چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰

سرنگون شدن یک هواپیمای بوئینگ+فیلم

شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب: 250602
یک کانال ویژه فیلم های مستند پژوهش منحصر به فرد عملی در مورد چگونگی سقوط هواپیمای مسافربری اجرا کرد.
به گزارش جهان به نقل از العربیه، در این مستند مراحل سقوط هواپیمای بوئینگ 727 با برنامه ریزی دقیق در صحرا اجرا شد با این تفاوت که مسافران این هواپیما به جای انسان های واقعی عروسک های پلاستکی بودند.
 
آزمایش چنین سقوطی برای بسیاری از پژوهشگران ، کارشناسان هواپیماها و برخی از شبکه های تلویزیونی رویایی بود که چهار سال برای مشاهده آن به انتظار نشسته بودند.
 
هنگامی که برای اولین بار طرح سقوط هواپیما در آمریکا پیشنهاد شد برخی از مسئولان امنیتی و کارکنان رسانه های این کشور طرح را به عنوان یک آزمایش جنون آمیز تلقی کردند به همین دلیل چهار سال این آزمایش به تاخیر افتاد.
 
اما اینک دانشمندان ، کارشناسان و خلبان های مشهور آن را فرصتی مناسب برای بررسی سقوط هواپیما و شناخت ضعف های فنی آن دانستند.
 
آزمایش سقوط هواپیمای بوئینگ 727 در صحرای مکزیک انجام گرفت. در این آزمایش مشخص شد که خلبان و کمک خلبان ها در هواپیما جانشان را از دست می دهند و مسافرانی که در وسط هواپیما قرار دارند زخمی می شوند و کسانیکه در قسمت عقب هواپیما می نشینند کمتر آسیب می بینند.

دیدن فیلم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *