دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 17 Jun 2024
 
۱
۱

فراخوان مجری جنجالی برای آشوب خیابانی

سه شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۳۵
کد مطلب: 274075
با نزدیک شدن به زمان انتخابات یازدهم ریاست جمهوری در ایران و گرم شدن فضای سیاسی کشور، رسانه‌های بیگانه و عواملشان نیز بر حجم فتنه انگیزی خود افزوده‌اند.
به گزارش جهان به نقل از وطن امروز، در تازه‌ترین شیطنت رسانه‌ای از این دست، نفیسه کوهنورد، کارمند، خبرنگار و مجری بی‌بی‌سی‌فارسی(BBCPersian) که این روزها با حاشیه‌آفرینی‌های جنجالی‌اش حسابی بر سر زبان‌هاست، فراخوانی را روی خروجی وبلاگ شخصی خود قرار داده و از مخاطبان خواسته است که برای آشوب خیابانی آماده باشند!
 
در متن فراخوان کوهنورد آمده است: «چند‌ماه دیگر انتخابات ریاست‌جمهوری ایران برگزار می‌شود که البته امیدواریم این دفعه با دفعات قبل فرق کند و انتخابات آزادی برگزار بشود، هرچند تا زمانی که ولایت فقیه و نظارت استصوابی در ایران وجود داشته باشد امکان برگزاری انتخابات آزاد وجود ندارد[!] به نظر من زمانی انتخابات آزاد در ایران برگزار می‌شود که جمهوری اسلامی نباشد، انتخابات آزاد یعنی در واقع نه به جمهوری اسلامی».
 
 وی در ادامه خواهان دخالت خارجی شده و افزوده است: «آزادی در ایران تحقق نمی‌یابد مگر توسط «فشارهای بین‌المللی» و اعتراضات شما در محافل عمومی و به همین دلیل شما دوستان عزیز برای حضور در خیابان‌ها و ادامه اعتراضات سال88 از الآن آماده باشید و بدانید که خون شهدای 88 هنوز جوشان است و همه با هم با ایجاد گروه‌های کوچک و بزرگ آماده اعتراضات گسترده و حضور در خیابان‌ها باشید».
 
کارمند نشان‌دار رسانه دولتی انگلیس، در ادامه تلویحا اعتراف می‌کند که هدفش از اعلام این فراخوان- در حالی که چند‌ماه تا انتخابات باقی مانده- تهیه خوراک برای بی‌بی‌سی است؛ آنجا که می‌نویسد: «حضور از شما، رساندن فریادتان به گوش دنیا با ما». نفیسه کوهنورد در انتها تلاش کرده احساسات نژادی دنبال‌کنندگان وبلاگ خود را تحریک کند. او نوشته است: «از ما ایرانی‌ها بعید است از عرب‌ها کمتر باشیم. عرب‌ها «بهار عربی» به وجود آوردند و ما باید «بهار پارسی» را به رخ جهانیان بکشیم»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خبرنگار خائن وطن فروش !این آرزو را به گور می بری .انقلاب ما اسلامی است وتا انقلاب حضرت حجت ادامه دارد.