پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲
۴

رحیمی: خداوند، احمدی‌نژاد را از چاه بیرون کشید و به ملت هدیه داد

شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۴۹
کد مطلب: 290201
معاون اول رئیس جمهور با این توصیف که خداوند متعال احمدی‌نژاد را از دل چاه بیرون کشید و به مانند یوسف در راس امور قرار داد، افزود: این مرد خدایی منشا خیر، توفیق عزت و خدمت بیشتر است.
رحیمی: خداوند، احمدی‌نژاد را از چاه بیرون کشید و به ملت هدیه داد
به گزارش جهان به نقل از فارس، محمدرضا رحیمی ظهر امروز در شورای اداری استان اردبیل اظهار داشت: سال گذشته از هر ۱۰۰ تومان بودجه ۱۷ تومان و در مجموع ۱۸ درصد اعتبارات عمرانی تخصیص یافت و به همین دلیل کارها از سرعت واقعی بازماند.

وی خاطرنشان کرد: به رغم این فشارها پروژه‌های مهر ماندگار با فروش اموالی که دولت انجام داد به ثمر نشسته و بسیاری از طرح‌های نیمه‌تمام نیز که متوقف مانده بود فعال شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون اول رئیس جمهور از تحریم دشمنان با عناوین فلج‌کننده و درد‌آور یاد کرد و گفت: تحریم تنها برای انرژی هسته‌ای و دسترسی ما به فناوری‌های جدید نبوده بلکه این تحریم‌ها بیشتر به خاطر رشد علمی کشورمان بوده که در دولت نهم و دهم متوسط پیشرفت علمی ایران ۱۱ برابر دنیاست.

رحیمی یادآور شد: ما به رغم این تهدیدها و تحریم‌ها تسلیم سلطه‌طلبان نشدیم چرا که این مطالبه مقام معظم رهبری و آرمان یک ملت بود که با مستکبران روزگار هم سفره نشویم و در برابر آنها خضوع نداشته باشیم.

رئیس جمهور مقاوم و عزت‌آفرین داریم

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: احمدی‌نژاد به عنوان رئیس جمهور در برابر تهدیدهای دشمنان ایستاده به هیچ خس و خاشاکی تن در نداده و به رغم آنکه کمتر از نصف، فروش نفت داشتیم و حتی پول آن را به سختی وارد کشور کردیم اما با همراهی ملت در صحنه حاضر بوده و مدافع حق ملت است.

معاون اول رئیس جمهور ادعای یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری را که گفته است ۱۰۰ روزه کشور را درست می‌کنم را یادآور شد و بیان داشت: اگر این فرد اهل دروغ نباشد قطعاً‌ در بطن اجرا و مسائل عمرانی کشور قرار نگرفته است.

رحیمی افزود: ما با دور زدن تحریم‌ها از راه‌های گوناگون سعی کردیم فشارها ‌را به حداقل برسانیم اما اذعان داریم که فشارها و کارشکنی‌های داخل کشور بیشتر از غرب ما را رنج داده است.

تحقق ۵۰ میلیارد دلار صادرات غیر‌نفتی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی تصریح کرد: صادرات غیر‌نفتی ما از ۱۷ میلیارد دلار در سال ۹۰ به ۵۳ میلیارد دلار رسید در حالی که در سال ۹۱ قرار بود این رقم به ۷۰ میلیارد دلار برسد در حالی که واردات ما نیز ۶۰ میلیارد دلار بر‌آورد شده بود اما با برخوردن به تحریم‌ها این میزان صادرات غیر‌نفتی به ۵۰ میلیارد دلار رسید.

عضو کابینه دولت احمدی‌نژاد ادامه داد: ما به سختی پول ناشی از فروش نفت را به کشورمان انتقال می‌دهیم در حالی که بخش عظیمی از آن را صرف واردات کالاهای ضروری و اساسی می‌کنیم.

ایجاد یک میلیون فرصت شغلی در هر سال و رسیدن به نرخ بیکاری ۷ درصدی

رحیمی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در این دولت برای اولین‌بار تصمیم گرفتیم نرخ بیکاری را به زیر ۱۰ درصد برسانیم که سالانه ایجاد یک میلیون و ۱۰۰ هزار فرصت شغلی را متعهد شدیم به طوری که در حال حاضر نرخ بیکاری کشور ۷ درصد است.

وی عنوان کرد: کاندیدایی که مدعی است کمتر از ۲ میلیون شغل ایجاد شده و او قادر است میلیون‌ها شغل جدید را ایجاد کند قطعاً‌ در عرصه اجرایی حضور نداشته و تمام امور کشور را زیر و رو نکرده است چرا که هیچ دولتی نمی‌توانند به مانند دولت احمدی‌نژاد در حوزه اشتغال و مسکن کار بکند.

معاون اول رئیس جمهور هر اوج و حضیض را فقط به اراده خداوند منوط کرد و ابراز داشت: با آمار غلط دل‌ها تحریک و نرم نمی‌شود بلکه باید خداوند بخواهد تا قلب و دل به سوی قله‌های عظیم حرکت کند.

رحیمی یادآور شد: محال امر است که به عزت برسیم و خدمتی نکنیم و در نقطه مقابل عزتی را نپذیریم چرا که در تمام امور اراده الهی شرط اول است.

این مسئول خاطرنشان کرد: آنهایی که امروز عدد و ارقامی را مطرح می‌کنند و مدعی کارکردهای بزرگتر هستند باید در برابر این ملت و عظمت الهی پاسخگو باشند چرا که حتی یک برگ بدون اذن الهی بر زمین نمی‌افتد چه برسد به مسئولیت سنگین ریاست جمهوری که کمتر از برگ درخت نیست.

احمدی‌نژاد را خداوند چون یوسف از دل چاه به بیرون کشید و به ملت هدیه داد

معاون اول رئیس جمهور با این توصیف که خداوند متعال احمدی‌نژاد را از دل چاه بیرون کشید و به مانند یوسف در راس امور قرار داد، افزود: این مرد خدایی منشا خیر، توفیق عزت و خدمت بیشتر است.

رحیمی ادامه داد: بنده با دو مقصد به اردبیل سفر کرده‌ام تا بگویم مقام کسانی که خدمت می‌کنند به مانند نیکزاد مقام عالی است چرا که با این نهضت چهره جوانان و زوج‌های تازه تشکیل خانواده داده خندان می‌شود.

وی تصریح کرد: در وهله دوم برای احمدی‌نژاد دعا می‌کنم که رئیس جمهوری پر توان‌تر از او بیاید و اشتغال و مسکن و کشاورزی و دیگر تحولات را بیافریند که این امر محال است که اتفاق بیفتد.

معاون اول رئیس جمهور در پایان سخنان خود اذعان داشت: ملت ما به خوبی صره را از ناصره تشخیص می‌دهند و در صحبت‌های کاندیداها حق و حقیقت را از ناحق جدا خواهند کرد که امیدواریم مردم با درک این حقیقت و واقعیت‌ها در انتخابات حاضر شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
كدوم چاه؟؟؟
جای احمدی نژاد کاملا خالی بود تومناظره ها.............
کاری به جریان انحرافی ندارم...اما اقتدار احمدی رو هیچکس داره
میثم
Iran, Islamic Republic of
خداییش هیچ کس نمیتوانست کارهایی که احمدی نژاد برای این مملکت کرد رو انجام بده. درسته اواخر کار کمی اشتباه کرد اما هیچوقت نمیشه زحمات و کارهای بیشمارش برای این مملکت رو فراموش کرد. نام احمدی نژاد برای همیشه تاریخ در ذهن ایران و ایرانی ثبت شده . در یادها خواهد ماند.
جناب اقای رحیمی ازاین که فردی پیداشدوقدردان زحمات شبانه روزی رئیس جمهورمظلوم ماشدازشماتشکرمی کنیم دیروزماشاهدان مناظره کذایی بودیم که بعضی ازکانیداها به جای ارائه برنامه های خودچطوردولت خدمت گذارراسلاخی کردندبدون اینکه دولت مدافعی دران مناظره داشته باشد.