يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۱۱
۱۳
بازیکنانی که با حاشیه به تیم خودشان لطمه می زنند

بازیکنان آماتور بدون تفکر حرفه ای و با پول حرفه ای

دوشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۶
کد مطلب: 450846
جالب این که نورمحمدی خودش را نزدیکترین دوست بازیکن فقید قرمزها عنوان می کند ! و در اولین بازی که همگان به پاس بزرگداشت کاپیتان فقید به میدان آمدند و حتی زمان بازی را در روز 24 بخاطر آن مرحوم تغییر دادند و تماشاگران مشتاق زیادی به ورزشگاه آمدند چنین رفتار زننده ای از سوی نورمحمدی واقعا تاسف بار بود...
بازیکنان آماتور بدون تفکر حرفه ای و با پول حرفه ای
 سرویس ورزشی جهان - مسعود پاشنا: در لحظات پایانی بازی تیم های پرسپولیس و صبا ی قم حوادث تاسف باری رقم خورد که اصلا قابل توجیه نبود. کلماتی که بین رضا نورمحمدی کاپیتان پرسپولیس! و قاسم دهنوی بازیکن سابق پرسپولیس رد و بدل شد نیازی به لب خوانی نداشت و کاملا واضح بود که کاپیتان سرخپوشان و بازیکن باتجربه صبا چه حرف هایی می زنند و چگونه از خجالت یکدیگر درمی آیند.
 
جالب این که نورمحمدی خودش را نزدیکترین دوست بازیکن فقید قرمزها عنوان می کند ! و در اولین بازی که همگان به پاس بزرگداشت کاپیتان فقید به میدان آمدند و حتی زمان بازی را در روز 24 بخاطر آن مرحوم تغییر دادند و تماشاگران مشتاق زیادی به ورزشگاه آمدند چنین رفتار زننده ای از سوی نورمحمدی واقعا تاسف بار بود...
 
جالب این که هواداران پرسپولیس پیش از آغاز فصل با تمدید قرارداد با این بازیکن مخالف بودند و اعتقاد داشتند که بجای وی چرا سید جلال به پرسپولیس نیامد ؟
 
عمق فاجعه و حرف های بر زبان جاری شده آنقدر زیاد بود که حتی دوربین تلویزیون هم از نشان دادن این تصاویر شرمنده شد. گزارشگر بازی هم حرفی برای گفتن نداشت.  تاسف فردوسی‌پور خودش گویای همه چیز بود، گویای مرگ فرهنگ و حرفه‌ای‌گری..
لحظاتی بعد البته هواداران پرسپولیس هم کلمات نورمحمدی و دهنوی را تکرار کردند تا مردمی که به احترام هادی نوروزی پس از مدتها به همراه فرزندانشان به ورزشگاه آمده بودند، از آمدن خود پشیمان شوند.
 
اما واقعیت اصلی چه بود؟
درواقع این دعوای بیهوده پیش از بازی و در کنفرانس روز قبل شروع شد آنجا که برانکو به دایی احترام گذاشت اما دایی حتی یک بار حتی این بار به احترام هادی نوروزی گذشت نکرد و یک روز بازی را عقب انداختن را برنتابید و همه را متهم کرد که می‌خواهند به ملی پوشان پرسپولیس استراحت بیشتری بدهند، آنهم ملی پوشانی که در ایران نبودند.
عالیشاه و طارمی و سوشا حتی نتوانسته بودند در مراسم ختم هادی نوروزی شرکت کنند و حتی اگر همه هدف مسئولان همین که دایی می‌گفت هم بوده باشد آن ملی پوشان لایق استراحت یک روز بیشتر بودند و البته وقتی دایی که از او به عنوان اسطوره پرسپولیس یاد می کنند! از چیزی به این واضحی گذشت نمی کند، می‌خواهید دهنوی و نورمحمدی چه کنند؟ به هر شکل فرهنگ‌سازی دقیقا از آن وسط زمین شروع می‌شود، جایی که مربیان و بزرگترها گذشت نمی‌کنند تا دعواها به روی سکوها هم کشیده شود.
 
رفتار آماتور گونه این بازیکنان واقعا سوال برانگیز است ، در دقایق پایانی بازی دو تیم و در حالی که تیم پرسپولیس بی محابا حمله می کند و هر لحظه امکان زدن گل پیروزی بخش را دارد و سرعت دادن به بازی مهمترین اصل برای بازیکنان این تیم است کاپیتان این تیم با حاشیه رفتن جلوی سرعت بازی را می گیرد و به تیم ضربه می زند!؟ جالب این که سوشا مکانی با آن که با مسئولان فوتبال رابطه خوبی ندارد وارد معرکه می شود! و قادر نیست خودش را کنترل کند تا به تیمش که دروازه بان ذخیره مطمئنی ندارد لطمه بزند .
 
به هر روی بازیکنان ایرانی راه های سودجویی را خیلی بهتر و دقیق تر از تکنیک های فوتبالی یاد گرفته اند . آنها هرگز با باشگاه شان قرارداد بلند مدت نمی بندند و با عقد قراردادهای یک ساله کاری می کنند که هر سال در ویترین بازار حضور داشته باشند و ترجیحا با یک انتقال خوب باشگاه شان را عوض می کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بهرام
جانا سخن از زبان ما می گویی
مهاجر
واقعا هواداران پرسپولیس به درستی پیش از آغاز فصل با تمدید قرارداد با این بازیکن مخالف بودند و اعتقاد داشتند که بجای وی چرا سید جلال به پرسپولیس نیامد ؟
اصغری
جهان جون استقلالی شدی
Iran, Islamic Republic of
ماشاالله
خخ
پول مفت و کلان، آقایان را وحشی کرده. گل بگیریرد در این فوتبال بی خاصیت را.
پول مفت خوردن عين .. به هم ميپرن
Netherlands
...گویای مرگ فرهنگ و حرفه‌ای‌گری..
کسانی که ورزش را میفهمند و علمی هستند می دانند که در زمانهای نچندان قدیم فرهنگ پهلوانی مرد و تنها قهرمانی زنده بود. حالا بعضی رشته شبیه سیرک شده . حتی ورزش در ان مرده است چه رسد به قهرمانی. یکی از رشته های آبرومند را دیدم که عکسها ی فعالان آن زمان با طاغوت را چاپ کرده...کسانی که نه تنها پهلوان نبودند که هیچ ، قهرمان هم نبودند.
یا حق مددی
Indonesia
آره بابا این دایی را باید اعدام کرد تا امثال شما خیالتان راحت شود بازیکن تیم پرسپولیس فحاشی می کند تقصیر دایی است به سام هادی نوروزی بازی را عقب می اندازند و دایی اعتراض می کند شما گیر دیگه ای ندارید بدهید و خودتان هم می دانید دلیل از این مضحک تر نمی شد که به اسم احترام به هادی نوروزی بگویند بازی را عقب انداخته ایم ولی هدفشان چیزی دیگر باشد دایی به این دروغ گویی اعتراض کرده و شما بهانه جویی می کنید چون شما هوادار پرسپولیسید و اصلا جق و جقیقت برایتان مطرح نیست
Iran, Islamic Republic of
اقا قلدره
قلدرهههههههههههههههههههههههه
ایران
فقر فرهنگ
فرهنگ بی فرهنگی
ورزش به صرف لمپنیزم
این داستان ادامه دارد....
ممنونم مفید بود
..
نصب دوربین مدار بسته
دوربین مدار بسته
به نظرم علی دایی ظرفیتشو نداشته