علی اکبر ناطق نوری انجام دادند و توانستند،‌ او را با تبلیغات مسموم و شکل بخشیدن به دوقطبی کاذب، از رسیدن به پاستور بازدارند. این در حالیست که در حال حاضر ناطق نوری به یکی از شخصیت اصلی و مورد وثوق اصلاح طلبان تبدیل شده ولی در سال 76 با تبلیغات همین اصلاح طلبان نامزد غیرمردمی و مخالف دموکراسی و آزادی جلوه گر شده بود!‌

حامیان دولت برای انحراف افکار عمومی از عملکرد ضعیف دولت در حوزه اقتصادی و معیشتی، بازی های خطرناکی را شروع کرده اند تا سبد آرای دولت مورد تهدید قرار نگیرد. بازی هایی که هیچ ارزشی در آن مصونیت ندارد و حتی جایگاه ولایت فقیه به بازی گرفته می شود.

بنابراین، از زمانیکه اصلاح طلبان نتوانستند به بهانه آشتی ملی و نزدیک شدن به رهبر معظم انقلاب، اهداف سیاسی خود را جهت نیل به قدرت برآورده سازند، به کمک اطرافیان دولت و رسانه های مجازی و شبکه های اجتماعی حامی خود در داخل و خارج از مرزها قصد دارند، با ایجاد دوقطبی های مصنوعی و جعلی، زمین بازی را عوض کرده و توان و انرژی بازیگران سیاسی رقیب را در آن عرصه ها تحلیل برند.

چنین روش های فتنه انگیزی به طور حتم باعث لکه دار شدن حیثیت طراحان آن خواهد شد و نیات آنها را بیش از پیش در به خطرانداختن ارزش ها و منافع ملی آشکار خواهد کرد، کسانی که به روش ماکیاولیستی هیچ اخلاقی را در دستیابی به قدرت یا حفظ آن رعایت نمی کنند و زمینه را برای توطئه و خیانت دشمنان مهیا می سازند!
 


کد مطلب: 509711

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/509711/شروع-بازی-های-سخیف-سیاسی-پیروزی-روحانی-انتخابات

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com