يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 16 Jun 2024
 
۰
۱

جبهه پایداری نامزد مشترک با دولت ندارد

دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۳۷
کد مطلب: 272712
همایش اخیر جبهه پایداری صف بندی و مرزبندی این جبهه را با جریان در رقابت های انتخاباتی 92 شفاف تر از گذشته کرد.
به گزارش جهان، چندی پیش مرتضی آقاتهرانی در مصاحبه ای در خصوص احتمال ائتلاف با کاندیدای دولت این چنین گفته بود: اگر دولت واقعا کسی را معرفی کند که اصلح و از همه بهتر باشد، دلیل ندارد که مخالفت کنیم.
 
اما در همایش اخیر جبهه پایداری آنچه بیشتر از همه ملموس بود، تاکید ویژه آن بر وجود حلقه انحرافی ای بود که به گفته مهمان ویژه این همایش - آیت الله علم الهدی – قرار است در فتنه ۹۲ با اسم امام زمان(عج)به جنگ ابهت ولایت فقیه بیایند.
 
خبرنگار مشرق با یکی از اعضای این جبهه در خصوص امکان ائتلاف جبهه پایداری با جریان دولت در انتخابات ریاست جمهوری 92 گفت و گویی صریح و بی پرده کرد.
 
زهره طبیب زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در خصوص اینکه آیا امکان ائتلاف جبهه پایداری با دولت وجود دارد یا خیر ، اظهار داشت: جبهه پایداری اگر به وجود حلقه انحرافی اعتقاد نداشت هیچگاه 3 شعار اصلی خود را مرزبندی های با جریان انحراف و فتنه و همچنین ساکتین فتنه و انحراف قرار نمی داد.
 
این عضو جبهه پایداری در ادامه تاکید کرد: من این اطمینان را خواهم داد که جبهه پایداری به هیچ عنوان کاندیدای مشترک با دولت نخواهد داشت، زیرا هر کسی را که دولت معرفی بکند، وجاهت خود را از آقای احمدی نژاد و دولت گرفته است و لذا به هیچ  وجه نمی تواند خارج از چارچوب حلقه انحراف عمل کند.
 
زهره طبیب زاده در ادامه تصریح کرد: به همین جهت من به شما اطمینان صد در صد می دهم که کاندیدای جبهه پایداری و دولت به هیچ وجه یکسان نخواهد بود.
 
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی همچنین در خصوص  شعار «زنده باد بهار» که در روز 22 بهمن و از تریبون عمومی توسط رئیس جمهور مطرح شد، عنوان کرد: همه کسانی که در عرصه سیاسی فعالیت دارند، از این موضوع اطلاع دارند که شعار «زنده باد بهار» مدتی است از سوی حامیان اصلی جریان دولت هم به صورت پیامکی و هم تبلیغات وبلاگی و رسانه ای در حال طرح شدن است.
 
وی در ادمه اظهار داشت: انتظار می رود از آقای احمدی نژاد که حرمت جایگاه خودشون رو تا اتمام زمان ریاست جمهوری حفظ کنند و بیش از این مقام ریاست جمهوری را آلت دست حلقه انحرافی قرار ندهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سجاد
United Kingdom
آقاتهرانی هم حرف غیر منطقی نزده هر چند احتمال بسیار کمی داره ولی اگر دولت مثلا یه نفر که بهترین گزینه باشه رو معرفی کنه آیا ما نباید بهش رای بدیم