شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 11 May 2024
 
۰

فرمانده سپاه میهمان شناسنامه این هفته

چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۲۰
کد مطلب: 315738
مجری و سردبیر برنامه شناسنامه با بیان اینکه سرلشکر جعفری میهمان برنامه شناسنامه است، گفت:حضور در تسخیر لانه جاسوسی، نخستین فرماندهی در جبهه‌ها، چرایی ادامه جنگ بعد از فتح خرمشهر و پذیرش قطعنامه ۵۹۸ از موضوعات این برنامه است.
به گزارش جهان، محمد‌حسین رنجبران مجری و سردبیر برنامه شناسنامه در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه میهمان این هفته برنامه شناسنامه سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواهد بود، اظهار داشت: سردار جعفری در این برنامه از علت تغییر نامش از محمد‌علی به عزیز و شغل مورد‌علاقه‌اش در کودکی و بعد در جوانی تا فعالیت‌های قبل از انقلابش و چگونگی آشنایی‌اش با امام خمینی (ره) سخن گفته است.

وی تصریح‌ کرد: مشارکت در تسخیر لانه جاسوسی، نخستین فرماندهی در جبهه‌ها، چرایی ادامه جنگ بعد از فتح خرمشهر و پذیرش قطعنامه ۵۹۸ از دیگر موضوعات مطرح شده در این برنامه است.

مجری و سردبیر برنامه شناسنامه همچنین گفت: رابطه سپاه پاسداران با دولت‌های مختلف و موضع‌گیری در خصوص تهدیدات چند سال اخیر علیه جمهوری اسلامی و رویکردهای جدید دیپلماتیک آمریکا و غرب از دیگر محورهای برنامه شناسنامه این هفته خواهد بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این برنامه جمعه ساعت۱۴:۳۰ از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد و تکرار آن شنبه ساعت ۲۴ است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *