يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 16 Jun 2024
 
۱
۱

تاسیس ارتش توسط اخوان مصر

يکشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵۴
کد مطلب: 299169
رهبر اخوان المسلمین شورای عالی نیروهای مسلح مصر و احزاب مخالف را تهدید کرد که برای احیاء قانون اساسی، به زودی "ارتش آزاد مصر" تاسیس می‌کند.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، محمد بدیع، رهبر اخوان المسلمین مصر در گفتگو با روزنامه الجزایری "النهار الجدید" گفت: طرفداران مرسی همگی شهروندان مصر هستند و حق دارند که طبق منطق خود رئیس‌جمهور منتخب خود (محمد مرسی) را به قدرت بازگردانند. اما مصر هرگز آرام نخواهد نشست و اعتراض‌ها تا محقق شدن هدف ادامه خواهد یافت.

وی افزود: افراد بسیار شریفی در ارتش مصر کار می‌کنند که مرگ را بر حکومت خیانتکاران به میهن و دین، ترجیح می‌دهند.

محمد بدیع همچنین تاکید کرد: به زودی ارتش آزاد مصر تاسیس خواهد شد و خبر اطاعت نکردن از فرماندهی کنونی نیروهای مسلح و فرصت یافتن برای آزدی مصر و بازگشتن به روند قانونی به زودی اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: قانون تنها ضامن بازگشت آرامش و ثبات به مصر است آن هم در شرایطی که احتمال ترور محمد مرسی، رئیس‌جمهوری برکنار شده مصر از سوی نظامیان و مخالفان بعید نیست.

رهبر اخوان المسلمین در پایان افزود: مصر و در راس آن شبه جزیره سیناء فقط بعد از برگشت قانون اساسی رنگ آرامش و ثبات به خود خواهد دید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خيلي جالبه!ارتش آزاد سوريه!ارتش آزادمصر،ارتش آزاد ... ووو عجب نابكارهايي هستند اين آمريكاييها و اسرائيل بدون هزينه و بدون تلفات كشورهاي بزرگ مخالف رژيم اسرائيل را طبق نقشه راه آمريكا به چند تكه كوچك دارند تقسيم ميكنند بزودي شاهد ايجاد ارتش آزاد تركيه هستيم تركيه خود در نقشه راه تكليفش روشن بود براي آمريكاييها اما اردوغان گولشان را خورد و كليد ورود به نقشه راه و خاورميانه آمريكايي در واقع حماقت اردوغان و تركيه بود غافل از آنكه آنها خود جزء نقشه بوده و اكنون نوبت خود آنهاست.لذا اگر كشورهاي مسلمان با همه شاخ و برگ و فرق و مذاهبش زودتر از اين فكري نكنند همه قرباني خواهند شد و با ورود به جنگ داخلي و تخريب در آينده دست به دامان غربيها براي بازسازي شده و نوعي از استعمار در دهه آينده رقم خواهد خورد كه تاسف بار است.