دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 17 Jun 2024
 
۱

بازی با دختران نوجوان با وعده ازدواج

سه شنبه ۲۵ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۴۷
کد مطلب: 299713
فرمانده انتظامي مشهد گفت که جواني که با برقراري ارتباط پيامکي و وعده ازدواج دختران جوان را فريب مي‌داد دستگير شد.
به گزارش جهان به نقل از ابتکار، احد کريمي اظهار کرد: متهم اين پرونده در آخرين مرحله از اجراي نقشه مکارانه خود پس از برقراري ارتباط از طريق تلفن همراه و ارسال پيامک‌هاي عاشقانه به دختري ۱۵ ساله به او وعده ازدواج داده بود.

وي ادامه داد:‌ اين فرد با جلب اعتماد اين دختر نوجوان و به بازي گرفتن احساسات طعمه خود، به بهانه اين که به پول نياز دارد و اگر مشکل مالي‌اش را حل کند به خواستگاري او مي‌آيد؛ اين متهم شياد همچنين براي اطمينان بيشتر دختر نوجوان چند برگه سفته نيز با اسم و رسم جعلي امضا و در اختيارش گذاشته است.

کريمي در ادامه بيان کرد: متهم النگوي طلاي اين دختر نوجوان را گرفته و متواري شده و ديگر به تلفن‌هاي دختر نوجوان پاسخي نداده است.

فرمانده انتظامي مشهد عنوان کرد:‌ اين دختر که در برابر سئوال پدر و مادرش مبني بر چگونگي مفقود شدن النگوي طلاي خود پاسخ قانع کننده‌اي نداشت و ناچار شده واقعيت را بگويد و با اعلام شکايت آنها متهم پرونده دستگير شد.

وي اظهار کرد: تحقيقات از اين فرد که احتمال مي‌رود افراد زيادي را با اين شيوه فريب داده باشد توسط افسران آگاهي کلانتري ۳۹ مشهد آغاز شده است. کريمي خاطرنشان کرد: متاسفانه فاصله‌هاي عاطفي و ضعف‌ مهارت نه گفتن به خواسته‌هاي ديگران که از ناآگاهي والدين از روش‌هاي صحيح فرزندپروري و شيوه‌هاي کنترل غيرمستقيم فرزندان ناشي مي‌شود سبب شده تا دختر نوجوان در خارج از کانون خانواده به دنبال مامن و نقطه اتکايي باشد و به اين راحتي فريب بخورد.

فرمانده انتظامي مشهد ادامه داد: پدران و مادران بايد در کانون خانواده با صميميت و با اعتماد دوسويه فضاي رفاقتي را ايجاد کنند تا فرزندان مسائل و مشکلات خود را بدون ترس و استرس در خانواده مطرح و با شور و مشورت حل و فصل کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *