سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

ستادهای انتخاباتی عارف تشكیل شد

دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۲۵
کد مطلب: 249847
محمدرضا عارف بر خلاف نظر سید محمد خاتمی فعالیت های انتخاباتی خورد را كلید زد.
به گزارش جهان به نقل از نیمروز، محمدرضا عارف معاون اول سیدمحمد خاتمی رئیس ‌دولت اصلاحات ویكی از اصلی ترین گزینه های اصلاح طلبان با تشكیل ستادهای انتخاباتی خود، فعالیت انتخاباتی اش را آغاز كرد.
 
برخلاف آنچه كه تا كنون در رسانه های مختلف در مورد تردید وی برای حضور در عرصه انتخابات مطرح شده بود، تشكیل ستادهای انتخاباتی وی نشان از تصمیم جدی وی برای حضور در انتخابات سال 92 دارد.
 
عارف پیش از این در مصابحه با روزنامه اصلاح طلب آفتاب یزد شركت در انتخابات آتی را «ضرورت و تكلیف» دانسته و گفته كه اصلاح‌طلبان هنوز به نتیجه قطعی درباره انتخابات آینده نرسیده‌اند.  هرچند كه محمدرضا عارف در ادامه گفت‌وگوی خود گفته بود كه هنوز تصمیم قطعی برای كاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری دور یازدهم نگرفته است.
 
به نظر میرسد كه در جلسه انتخاباتی اخیر محمدرضا عارف وی مسئولیت ستادهای انتخاباتی اش را بر عهده علی صوفی سپرده است. صوفی در دولت هفتم استاندار گیلان و در دوره دوم ریاست جمهوری، وزیر تعاون كابیه خاتمی را بر عهده داشت.
 
ستادهای انتخاباتی عارف تشكیل شد
 
فعالیت انتخاباتی عارف در حالی آغاز میشود كه شنیده ها حاكی از آن است كه سیدمحمد خاتمی از تصمیم اخیر عارف عصبانی شده است و مخالف حضور وی در مقطع كنونی در عرصه انتخابات است.
 

ستادهای انتخاباتی عارف تشكیل شد

هم‌اكنون از سیدمحمد خاتمی، سیدحسن خمینی، محمدرضا عارف، اسحاق جهانگیری، محمدعلی نجلفی، عبدالله نوری، كمال خرازی، حسین كمالی، مصطفی كواكبیان، محسن مهرعلیزاده، حبیب‌الله بیطرف و … به عنوان كاندیداهای جریان اصلاحات در انتخابات سال آینده یاد می‌شود.
 
در میان گزینه های جبهه اصلاحات، عارف از گزینه هایی محسوب میشود  كه از احتمال تائید صلاحیت بالایی برخوردار است و در میان اصلاح طلبان به اخلاق و مدارا با نظام شهره است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *