يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 16 Jun 2024
 
۰

کاش آب آلوده به ما می‌دادند!

شنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۱۱
کد مطلب: 314677
مدیر تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است محسن قهرمانی لیگ برتر فوتبال را با مسابقات محلی اشتباه گرفته است. او می‌گوید عملکرد قهرمانی در دیدار با سپاهان نشان داد که مسائلی پشت پرده است.
به گزارش جهان، محمد پنجعلی در گفت وگو با خبرنگار مهر، در خصوص شکست تیم فوتبال پرسپولیس برابر سپاهان و قضاوت بحث برانگیز محسن قهرمانی ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: ما که هنوز به خاطر عملکرد قهرمانی بیهوشیم! این مسابقه برای پرسپولیس شش امتیاز داشت زیرا سپاهان رقیب مستقیم ما بود. واقعا نمی‌دانیم چه بگوییم؟ اصلا باید به چه کسی بگوییم؟ این صحبت‌ها هیچ فایده‌ای ندارد.

وی افزود: پرسپولیس پر طرفدارترین تیم در دنیاست! با این قضاوت با احساسات میلیون‌ها نفر بازی کردند. مشخص نیست قهرمانی دنبال چه بود. آیا او می‌خواست قدرت‌نمایی کند؟ او فکر می‌کند لیگ برتر فوتبال، لیگی محلی است که همیشه دنبال ژست گرفتن است و برخورد بدی با بازیکنان دارد. نمی‌دانم واقعا او چه فکری می‌کند.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس با طرح این سئوال که چرا قهرمانی را برای قضاوت بازی‌های پرسپولیس می‌گذارند؟ خاطرنشان کرد: ما دلمان نمی‌خواهد به داوران توهین کنیم ولی جمعه شب مسجل شد که قهرمانی با پرسپولیس مشکل دارد. عملکرد قهرمانی ثابت کرد که مسائلی پشت پرده است. حالا هر حرفی هم که بزنیم کمیته انضباطی ما را احضار می‌کند.

پنجعلی در پایان گفت: هر سال با حضور ما در اصفهان برای مسابقه با سپاهان مشکلاتی ایجاد می‌شود. سال گذشته که ماجرای آب معدنی پیش آمد و امسال هم قهرمانی این کار را با پرسپولیس انجام داد. ما با آب‌های آلوده راحت‌تر کنار می‌آمدیم تا با عملکرد قهرمانی! کاش آب‌های آلوده به ما می‌دادند تا اینکه جلوی میلیون‌ها نفر سرمان را بِبُرند!

تیم فوتبال پرسپولیس روز جمعه در چارچوب هفته دهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف تیم سپاهان رفت که با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب حریف خود شد. محسن قهرمانی داور بازی در این دیدار قضاوت بحث برانگیزی داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *