دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 17 Jun 2024
 
۰

آغاز ثبت نام آزمون کارشناسی علمی کاربردی

يکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۲۸
کد مطلب: 267384
ثبت نام در آزمون دوره های مهندسی فناوری کارشناسی حرفه ای ناپیوسته ترمی سال 1392 دانشگاه جامع علمی کاربردی از فردا دوم بهمن ماه به صورت اینترنتی آغاز می شود.
به گزارش جهان، مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور روز یکشنبه به ایرنا گفت: ثبت نام داوطلبان شرکت در آزمون دوره های مهندسی فناوری کارشناسی حرفه ای ناپیوسته ترمی علمی کاربردی برای چهار گروه آموزشی صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر در 181 رشته از طریق پایگاه اینترنتی سازمان سنجش صورت می گیرد.

ˈحسین توکلیˈ افزود: اطلاعیه سازمان سنجش درباره شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی شرکت در آزمون کارشناسی حرفه ای ترمی علمی کاربردی در نشریه پیک سنجش روز دوشنبه، دوم بهمن ماه منتشر می شود و همزمان بر روی پایگاه اینترنتی سنجش نیز قرار خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: داوطلبان تا روز دوشنبه، 9 بهمن ماه فرصت دارند به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و ثبت نام خود را به انجام برسانند.

توکلی هزینه ثبت نام این آزمون را 144 هزار ریال ذکر کرد و گفت: پرداخت این هزینه صرفا از طریق کارت های اعتباری عضو شبکه بانکی شتاب در پایگاه اینترنتی سازمان سنجش امکان پذیر است.

وی به داوطلبان توصیه کرد پس از پرداخت وجه ثبت نام و مطالعه دقیق دفترچه راهنما، ابتدا فرم پیش نویس ثبت نام را تکمیل کرده و پس از اطمینان از صحت مندرجات آن، تقاضانامه اصلی ثبت نام را تکمیل کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش، ظرفیت پذیرش دانشجو در دوره های مهندسی فناوری کارشناسی حرفه ای ناپیوسته ترمی علمی کاربردی را بیش از 100 هزار نفر اعلام کرد.

براساس برنامه زمانی پیش بینی شده، این آزمون در روز جمعه، 20 اردیبهشت ماه 1392 در حوزه های امتحانی استان های مختلف کشور برگزار خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *