سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

کنترل رسانه‌های غربی توسط صهیونیست‌ها

سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۰۸
کد مطلب: 271610
بازمانده حادثه ۱۱ سپتامبر گفت: در آمریکا همه رسانه‌ها در کنترل صهیونیست‌هاست و متأسفانه تبلیغات منفی علیه ایران بسیار انجام می‌شود.
به گزارش جهان، ویلیام رودریگز در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: اکثر رسانه‌های فعال در آمریکا توسط صهیونیست‌ها کنترل می‌شود و متأسفانه بارها و بارها تبلیغات منفی علیه ایران انجام داده‌اند.
 
وی با بیان اینکه در حادثه 11سپتامبر اکثر رسانه‌های دنیا حضور داشتند ادامه داد: در آمریکا هرکسی بخواهد در حادثه 11سپتامبر ابهام ایجاد کند از بین می‌رود.
 
این بازمانده حادثه 11سپتامبر اضافه کرد: در غرب از قدرت رسانه برای پیش بردن اهداف سیاسی به صورت موثر استفاده می‌شود. همچنین از رسانه‌های غربی برای مبارزه علیه اسلام نیز بهره گرفته می‌شود.
 
رودریگز تصریح کرد: رسانه‌های غربی و آمریکایی اخبار را به گونه‌ای ارائه می‌کنند که مرتبط با اهداف و خروجی‌های خودشان باشد.
 
وی افزود: رسانه‌های ایرانی با رسانه‌های آمریکایی بسیار متفاوت است. رسانه‌های غربی از موضع متعادلی برخوردار نیستند و همیشه به صورت یک طرفه به اخبار می‌پردازند.
 
این بازمانده حادثه 11سپتامبر تصریح کرد: به عنوان مثال اگر کسی در رسانه‌های آمریکا بر خلاف موضع مدنظر حرفی بزند به او حمله رسانه‌ای و بمب باران رسانه‌ای می‌کنند.
 
رودریگز با اشاره به این مطلب که رسانه‌ها باید واقعیت را بگویند افزود: رسانه‌هایی مانند خبرگزاری فارس باید به ما کمک کند و صدای ما را به گوش جهانیان برساند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *