دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 17 Jun 2024
 
۰

روایت یک نماینده از دیدار اخیر ازسوریه

پنجشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۰۶
کد مطلب: 311100
نماینده مردم قصرشیرین، گیلان‌غرب و سرپل‌ذهاب در مجلس با اشاره به سفر هیئت پارلمانی ‌ایران به سوریه و لبنان گفت: ارتش سوریه در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد و مردم سوریه به صورت خودجوش و چیزی شبیه به بسیج سازمان‌دهی شده‌اند‌.
روایت یک نماینده از دیدار اخیر ازسوریه
به گزارش جهان، فتح‌الله حسینی در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه چند هدف از سفر هیئت پارلمانی و کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ایران به سوریه و لبنان مدنظر بوده، گفت: حمایت جمهوری اسلامی ایران از سوریه و محکوم‌ کردن به‌کارگیری سلاح شیمیایی توسط تروریست‌ها در سوریه از جمله اهداف این سفر بود.

وی با اشاره به اینکه هرگونه دخالت خارجی در سوریه محکوم است، گفت: به بیمارستان محل بستری مجروحان شیمیایی در سوریه رفتیم و با مجروحان و مردم ملاقات داشتیم، مردم سوریه دارای روحیه خوبی بودند و از هیئت ایرانی به گرمی استقبال کردند.

حسینی ادامه داد: مجروحان شیمیایی تاکید می‌کردند تروریست‌ها با ساختن وسایل دست‌ساز از سلاح شیمیایی استفاده کرده‌اند و با وجود مجروحیت شیمیایی ولی این مردم روحیه خوبی داشته و بر نابودی تروریست‌ها تاکید کردند.

* اغلب تروریست‌ها غیرسوری هستند و دارایی مردم را به تاراج می‌برند

وی با تاکید براینکه اغلب تروریست‌ها غیرسوری هستند، گفت: اغلب تروریست‌ها از سوی دولت‌های مرتجع منطقه به سوی سوریه رفته‌اند و اسرائیل امروز به شدت دچار وحشت شده و روحیه خود را از دست داده است.

حسینی با بیان اینکه سفارتخانه‌های ایران، چین و روسیه در سوریه به کار خود ادامه می‌دهند، گفت: مردم سوریه می‌گفتند تروریست‌ها به اجبار به خانه‌های ما وارد می‌شوند و دارایی و آذوقه ما را به تاراج می‌برند و اگر مخالفت کنیم با بی‌رحمی با ما برخورد می‌کنند.

* آمریکا با ضرب و شتم نیروهای مقاومت مواجه خواهد شد


به گفته نماینده مردم قصرشیرین، گیلان غرب و سرپل‌ذهاب در مجلس شورای اسلامی، ارتش سوریه در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد و مردم سوریه به صورت خودجوش و چیزی شبیه به بسیج سازمان‌دهی شده‌اند و آماده مقابله با حمله احتمالی آمریکا هستند.

این مقام مسئول ادامه داد: در سفر به لبنان با سید حسن نصرالله و مقامات لبنان دیدار داشتیم و مسئولان و مردم لبنان حمله نظامی آمریکا به سوریه را به شدت محکوم می‌کنند.

حسینی تصریح کرد: سید حسن نصرالله انسانی شجاع است و اگر آمریکا در سوریه دست به ماجراجویی بزند با ضرب و شتم نیروهای مقاومت مواجه خواهد شد و در باتلاقی شبیه عراق و افغانستان گیر می‌کند.

وی با تاکید براینکه در سفر به سوریه و لبنان نتایج بسیار خوبی حاصل شد افزود: این سفر در جنبه‌های مختلف در عرصه بین‌الملل تاثیرگذار بود و هیئت ایرانی در بحران موجود، با شجاعت تمام و به موقع، وارد سوریه شد که این امر تاثیر مثبتی در روحیه مردم داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *