سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

تظاهرات‌ علیه‌ حملات‌‌پهپادها‌ در‌ نیویورک

يکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۹
کد مطلب: 328818
صدها نفر از آمریکایی‌های پاکستانی‌الاصل مقابل مقر سازمان ملل در «نیویورک» تجمع کردند و با حمل پلاکاردها و بنرهایی اعتراض خود به حملات هواپیماهای بدون سرنشین آمریکا در پاکستان را نشان دادند.
به گزارش جهان به نقل از پرس‌تی وی، آمریکایی‌های پاکستانی‌الاصل و فعالان ضدجنگ مقابل مقر سازمان ملل تجمع کردند تا اعتراض خود را به سیاست آمریکا در استفاده از حملات هواپیماهای بدون سرنشین نشان دهند.

در آمریکا، آمریکایی‌های پاکستانی‌الاصل و دیگر فعالان ضدجنگ مقابل مقر سازمان ملل در نیویورک تجمع کردند و با حمل پلاکارد و بنرهایی، حملات هواپیماهای بدون سرنشین آمریکا را بعنوان یک جرم علیه بشریت محکوم کردند.

بر اساس این گزارش، معترضان در مقابل سازمان ملل، به وضوح اعلام کردند در حالیکه حملات هواپیماهای بدون سرنشین آمریکا ادامه دارد، در کنار معترضان پاکستانی می‌ایستند و اعتراض خود را نشان می‌دهند.

تظاهرات کنندگان از سازمان ملل خواستند تا اقدامی علیه این حملات هواپیماهای بدون سرنشین آمریکا به کار گیرد و همچنین در مقابل سازمان ملل یک بیانیه رسمی ارائه دادند و در آن مخالفت خود با حملات هواپیماهای بدون سرنشین آمریکا را اعلام کردند و خواستار حفظ حاکمیت پاکستان شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *