دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 17 Jun 2024
 
۰
۱

بخشودگي جرایم ورود به زوج و فرد در روز12دی

دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۲۹
کد مطلب: 266280
رئیس پلیس راهور ناجا از بخشیده شدن جریمه‌های ثبت شده در روز اول اجرا ورود به محدوده طرح زوج و فرد در ۱۲ دی ماه خبر داد.
به گزارش جهان، سردار اسکندر مؤمنی رئیس پلیس راهور ناجا در نشست خبری صبح امروز به خبرنگاران گفت: طرح سراسری کردن زوج و فرد از جلوی در منازل اقدامی مقطعی برای کاهش آلودگی هوا از طرف کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران است و مأموران راهور در شهر تهران در 750 نقطه از شهر اقدام به اجرای این طرح می‌کنند.
 
وی در ادامه گفت: در اولین روز اجرای طرح زوج و فرد از در منازل که در 12 دی ماه انجام شد بنابر تصمیم فرمانده ناجا و با بررسی‌های انجام شده کلیه جریمه‌های طرح زوج و فرد سراسری در این روز از سابقه رانندگان به دلیل احتمال اطلاع نداشتن رانندگان از اجرای این طرح پاک می‌شود.
 
سردار مؤمنی همچنین افزود: این طرح در راستای کاهش آلودگی هوا در سطح شهر تهران اجرا می‌شود و نیاز به همکاری و هماهنگی بین دستگاه‌های مختلف و مردم را دارد.
 
سردار مؤمنی در خصوص شماره‌گذاری خودروها در سال جدید گفت: طبق مصوبه سال 84 هیئت دولت قرار شد از سال 84 استاندارد یورو 2، در سال 89 استاندارد یورو ۳،‌ در سال 91 استاندارد یورو 4، در خصوص تولید خودروها و عرضه سوخت رعایت شود که برای اجرای این مصوبه دو بار توسط دولت به دستگاه‌ها فرصت داده شد و قرار شده از سال 92 سوخت با استاندارد جهانی یورو 4 عرضه شود و از شماره‌گذاری خودروهای جدید فاقد استاندارد یورو 4 جلوگیری کنیم که این امر برای پلیس مطلوب است و این مصوبه را اگر هیئت دولت تأخیری در آن نیندازد قطعا اجرا خواهیم کرد.
 
سردار مؤمنی بار دیگر از مردم درخواست کرد که حتما با همکاری در اجرای طرح زوج و فرد و استفاده نکردن از خودروهای تک سرنشین گامی برای کاهش آلودگی هوای تهران بردارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Serbia
اونا که پرداخت کردند چی؟