سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

ادامه شكايت بانوان نينجا كار ايراني از رويترز

يکشنبه ۹ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۲۶
کد مطلب: 247301
در پي شكايت مسئول باشگاه بانوان نينجا كار از خبرگزاري رويترز در ايران، دادگاه ويژه رسيدگي به اتهامات اين خبرگزاري صبح امروز به رياست قاضي مدير خراساني برگزار شد.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، دادگاه خبرگزاري رويترز صبح امروز (يكشنبه 9 مهر) در شعبه 76 دادگاه‌هاي كيفري استان تهران به رياست قاضي مدير خراساني برگزار شد.

اين دادگاه به منظور رسيدگي به شكايت مسئول باشگاه  بانوان نينجا كار عليه مدير خبرگزاري رويترز در ايران مبني بر انتشار مطلبي كذب در اين خبرگزاري با عنوان هزاران بانوي نينجا كار ايراني آماده دفاع از ايران هستند، برگزار شد.

براساس اين خبر؛ خبرگزاري رويترز پس از انتشار اين مطلب، اقدام به انجام مصاحبه با بانوان رزمي كار اين باشگاه و طرح سوالات جهت دار مبني بر اين كه در صورت حمله آمريكا به ايران چه مي‌كنيد، اين ورزشكاران را ناگزير به پاسخ كرد.

همچنين اين بانوان نينجا كار در دفاع از كيان نظام جمهوري اسلامي ايران مطالبي را بيان كردند كه پس از مدتي گفتگو‌ها در فضاي مجازي از طريق خبرگزاري رويترز به زبان‌هاي انگليسي و عربي منتشر شد.

اين خبرگزاري با انتشار اين مطالب بانوان رزمي كار را به عنوان تروريست و جمهوري اسلامي ايران را كشوري تروريست پرور معرفي كرد.

 در پي اين شكايت دفتر خبرگزاري رويترز در ايران تعطيل و مدير اين خبرگزاري در ايران به اتهام اقدام عليه نظام جمهوري اسلامي از طريق نشر اكاذيب و تشويش عليه اذهان عمومي به دادگاه احضار شد.

گفتني است؛ مدير اين خبرگزاري در حال حاضر به قيد وثيقه آزاد شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *