سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - 18 Jun 2024
 
۰
۱

گزارشی هولناک از جنایت خاموش آمریکا

جمعه ۱ دی ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۲۰
کد مطلب: 261428
کودکان و نوزادان عراقی همچنان قربانی تجاوز سربازان آمریکایی به خاک این کشور هستند.
به گزارش جهان به نقل از رویداد ، عرب نیوز در خبری نوشت: در طول جنگ آمریکا با عراق، این کشور از اورانیوم غی شده برعلیه مردم استفاده کرده است که اثرات آن بر روی کودکان و نوزادان عراقی به تدریج خود را نمایان می کند.
 
 
در تحقیقات و مطالعه ای که اخیرا صورت گرفته، گفته شده است؛ مهمات آمریکایی علت اصلی معلولیت کودکان عراقی است که اخیرا به دنیا می آیند.
روزنامه آلمانی اشپیگل مطالعه ای را بر روی کودکان عراقی انجام داده است که العربیه به نقل از آن نوشت؛ تعدادی از مادران عراقی در مصاحبه ای ابراز نگرانی و تعجب از مرگ کودکان خود کردند. علت نقص عضو، معلولیت، سرطان و مرگ نوزادان بصره برای آنها نامشخص است.
 
 
عسکر بن سعید صاحب قبرستانی در عراق گفت: "برخی از کودکان که فوت کردند و در این مکان دفن شده اند، تنها یک چشم وسط پیشانی داشتند و برخی دیگر دو سر داشتند. وی اذعان کرده است که کودکی را در این قبرستان دفن کردم که مانند گوسفند دم داشت. کودکی دیگر کاملا طبیعی اما به صورت میمون بود و دختری پاهایی داشت که مثل ماهی باهم رشد کرده بودند. نصف بدن او مانند ماهی و نصف دیگرش مانند انسان بود."
 
 
 
 
در ماه سپتامبر یک گروه مطالعاتی آلمانی که نتایج آن در بولتن منتشر شد و مبتنی بر آلودگی محیط زیست و سم شناسی بود، نوشت: تولدهای کودکان ناقص بین سالهای 1994 تا 2003 در بصره افزایش هفت برابری داشته است. از هر 1000کودک 23 تن از آنها دچار نقص مادرزادی دارند.
 
آخرین گزارش تحقیقات جهانی اعلام کرد: آلودگی ناشی از انفجار مهمات و آزاد شدن فلزات سنگینی و اورانیوم غنی شده سلاح های آمریکایی بوده و ساکنان فلوجه بالاخص کودکان آن را استنشاق کرده اند. همچنین مواد سمی به آب های زیرزمینی و جریان آب رودخانه دجله نفوذ کرده که مردم از آن استفاده کرده اند و منجر به نقص عضو کودکان زنان باردار شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


امریکای جنایتکار روی چنگیز و هیتلر را سفید کرده
مرگ بر امریکا