جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱

نماینده مسیحیان آشوری: ایرانیان از شعار «مرگ بر آمریکا» دست بر نمی‌دارند

شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۳۲
کد مطلب: 323089
نماینده مسیحیان آشوری در مجلس تأکید کرد: ظلم‌هایی که استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا در سطح جهان روا داشته، موضوعی نیست که مردم بتوانند فراموش کنند و دست از شعارها علیه مستکبرین و آمریکا بکشند.
به گزارش جهان، یوناتن بت‌کلیا نماینده مسیحیان آشوری در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به ۱۳ آبان به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی، اظهار داشت: فجایعی که متأسفانه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا در سطح جهان به وجود آورده و ظلم‌هایی که روا داشته، موضوعی نیست که مردم بتوانند آنها را فراموش کنند و دست از شعارها علیه مستکبرین و آمریکا بکشند.

وی افزود: مسئله این است که وقتی فتنه‌ای یا درگیری را می‌بینیم، شاهدیم که ردّ پای استکبار آنجاست.

نماینده مسیحیان آشوری در مجلس همچنین گفت: بنده به عنوان یک فرد مسیحی و نماینده آشوریان مجلس ایران اعلام می‌کنم جامعه آشوری‌ها هیچ‌گاه نمی‌تواند ظلم‌هایی را که از سوی استکبار جهانی به آنان روا شده فراموش کند، ظلم‌هایی به ما که شاید کوچکترین جامعه در سطح جهان باشیم، روا شده که هرگز نمی‌توانیم از یاد ببریم.

بت‌کلیا در ادامه یادآور شد: مستکبران کلیسا و اماکن مذهبی، همه را منفجر می‌کنند، برای آنان کلیسا، مسجد، حرم و ... اهمیتی ندارد، چرا که آنها بویی از انسان و انسانیت نبردند و در همین شرایط چنین اتفاقاتی رخ داده است.

وی در پایان تصریح کرد: اگر اتفاقی بیفتد، همه ما زندگی و جانمان را فدای ایران می‌کنیم، در مسئله کشورمان، بحث قومیت‌ها و مذاهب مطرح نیست، بلکه در اینجا ایرانِ ایرانیان مطرح است، همه ما در ایران در کنار هم همواره حضور داشتیم، در این مملکت، ادیان الهی بدون هیچ مشکلی در کنار یکدیگر زندگی کردند و کسی دخالتی در امور دیگران نمی‌کند و نظام نیز همواره به همه کمک کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


با تأسی به کلام رسول خدا صلوات الله علیه که حضرت عیسی علیه السلام را برادر خود خواندند، عرض ادب می کنم خدمت این برادر محترم و قدر دانی می کنم از خانواده های محترم مسیحی که در سال های جنگ و جهاد در کنار ما و همراه ما بودند.