کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

هاشمی‌ در رویای‌ استانداری مشهد

14 آبان 1392 ساعت 16:15

محسن هاشمی رفسنجانی گفت: تاکنون صحبتی درباره استانداری خراسان رضوی با بنده نشده اما اگر پیشنهادی در این زمینه دریافت کنم به واسطه حضور امام رضا(ع) حتما قبول می‌کنم.


به گزارش جهان، محورهای سخنان معاون عمرانی دانشگاه آزاد که در جریان بازدید وی از پروژه‌های عمرانی دانشگاه آزاد نیشابور در گفت وگو با نسیم بیان شده به شرح زیر است:

-طی دو روز سفر استانی از تمامی واحد‌های استان بازدید می‌کنم، کند شدن سرعت پروژه‌ها دلیل سفر من به استان‌ها است، با توجه به تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی، پیمانکاران پروژه‌ها شدت فعالیت خود در را کم کرده‌اند و منتظر دریافت تعدیل هستند.

-با توجه به مشکلات اقتصادی، امسال کمتر از ۱۵ درصد پرداختی به پروژه‌های عمرانی داشته‌ایم، تورم اخیر باعث کاهش کیفیت پروژه‌ها نیز شده است.

-دوران کمی‌سازی دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور به پایان رسیده است و اولویت ما کیفی‌سازی است.

-با توجه به اینکه تعداد دانشجو در حال کم شدن است دیگر نیازی به تاسیس خوابگاه احساس نمی‌شود، تلاش می‌کنیم بودجه اینگونه اقدامات را در دیگر پروژه‌ها سرمایه‌گذاری کنیم. یکی از هدف‌های گسترش ساختمان‌ها مخصوصا مراکز ورزشی درآمدزایی برای دانشگاه‌ها است.

-در معاونت‌‎های عمران دانشگاه‌های آزاد اسلامی سطح کشور جابجایی نخواهیم داشت.

-بعید می‌دانم شعار "مرگ بر آمریکا" حذف شود.

-کلنگ ساخت مجموعه آبی دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور در مساحت سه هزار متر مربع و با هزینه ۲۰ میلیارد ریال به زمین زده شد، این پروژه طی دو سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

-قصد انجام مصاحبه سیاسی ندارم.


کد مطلب: 323664

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/phototitr/323664/هاشمی-رویای-استانداری-مشهد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com