پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

بابایی رئیس سازمان ادبیات دفاع مقدس شد

چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۱۵
کد مطلب: 304764
در مراسم افتتاحیه تأسیس سازمان سینمایی و هنرهای نمایشی دفاع مقدس گلعلی بابایی با حکمی از سوی سرلشکر فیروزآبادی به سمت رئیس سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس منصوب شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، مراسم افتتاحیه سازمان سینمایی و هنرهای نمایشی دفاع مقدس و ادبیات دفاع مقدس امروز با حضور رئیس ستاد نیروهای مسلح سرلشکر فیروزآبادی، سیدمحمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و مسئولین لشکری و کشوری و هنرمندان این عرصه در سالن کوثر ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد.

براساس این گزارش،در این مراسم با اهدای لوح تقدیر از دکتر حسینی قدردانی شد و از لوح دو سازمان رونمایی شد.

در مراسم افتتاحیه سرهنگ گلعلی بابایی با حکمی از سوی دکتر فیروزآبادی به سمت رئیس سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس منصوب شد.

سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس در پاسخ به خبرنگار ما مبنی بر اینکه رئیس سازمان سینمایی و هنرهای نمایشی دفاع مقدس در چه زمانی معرفی خواهد شد گفت: رئیس سازمان سینمایی و هنرهای نمایشی دفاع مقدس در دو هفته آینده منصوب و معرفی خواهد شد.

در این مراسم از اهالی هنر و ادبیات از جمله جمال شورجه، فرهاد توحیدی، علیرضا داودنژاد، امیر اثباتی، سعید سعدی، داریوش باباییان، حبیب‌الله کاسه‌ساز، محمود آلادپوش، محمدمهدی عسگرپور و ... حضور داشتند. اجرای مراسم بر عهده سیدجواد هاشمی بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *