يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 12 May 2024
 
۰
۱

حضور 3 مقام مرتبط با تحریم ایران در ترکیب تیم مذاکره کننده امریکا

دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۱۰
کد مطلب: 319430
کارشناسان می گویند حضور برجسته کارشناسان امریکایی متخصص موضوع تحریم ها در مذاکرات نشان دهنده این است که امریکایی ها می خواهند به طور جدی درباره تحریم ها گفت وگو کنند.
به گزارش جهان به نقل از ایران هسته ای، منابع غربی امروز (۲۱ مهر) گزارش دادند که اعضای زیر به عنوان تیم مذاکره کننده امریکا در مذاکرات ژنو حاضر خواهند شد.

۱- وندی شرمن، معاون سیاسی وزیر خارجه امریکا به عنوان رییس تیم

۲- جیم تیمبی مشاور ارشد وزارت خارجه امریکا در امور خلع سلاح (وی جایگزین رابرت آینهورن شده است.)

۳- ریچارد نفیو، مشاور وزارت خارجه امریکا در امور تحریم های ایران و معاون دفتر هماهنگی تحریم ها در وزارت خارجه امریکا

۴- پونیت تالوار، مدیر ارشد امور خلیج فارس و مسئول میز ایران در شورای امنیت ملی کاخ سفید

۵- آدام زوبین، رییس دفتر کنترل دارایی های خارجی (OFAC) در وزاتر خزانه داری امریکا که مسئول اجرای تحریم های ایران است.

کارشناسان می گویند حضور برجسته کارشناسان امریکایی متخصص موضوع تحریم ها در مذاکرات نشان دهنده این است که امریکایی ها می خواهند به طور جدی درباره تحریم ها گفت وگو کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
اگر تيم ايران مثل سابق با صلابت و اقتدار در مذاكرات ظاهر بشود و از خواسته هاي بحق ملت ايران كوتاه نيايد آنها بدون شك مغلوب خواهند شد . آنقدر كه انها به لغو تحريم ها محتاجند و مشتاق هستند ما نيستيم ملت ما سي و چند سال است كه پيه تحريم به بدنش ماليده شده و آبديده شده است و ميتواند سالها شرايط تحريم را تحمل كند اما اين امريكايي ها و اروپايي ها نمي توانند ادامه تحريم ها را تحمل كنند ولي بروز نمي دهند خيلي دلشان ميخواهد تحريم ها را بردارند و به نوايي برسند اما مي بينند خيلي ضايع مي شوند در عرصه بين الملل لذا دنبال اين هستند يك امتيازي چيزي از ما بگيرند بعد تحريم ها را بردارند حالا اگر تيم مذاكره كننده ما باهوش باشد هيج امتيازي نبايد بدهد انها هم اگر تحريم ها را برداشتند انوقت نوبت ماست كه آنها را همين مدت كه ما را تحريم كردند تحريم كنيم تا بفهمند يك من ماست چقدر كره دارد ؟