سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

حقوق تیرماه فرهنگیان پرداخت شد

دوشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۳۲
کد مطلب: 302684
رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش از پرداخت حقوق تیرماه فرهنگیان مطابق احکام حقوقی ماه خرداد خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، علی فرهادی رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: پیرو نامه مورخ ۲۷ خرداد ماه معاون اول رئیس‌جمهور درخصوص مصوبه شماره ۷۱۸۹۳/ت۴۹۳۰۲هـ هیئت وزیران مبنی بر برقراری فوق‌العاده شغل فرهنگیان و همچنین تأکید رئیس‌جمهور در تاریخ ۱۵ تیرماه در جمع رؤسای آموزش و پرورش سراسر کشور، مقرر شد فوق‌العاده شغل موضوع بند ۵ ماده ۶۸ قانون مدیریت خدمات کشوری به مرحله اجرا در آید؛ بر این اساس افزایش احکام حقوقی فرهنگیان از اول تیر ماه سال جاری صادر و طی نامه شماره ۳۷۸۷۹ مورخ ۵ مرداد ۹۲ معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری به مبلغ ۶۳۰۰ میلیارد ریال برای سال ۹۲ تأمین اعتبار شد.

وی افزود: با توجه به تأخیر در تأمین اعتبار و به تبع آن تأخیر حاصله در پرداخت حقوق فرهنگیان، عصر روز شنبه ۵ مرداد ماه نامه‌ای به شماره ۳۷۸۵۰ از معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری مبنی بر پرداخت حقوق تیرماه فرهنگیان واصل شد که پرداخت مطابق لیست حقوق خردادماه را تأکید کرده است.

فرهادی تصریح کرد: از آنجایی که اعمال مصوبه ابلاغی از سوی معاون اول رئیس جمهور (موضوع نامه شماره ۷۱۸۹۳/ت۴۹۳۰۲هـ ) در برخی استان ها اعمال و در این چند استان مطابق افزایش اخیر پرداخت شده است و در سایر استان‌ها نیز احکام افزایش حقوقی تمامی فرهنگیان صادر شده است، لذا با تأمین نهایی اعتبار، تمام پرداخت‌های مربوطه انجام خواهد شد.

وی یادآور شد: این افزایش حقوق مصوبه هیئت وزیران را داراست و از سوی معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری نیز تأمین اعتبار لازم دراین زمینه صورت گرفته است.

فرهادی خاطر نشان کرد: به منظور رفع نگرانی ناشی از تأخیر در پرداخت حقوق تیر ماه و جلوگیری از مشکلات احتمالی ناشی از اجرای نامه مذکور در بند ۵، پیرو درخواست معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری مقرر شد، پرداخت حقوق فرهنگیان در استان‌هایی که با تأخیر مواجه شده است، مطابق احکام خردادماه آنان انجام شود و پس از تأمین اعتبار مکفی افزایش ناشی از مصوبه اخیر هیئت وزیران پرداخت خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *