دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 17 Jun 2024
 
۰
۱

برای پیگیری تخلف ویزیت‌ پزشکان کلیک‌کنید

يکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۵۳
کد مطلب: 265949
مدیر بازرسی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از راه‌اندازی شماره‌تلفن‌های گویا و مستقیم برای بررسی تخلفات ویزیت‌های پزشکان و متخصصان خبر داد.
به گزارش جهان، مسعود مسلمی‌فر در گفت‌وگو با  تسنیم، با اشاره به اینکه در صورت مشاهده تخلفات پزشکان و متخصصان و همچنین فوق تخصص‌ها در زمینه گرفتن پرداختی بیشتر از تعرفه‌های قانونی در حوزه ویزیت مطب افراد می‌توانند این تخلفات را به بازرسی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اعلام کنند اظهار داشت:‌در این زمینه افراد می‌توانند این تخلفات را به شماره گویای 22439764،7 گزارش دهند و در این زمینه یک شماره پیگیری نیز دریافت کنند.

وی افزود: از دیگر راه‌حل‌های اعلام تخلفات در زمینه ویزیت مطب اعلام گزارش تخلف به وسیله فکس به شماره 22439860 است و افراد می‌توانند در نهایت با شماره مستقیم 22439915 بازرسی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تماس حاصل کنند.

مسلمی‌فر تصریح کرد: ویزیت یک فوق‌تخصص در حدود 18 تا 20 هزار تومان است و اگر فوق‌تخصصی در مطب خود بیشتر از این رقم از بیماران دریافت کند کاملاً خلاف قانون است و به شدت با  این مورد برخورد می‌شود.

مسلمی فر: ویزیت یک فوق‌تخصص در حدود 18 تا 20 هزار تومان است

وی در پاسخ به این پرسش که اگر یکی از همین فوق‌تخصص‌ها از مدیران ارشد نظام سلامت باشد نیز بازرسی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی می‌تواند با وی برخورد کنند، بیان داشت: بله؛ در این زمینه مطمئن باشید زیرا ما در زمینه مطالبات مردم به خصوص در حوزه درمان به هیچ عنوان کوتاه نمی‌آییم.

مسلمی‌فر خاطرنشان کرد: در این زمینه متخصصانی که در بیمارستان‌ها دولتی فعالیت می‌کنند و بیماران خود را برای دریافت هزینه‌های بیشتر به  مطب ارجاع می‌دهند تا از آنان پول بیشتری بگیرند زیرمیزی به حساب می‌آید و کاملاً با این موارد برخورد می‌شود و مردم مطمئن باشند در صورت شکایت از چنین پزشکانی تمام شکایت مورد بررسی قرار گرفته و هزینه‌های که بیماران پرداخت کرده‌اند به آنان برگرداننده می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی
من دیروز به یک پزشک زنان مراجعه کردم حق ویزیت با دفترچه خدمات درمانی مبلغ 19000از بنده گرفتند بعد از خروج از مطب هم 2000 بابت حق معاینه گرفتن!
اگه حق ویزیت برای معاینه نیست پس برای چیه؟