کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

راه اندازی سایت نجات از حلقه

25 ارديبهشت 1392 ساعت 12:02

سایت «نجات از حلقه» سایتی مردمی است که اعضای این سایت کسانی هستند که در دوره ای در کلاسهای عرفان حلقه -که اکنون به صورت زیرزمینی برگزار می شود و غیرقانونی است- شرکت کرده اند و مبانی آن را پذیرفته اند؛ اما پس از مدتی به دلیل آسیب های جسمی یا روانی و یا اجتماعی که متحمل شده بودند خواستند درباره «حق یا باطل» بودن آن بیشتر بدانند؛ به همین دلیل به تحقیق‌های دینی و علمی دست زدند و تا آنجا پیش رفتند که بطلان عرفان حلقه برای آنان به اثبات رسید.


به گزارش جهان به نقل از دیده بان، اکنون آنها حرف‌هایی برای گفتن دارند. ما به دلیل احساس خطری که برای جامعه خود می‌کنیم، می‌خواهیم دیده‌ها و شنیده‌های خود را با شما به اشتراک بگذاریم. اگر برای آشنایی با عرفان حلقه در گام‌های نخست هستید، بهتر است پیش از آنکه کاملا درگیر آن شوید، حرف‌های ما را هم بشنوید تا خدایی‌نکرده به افسوس‌هایی که ما به آن دچار شدیم، دچار نشوید. شاید اگر روز اول کسی بود که به ما هم این نکات را می‌گفت ما این‌قدر پیش نمی‌رفتیم.
 



محوریت این سایت بر مباحثه است؛ بنابراین انتهای تمام مطالب برای ادامه بحث باز است و مدافعان، مسترهای محترم و کسانی که به‌تازگی با آن آشنا شده‌اند می‌توانند در بحث‌ها شرکت کنند. هدف همه ما رسیدن به حقیقت متعالی است که لازمه آن بحث و گفت‌وگوست؛ در ضمن شما می‌توانید از طریق بخش «پرسش و پاسخ» یا ایمیل  golbaz@nejatazhalghe.ir یا شماره تماس پرسش‌ها و دیدگاه‌ها یا انتقادات خود را بیان کنید.
 
در پایان اگر شما هم از جمله کسانی هستید که در کلاس‌ها شرکت کرده و از آن آسیب دیده و اکنون به صف مخالفان پیوسته‌اید، از حضورتان در سایت استقبال می‌کنیم. می‌توانید عضو سایت شوید و تجربه‌های خود را با ما در میان بگذارید. خداوند همه ما را در تشخیص حق از باطل یاری فرماید، آمین.


کد مطلب: 286897

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/phototitr/286897/راه-اندازی-نجات-حلقه

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com