پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

محسن یگانه: نه پول می‌خواستم نه مغرورم!

شنبه ۳ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۵
کد مطلب: 278132
محسن یگانه از دلیل غیبت چند ساله خود مقابل دوربین تلویزیون و عدم پخش مصاحبه‎اش از برنامه سال تحویل شبکه سه سیما گفت.
محسن یگانه: نه پول می‌خواستم نه مغرورم!
به گزارش جهان به نقل از مهر، چند روز پیش بود که محسن یگانه در وبلاگ شخصی خود اعلام کرد با حضور در برنامه ویژه سال تحویل شبکه سه سیما، پس از چهارسال دوباره مقابل دوربین تلویزیون قرار می‌گیرد. با این حال این برنامه به پایان رسید و خبری از حضور و گفتگوی یگانه نشد.
وی در گپ کوتاهی از دلیل حاضر نشدنش در تلویزیون و پخش نشدن مصاحبه‌اش از شبکه سه گفت. با این حال او فهم دلیل قطعی این غیبت را به مخاطبان سپرده است.
 
این خواننده پاپ به مهر گفت: قرار بود این اتفاق بیفتد و تا حدی هم افتاد. شاید اینکه حضور من در تلویزیون برای بعضی‎ها مهم بوده، شاید به این دلیل است که طی چهار سال گذشته اعلام کردم در تلویزیون حضور نخواهم داشت.
 
وی درباره عدم حضور در تلویزیون طی سال‎های گذشته تصریح کرد: دلیلش را خیلی‌ها می‎دانند! ثابت شده که به زور نمی‎شود کسی را به عنوان مهمان دعوت کرد. شرایط تلویزیون شرایط درستی نبوده و حضور در تلویزیون نکته جالب و خاصی برای من به حساب نمی‌آید.
 
 
یگانه ادامه داد: امسال زیاد در عمل‎های انجام شده قرار گرفتم، این بار هم در یک تعارفی گرفتار شدم و تصمیم گرفتم طی یک مصاحبه ضبط شده، مقابل دوربین تلویزیون قرار بگیرم. تنها دلیلی که باعث شد با وضعیت نه چندان مساعد جسمانی، تصمیم به این مصاحبه بگیرم این بود که عده‌ای تصور می‎کردند من به خاطر غرور به تلویزیون نمی‎آیم و یا برای حضور جلوی دوربین پول زیادی می‎خواهم!
 
خواننده آلبوم "حباب" اظهار کرد: این بار بدون هیچ چشمداشت مالی و بدون دریافت وجهی به لوکیشین فیلمبرداری این برنامه رفتم و مصاحبه انجام شد. اما وقتی متوجه شدم قضیه از چه قرار است تمام تلاشم را کردم که این مصاحبه پخش نشود و خوشبختانه این اتفاق افتاد و مصاحبه پخش نشد.
 
وی در پایان افزود: خوشحالم که این مصاحبه پخش نشد چون راضی به پخش آن نبودم. اینکه خیلی‎ها به تلویزیون نمی‎آیند دلیلش غرور نیست. یک مقدار فقط فکر کنید، همین! نیازی به توضیحات من نیست. عید خوبی داشته باشید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *