دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 17 Jun 2024
 
۰
۲

باز هم عزل و نصب در وزارت نفت

دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۱۴
کد مطلب: 329139
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی با صدور احکام جداگانه‌ای معاون مدير عامل، مدير امور مالي، مدير هماهنگي و نظارت بر توليد و رئیس دفتر مدیرعامل این مجموعه نفتی را منصوب کرد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، عباس کاظمی معاون وزیر نفت امروز دوشنبه ۱۱ آذر ماه با صدور حکمی جليل سالاري معاون سابق مدیرعامل و مدیرعامل سابق شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی را برکنار کرد.

مدیرعامل شركت ملي پالايش و پخش فرآورده‌هاي نفتي ايران همچنین با صدور حکم دیگری شاهرخ خسرواني مديرعامل سابق شركت پالايش نفت آناهيتا را به عنوان معاون جدید خود منصوب کرد.

خسرواني پيش از اين به عنوان مديرعامل شركت پالايش نفت آناهيتا مشغول فعاليت بوده است. وي عنوان مدير عاملي شركت‌هاي پالايش نفت شهيد تندگويان تهران و شيراز را هم در كارنامه فعاليت خود دارد.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش نفتی همچنين در اين حكم دیگری پس از برکناری سيد محمود رضوي مدیر سابق امور مالی، احمدرضا اسدي را به عنوان مدير امور مالي شركت ملي پالايش و پخش فرآورده‌هاي نفتي ايران منصوب کرد.

اسدي پيش از اين به عنوان رئیس حسابرسي داخلي شركت ملي پالايش و پخش فرآورده هاي نفتي مشغول فعاليت بوده است.

معاون وزیر نفت در ادامه تغییرات مدیریتی خود با صدور حکم دیگری سعید مداح مروج را برکنار و سعید محجوبی را به عنوان مدير جديد هماهنگي و نظارت بر توليد شركت ملي پالايش و پخش فرآورده‌هاي نفتي منصوب کرد.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی همچنین با صدور حکم دیگری با برکناری ابوالقاسم كريمي، منوچهر فراهاني که پيش از اين به عنوان رئیس دفتر مديرعامل شرکت بهينه‌سازي مصرف سوخت مشغول به فعاليت بود را به عنوان رئیس دفتر جدید خود منصوب کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عباسی
یادش بخیر اون موقع که آقایان کاظمی، چاوشی، خسروانی و محجوبی مدیریت پالایشگاه اراک را به عهده داشتند. در 100 روز اول دولت اصلاحات روز پنج شنبه 30 شهریور 76 واحد آیزوماکس دچار آتش سوزی مهیبی شد که بیش از 3 ساعت به علت نهی از shut down به طول کشید. خدا رحم کرد که رآکتورها منفجر نشد وگرنه حادثه وحشتناکی رخ میداد. 17 نفر دچار سوختگی شدیدی شدند که 9 نفر جان خود را از دست دادند. حال باز هم دور هم جمع میشوند!...
چرا که نه ! یادشون رفته زمانی که اقای احمدی نژاد ادم بیسوادی( منظور در صنعت نفت) مثل مسعود کاظمی را که حضور نا موفقی در وزارت بازرگانی داشت را بزور نمایندگان جبهه پایداری بخورد وزارت نفت دادو همین اقای میر کاظمی سواپ دریای خزر را قطع کرد و میلیون ها دلار به کشور خسارت زد همین اقای کاظمی وزیر ,کلی از دوستان بیسواد خود را(منظور از نظر کارایی نفت و گاز) از وزارت بازرگانی اتوبوسی به وزارت نفت که حیاتی ترین وزارت خانه و درامد زای کشور بود وارد و کارکنان فنی و با سواد وزارت را کنار گذاشت . حالا که همان کارکنان اتوبوسی را کنار میگذارند همه معترض میشوند . جهت اطلاع شما یکی از کسانی را که اقای میرکاظمی بعنوان معاون وزیر انتخاب کرداقای علیرضا ضیغمی بود که بعدا" در زمان صدارت اقای قاسمی بعنوان مدیری عامل پخش و پالایش معرفی شد. این اقا را شما پیگیر مدرکش باشید ببینید در چه زمینه ای تخصص دارد و اصلا" ایشان مدرک مهندسی و اکادمیک دارد؟ این اقا طرح توسعه پلایشگاه ابادان را که به منظور تولید بنزین مرغوب انجام گرفته بود و نواقص فراوانی داشت و با توجه به هشدارهای مسؤلین پالایشگاه برای خود شیرینی دستور افتتاح زود هنگام داد که در حضور اقای احمدی نژاد واحد منفجرشد و تعدادی از هم وطنان متخصص و کاکنان شریف پلاشگاه را به کشتن داد و کسی هم به ایشان نه تلنگری زد و نه محاکمه ؟؟؟ ایا باز هم خواهید گفت باز هم تغییر و عزل و نصب!!!